Παρασκευή, 17/08/2018

Παπακαμμένου Φροντιστήρια Αγγλικών τέντες μπινιάρος
PRAKTIKA Κρέατα ΑΥΦΑΝΤΗΣ Olonmas Φαρμακείο

Το σημαντικό για το Ξηρόμερο οδικό έργο Κουβαράς-Μπαμπίνη (βίντεο)

Με πράσινο-κόκκινο χρώμα τα 9,2 χιλιόμετρα που σήμερα κατασκευάζονται.
Με πράσινο-κόκκινο χρώμα τα 9,2 χιλιόμετρα που σήμερα κατασκευάζονται.

Το mytikaspress.blogspot.gr μετέδωσε ένα βίντεο που καταγράφει τη διαδρομή των 6,9 από τα 9,2 χιλιόμετρα του υπό κατασκευή οδικού έργου Μπαμπίνη – Κουβαράς. Τα 3,2 δόθηκαν στην κυκλοφορία, στα άλλα συνεχίζονται οι εργασίες. Μετά από παρατάσεις οι ελπίδες στρέφονται στην παράδοση του έργου το προσεχές Πάσχα. 
Ο δρόμος ξεκινά σε απόσταση 1,5 χιλιόμετρου από την Μπαμπίνη στην κατεύθυνση προς Φυτείες και τα πρώτα 3,2 χιλιόμετρα , ως το σημείο που διασταυρώνεται με τον δρόμο που οδηγεί προς Λιγοβίτσι, έχουν δοθεί στην κυκλοφορία, παρότι ημιτελή , με ελλιπή την οριζόντια και κάθετη σήμανση, τις μπάρες ασφαλείας και την διαγράμμιση.
Τα επόμενα 3,7 χιλιόμετρα (που καταγράφονται στο βίντεο), από το δρόμο προς Λιγοβίτσι ως το εκκλησάκι του Αγίου Ανδρέα, δεν έχουν δοθεί στην κυκλοφορία. Είναι σε ανάπτυξη εργοτάξιο και ο δρόμος είναι ημιτελής.
Τα τελευταία 2,3 χιλιόμετρα, από το εκκλησάκι του Αγίου Ανδρέα ως τον κόμβο του Κουβαρά, στην την παλαιά εθνική οδό και την Ιόνια, είναι υπό κατασκευή.
Με το τέλος της κατασκευής και παράδοσης και των 9,2 χιλιομέτρων, η διάρκεια της νέας διαδρομής, με μία μέση ταχύτητα, θα είναι περίπου 6 λεπτά με αρκετά άνετη οδήγηση και ανοικτές στροφές, ενώ με το παλιό οδικό δίκτυο ήταν περίπου 18 λεπτάσε άθλιο οδικό δίκτυο με ατελείωτες στροφές, μέχρι και 180 μοιρών σε πολλές περιπτώσεις (ανεβαίνοντας προς Φυτείες).
Το οδικό αυτό έργο με προϋπολογισμό μελέτης 16.366.115,7 €, δημοπρατήθηκε το 2010 με έκπτωση 39,60%, με ποσό σύμβασης εκτέλεσης του έργου 10.225.449,12 € και ανάδοχο του έργου την ΑΝΑΣΤΗΛΩΤΙΚΗ ΑΤΕ.
Από τις 7.12.2010 που δημοπρατήθηκε το έργο, έχουν περάσει αρκετά χρόνια με παλινωδίες και καθυστερήσεις. Μόνο η σύμβαση έκανε δύο χρόνια να υπογραφεί στις 11.1.2013, συνέπεια της οικονομικής κρίσης, αλλά και δεύτερων σκέψεων από την Περιφέρεια, μέχρι να καταλήξει και να αποφασίσει ότι θέλει επιτέλους να προχωρήσει στην εκτέλεση του έργου.
Από την συμφωνηθείσα ημερομηνία περαίωσης του έργου 11.1.2015 (δύο χρόνια ο χρόνος εκτέλεσης), έχουν περάσει σχεδόν τρία χρόνια (σχεδόν πέντε χρόνια κατασκευάζεται δηλαδή).
Ο κατ’ εκτίμηση χρόνος παράδοσης του έργου είναι το ερχόμενο Πάσχα (με την ελπίδα να μην χρειαστεί 10η παράταση) .

Η αναγκαιότητα της συνέχειας μέχρι Μύτικα

Κατόπιν αυτού το ζητούμενο μετά θα είναι το Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων και η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, να προχωρήσουν σύντομα σε σύνταξη οριστικών μελετών για την συνέχιση του δρόμου προς Αετό, Αρχοντοχώρι (παράκαμψη του), κάμπο Αλυζίας και Μύτικα.
Θα πρόκειται για 22 χιλιόμετρα που αν μελετηθούν και κατασκευαστούν στο άμεσο μέλλον, μαζί με τα 9,2 χιλιόμετρα του Κουβαράς – Μπαμπίνη, θα συνδέσουν με την περιοχή της Αλυζίας αφ’ ενός το αστικό κέντρο του Αγρινίου και αφετέρου τα χωριά του κεντρικού Ξηρομέρου .
Τότε κάθε επισκέπτης μέσω της Ιονίας (έξοδος στο κόμβο Κουβαρά) και του συγκεκριμένου οδικού άξονα, θα μπορεί πολύ εύκολα να έχει πρόσβαση στη συγκεκριμένη περιοχή.
Πρόκειται για ένα έργο πνοής, που αφορά την διέξοδο και σύνδεση περιοχών ολόκληρων με τις πανέμορφες ακτές της Δ.Ε. Αλυζίας, με στόχο την τουριστική ανάπτυξη μίας πολύ προνομιούχας περιοχής με εξαιρετικές προοπτικές.

Διαβάστε επίσης

Facebook comments:

Σχολίασέ το

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.