Τις ελλείψεις εκπαιδευτικών στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) υπογραμμίζει ο Δάσκαλος – Διευθυντής 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αγρινίου Νίκος Δεληγιάννης τονίζοντας πως «και οι αδύναμοι και οι ανήμποροι έχουν δικαίωμα στην ισότιμη αντιμετώπιση».
Περιγράφει λοιπόν την κατάσταση ως εξής:
■ Στο νομό μας δεν έγιναν προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών ειδικοτήτων Ειδικής Αγωγής (Μουσικής – Πληροφορικής – Εικαστικών – Θεατρικής Αγωγής – Ξένης Γλώσσας) και μόνο ένας Φυσικής Αγωγής (ο οποίος δεν καλύπτει τις ανάγκες των Ειδικών Σχολείων), με ότι αυτό συνεπάγεται.
■ Στις περισσότερες ΣΜΕΑΕ δε διορίστηκε κανένας Εργοθεραπευτής.
■ Στο 1ο Ειδικό Σχολείο τοποθετήθηκε μόνο τρείς φορές την εβδομάδα, μετά από διαμαρτυρία, εναλλάξ από άλλα σχολεία, Σχολικός Νοσηλευτής, αν και η ανάγκη είναι για όλες τις ημέρες, αφού στη σχολική μονάδα φοιτούν μαθητές με σοβαρά προβλήματα υγείας (σακχαρώδη διαβήτη), στους οποίους γίνονται τακτικά μετρήσεις σακχάρου και όταν κρίνεται απαραίτητο τους χορηγείται ινσουλίνη. Τις υπόλοιπες δύο, που δεν υπάρχει Σχολικός Νοσηλευτής, είτε μένουν σπίτι ή οι γονείς αφήνουν τη δουλειά τους και αναλαμβάνουν τις διαδικασίες φαρμακευτικής υποστήριξης των παιδιών τους.
■ Το ολοήμερο πρόγραμμα είναι αδύνατον να ξεκινήσει αφού το προσωπικό δεν επαρκεί και το πρόγραμμα της σίτισης δεν έχει ξεκινήσει.
■ Αυξήθηκε ο αριθμός των σχολείων που το 1ο Ειδικό Σχολείο υποστηρίζει μιας και αποτελεί ΣΔΕΥ (Σχολικό Δίκτυο Εκπαίδευσης Υποστήριξης) και πέρα από το 1ο , 3ο, 4ο, και 5ο, Δημοτικά Σχολεία που συμπεριλαμβάνονταν στις υποστηριζόμενες σχολικές μονάδες και των οποίων ο αριθμός των μαθητών είναι πολύ μεγάλος, προστέθηκαν και δύο Νηπιαγωγεία το 8ο και το 23ο, με αποτέλεσμα ο Ψυχολόγος και ο Κοινωνικός Λειτουργός να δυσκολεύονται να ανταποκριθούν αποτελεσματικά.
« Ο κ. Καραγκούνης ας αναδείξει και αυτά τα σοβαρά ζητήματα, για τα οποία μάλλον δεν είχε πληροφόρηση, και το ίδιο ας κάνουν και όσοι πραγματικά ενδιαφέρονται», σχολιάζει ο κ. Δεληγιάννης με αφορμή τη συνάντηση του βουλευτή με την Υπουργό Παιδείας.