Το timing είναι, αν όχι το πιο σημαντικό πράγμα στη ζωή, σίγουρα ένα από τα 3 πιο σημαντικά. Και αυτή η Ελληνίδα τραγουδίστρια έχει εκμεταλλευτεί σε κάθε στιγμή της διαδρομής της το timing, χάρη και στην άψογη καθοδήγηση των μάνατζερ που την διαχειρίζονται.
Η Κατερίνα Λιόλιου είναι αυτή τη στιγμή, μετά τη Φουρέιρα και τη Σάττι, το πιο καυτό όνομα στην ελληνική μουσική. Σε επίπεδο σύγχρονου λαϊκού τραγουδιού, παίζει μπάλα μόνη της.
Αυτό δεν είναι κάτι που θα το περίμεναν πολλοί πριν από 1-2-3 χρόνια. Πριν μια τριετία-τετραετία είχε βγάλει το τραγούδι «Στόρι» που είχε τον catchy στίχο και θα μπορούσε κάποιος να πει ότι είναι αυτό με το οποίο θα πάει να κάνει το step up. Κι αν δεν το κάνει, δε θα το κάνει με τίποτα.
Μετά, ήρθε η νίκη στο J2US που ανέβασε αρκετά τις μετοχές της. Και τότε όμως, δεν ήταν ακόμα η στιγμή. Και οι μάνατζερ της, οι άνθρωποι της Panik, οι 2 άνθρωποι που την ανέλαβαν, συν τους συνεργάτες της μουσικά, ήξεραν πως υπήρχε ακόμα διαδρομή για να φτάσει η Κατερίνα Λιόλιου να διεκδικεί ρόλο πρώτου ονόματος.
Καλώς ή κακώς, αυτό είναι ένα κριτήριο, ένα μέτρο για το πόσο σημαντικό όνομα είσαι στην ελληνική μουσική σκηνή. Τα μπουζούκια αποτελούν μια βιομηχανία και το να μπορείς να κρατήσεις ένα μαγαζί ως πρώτο όνομα, είτε μαζί με ένα άλλο πρώτο όνομά είτε μόνη σου, φτιάχνει από μόνο του το στάτους, τον μύθο.
Πρώτα, η Κατερίνα Λιόλιου έπρεπε να κάνει διαδρομή ως δεύτερο όνομα, στο πλάι κάποιου που να μπορεί να της δώσει πράγματα. Ο Πάνος Κιάμος ήταν αυτός. Από πέρσι το καλοκαίρι και μέχρι τον Οκτώβριο, ήταν μαζί στο Club 22, και παρέα με τον Τόνι Σφήνο, αποτελούσαν ένα από τα 3-4 καλύτερα σχήματα της διασκέδασης.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Εκεί είχε πια ριφθεί ο κύβος. Η Κατερίνα ήταν έτοιμη να πάρει τη μπαγκέτα. Κι εκεί όμως έπρεπε να ακολουθηθεί μια πορεία. Πήγε λοιπόν στη Θεσσαλονίκη, στη β’ ομάδα των μπουζουκιών, είχε ένα μαγαζί δικό της, έγινε χαμός στη συμπρωτεύουσα με διαρκή sold out και τις εικόνες με τα λουλούδια να την «καταπίνουν», να γίνονται viral, και άρχισε μια νέα εποχή.
Στη Θεσσαλονίκη χαλύβδωσε το όνομά της, την μετάβαση της στην επόμενη γενιά, στην επόμενη φάση και στο επίπεδο όπου υπάρχουν η άλλου μεγέθους ονόματα.
Από τη Θεσσαλονίκη, γύρισε στην Αθήνα τον περασμένο Μάρτιο, στο Lux στη Συγγρού, και μέχρι το περασμένο σαββατοκύριακο, πριν αρχίσει την καλοκαιρινή της περιοδεία, ήταν επικεφαλής σχήματος, το όνομα που φέρνει τον κόσμο στο μαγαζί, αυτή που γεμίζει τα τραπέζια μέχρι τελευταίας καρέκλας.
Σε αυτό το διάστημα υπήρξαν και οι καίριες κινήσεις για να τσιμεντωθεί καλά το όνομά της και ότι είναι πια πρώτο όνομα στη μαρκίζα. Πρώτα, ο πρώτος της δίσκος με τραγούδια που κάνουν θραύση σε Spotify-Youtube, που έγιναν και ύμνοι των απανταχού «καψουροπονεμένων».
Το Δικό Μας Το Σπίτι Νοικιάστηκε, Η Γυναίκα της Ζωής Σου, Η Δική Μου Η Τρέλα, Το Κατερινάκι Σου και η Κατερίνα Λιόλιου είχε και τις επιτυχίες για να υποστηρίξει το νέο της μπραντάρισμα.
Με την επιστροφή στην Αθήνα, άρχισε να ετοιμάζει και νέο υλικό, με 4 τραγούδια που τα έδωσε στο κοινό στο μαγαζί που τραγουδούσε, κατάλαβε πως θα γίνουν επιτυχία και πριν μερικά 24ωρα τα δημοσίευσε στις πλατφόρμες για να σαρώσουν.
Το Ζήσαμε Κι Αυτό, Απόψε στη Γιορτή Σου, Σήμερα Κλείνω, Στον Άντρα Σου. Τραγούδια με στίχους που μένουν στο μυαλό, γίνονται ατάκες για σχέσεις, εκφράζουν συναισθήματα θεμελιώδη.
Η Κατερίνα Λιόλιου είναι η φωνή των χωρισμένων, των ερωτικά ταλαιπωρημένων, των βαριά ερωτευμένων. Κάπως έτσι γίνεται Νο1 λαϊκή τραγουδίστρια.
Σε όλη αυτή τη διαδρομή, υπάρχει μια γυναίκα, η μάνατζερ της στην Panik (δεν αναφέρουμε το όνομά της γιατί δεν ξέρουμε αν θέλει η ίδια να αναφερθεί), μαζί με τους συνεργάτες της, μαζί με τους σταθερούς συνθέτες και στιχουργούς που έφτιαξαν τόσα ωραία κομμάτια, που έγιναν τα σκαλοπάτια για να ανέβει ψηλά η Κατερίνα Λιόλιου.
Ένας καλλιτέχνης δεν γίνεται από μόνος του Νο1, όσο ταλέντο κι αν έχει. Χρειάζονται και οι άνθρωποι που θα τον καθοδηγήσουν, που θα αναλάβουν να κάνουν όσα χρειάζεται, ώστε εκείνη/ος να αφοσιωθεί στη φωνή του και στη μουσική. Και στη σαγήνη του κοινού.
Η Κατερίνα Λιόλιου έχει αυτούς τους ανθρώπους και με τη βοήθεια τους μπορεί πια να δείξει στον κόσμο τι άστρο έχει, τι ταλέντο, τι αντίληψη της κάθε στιγμής.
Έχοντας κι έναν καλό αριθμό δυνατών τραγουδιών, εκτός από το ότι του χρόνου θα μπορεί να πάει σε μεγαλύτερο χώρο, πιο συνυφασμένο με τα μπουζούκια, φαίνεται να δίνει και ένα φιλί ανάστασης στα άλμπουμ και να κάνει τον κόσμο να ακούει με την ίδια ευχαρίστηση όλα τα τραγούδια της.