Πέμπτη, Ιούνιος 27, 2019

Στην εντατική αγοράκι 2,5 ετών που κατάπιε χάπια επειδή τα πέρασε για καραμέλες

Ένα αγοράκι 2,5 ετών νοσηλεύεται από χθες σε κρίσιμη κατάσταση στην ΜΕΘ Παίδων του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου. Το αγοράκι, σύμφωνα με τους γονείς του, με καταγωγή από τη Συρία, πέρασε τα ηρεμιστικά χάπια, για καραμέλες και κατάπιε άγνωστη ποσότητα από αυτά.

Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διοικητής του ΠΑΓΝΗ κ. Γιάννης Τασσόπουλος «το αγοράκι είναι σε κρίσιμη κατάσταση, διασωληνωμένο στη ΜΕΘ του Νοσοκομείου. Παρακολουθείται με μεγάλο ενδιαφέρον από τους γιατρούς, που κάνουν ό,τι μπορούν. Αναμένουμε τις τοξικολογικές εξετάσεις για να μπορούμε να μιλήσουμε με ακρίβεια για το τι ακριβώς κατανάλωσε το παιδί, πάντως κατά δήλωση των γονιών του, ήταν ηρεμιστικά χάπια».

Πληροφορίες αναφέρουν ότι το περιστατικό, που αποδίδεται σε ατύχημα, συνέβη κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες.  Στο πλευρό του μικρού αγοριού παραμένουν συντετριμμένοι οι γονείς του, οι οποίοι δεν είναι σε θέση να εξηγήσουν στους γιατρούς, τι ακριβώς συνέβη και πώς το παιδάκι βρέθηκε να έχει καταπιεί φάρμακα.

Ερωτηθείς σχετικά ο κ. Τασσόπουλος επισήμανε ότι το αγοράκι δεν παρουσιάζει εικόνα εγκατάλειψης, αλλά πρόκειται για ένα φροντισμένο παιδί. Για τον λόγο αυτό οι ενδείξεις οδηγούν στην εκτίμηση ότι το περιστατικό θεωρείται ατύχημα.

kathimerini.gr

cretapost.gr

 

Θέματα που ενδιαφέρουν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.