Ενημέρωση για την 2η κινητικότητα του 1ου ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου στο πλαίσιο του προγράμματος ERASMUS+:
Μεταξύ 12 και 17 Μαΐου 2024, πραγματοποιήθηκε η δεύτερη δραστηριότητα στην Κωνσταντινούπολη της Τουρκίας ως μέρος του έργου Μεγαλώνοντας τη Νέα Γενιά μέσω του Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού.
Οι στόχοι της δραστηριότητας που ονομάζεται «My Future of Finance» (“Το Μέλλον μου στα Οικονομικά”) ήταν:
- να μάθουν με ποιο τρόπο τα τεχνολογικά εργαλεία και οι χώροι παρέχουν δημιουργικές ευκαιρίες για επιχειρηματικές δραστηριότητες, να αλληλεπιδράσουν κοινωνικά, να γνωρίσουν πού και πώς να κερδίζουν, να ξοδεύουν και να εξοικονομούν χρήματα με σύνεση,
- να λαμβάνουν αποφάσεις οικονομικής σημασίας για τις σύγχρονες και μελλοντικές ευρωπαϊκές κοινωνίες,
- να κατανοήσουν καλύτερα οικονομικές έννοιες και προϊόντα, να αναπτύξουν οικονομικές δεξιότητες και ικανότητες,
- να ενισχύσουν την αυτοπεποίθησή τους και την αυτοεκτίμησή τους σχετικά με τις οικονομικές τους δεξιότητες,
- να ενδυναμώσουν τις ψηφιακές ικανότητες και να αναπτύξουν την ευαισθητοποίησή τους σχετικά με τις ανάγκες χρηματοοικονομικής παιδείας.
Οι δραστηριότητες πραγματοποιήθηκαν στο σχολείο Tuzla Ugur Anatolian και εκτός από αυτό το σχολείο, οικοδεσπότες ήταν και εκπρόσωποι του σχολείου Mehmet Emin Resulzade Anadolu Lisesi .
Στην κινητικότητα συμμετείχαν οι παρακάτω συμμετέχοντες :
- First School of Economics , Ζάγκρεμπ, Κροατία – εκπαιδευτικοί: Zorica Hrgovčić, Romana Rusek, μαθητές: Karla Macinković,Nina Čulina.
- 1 ΕΠΑΛ Αγρινίου, Αγρίνιο, Ελλάδα – εκπαιδευτικοί: Σίμου Θεοδώρα, Τούσκα Αικατερίνη, μαθητές: Αντιλάι Μαριάνο, Ντέμος Τιμολέων.
- Tuzla Uğur Anatolian High School, Κωνσταντινούπολη, Τουρκία – εκπαιδευτικοί: Gülistan Özdemir, Münevver Akpınar, Özgür Çaycı, μαθητές: Necdet Özbilen, Nehir Akpınar.
- Mehmet Emin Resulzade Anadolu Lisesi,Άγκυρα, Τουρκία – εκπαιδευτικοί: Figen Erdoğan,Meryem Atıcı, μαθητές: Ecem Serap, Azra Yeniyayla.
- Escola Profissional de Campanhã, Πόρτο, Πορτογαλία – εκπαιδευτικοί Miguel Silva, Andreia Alves, μαθητές: Rita Saraiva, Bianca Barauna.
Την πρώτη ημέρα της δραστηριότητας, 13 Μαΐου 2024, πραγματοποιήθηκε η τελετή έναρξης της δραστηριότητας και τους συμμετέχοντες υποδέχθηκαν θερμά ο διευθυντής Özgür Çaycı και οι συντονιστές του έργου Gülistan Özdemir και Münevver Akpınar. Οι μαθητές πραγματοποίησαν ένα εορταστικό πρόγραμμα στο οποίο παρουσίασαν τις επερχόμενες δραστηριότητες και η συντονίστρια του έργου Zorica Hrgovčić παρουσίασε ένα μικρό μέρος του σχεδιασμού δραστηριοτήτων του έργου. Στη συνέχεια, οι μαθητές παρουσίασαν τη χώρα, την πόλη και το σχολείο από το οποίο προέρχονται. Μετά την τελετή, οι συμμετέχοντες πήγαν στις τοπικές αρχές επισκεπτόμενοι το Γραφείο του Διευθυντή Εθνικής Παιδείας, όπου τους υποδέχθηκαν ο κ. Metin Çangir και ο Περιφερειάρχης της Τούζλα, κ. Hüseyin Güney.
Τη δεύτερη μέρα της δραστηριότητας, οι μαθητές εργάστηκαν σκληρά σε «διεθνείς» ομάδες και συμμετείχαν στο εργαστήριο δημιουργίας λεξικών ήχου και βίντεο και τα παρουσίασαν μπροστά στους υπόλοιπους συμμετέχοντες. Την ίδια μέρα, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στην εταιρεία Tunanet, της οποίας η κύρια δραστηριότητα είναι η παραγωγή και πώληση διχτυών αλιείας, όπου μας φιλοξένησε ο ιδιοκτήτης, Uğur Özbilen.
Στις 15 Μαΐου 2024, μαθητές και εκπαιδευτικοί επισκέφτηκαν τα πολιτιστικά ορόσημα της Κωνσταντινούπολης, το παλάτι Τοπ Καπί, την Αγία Σοφία, το Μπλε Τζαμί, την Πλατεία Ιπποδρομίου και το Μεγάλο Παζάρι.
Την τελευταία μέρα της δραστηριότητας, οι μαθητές παρουσίασαν τις θέσεις εργασίας του μέλλοντος στο Future Jobs Parade και πραγματοποίησαν ανταλλαγή αγαθών στο προαύλιο του σχολείου. Οι οικοδεσπότες μας παρουσίασαν επίσης πολιτιστικά έθιμα της χώρας τους και έκαναν βραδιά Χέννας, δηλαδή, ένα παραδοσιακό γλέντι για τη νύφη πριν από τη γαμήλια τελετή, στο οποίο συμμετείχαν όλοι οι συμμετέχοντες στην δραστηριότητα και πέρασαν υπέροχα. Στη συνέχεια, μοιράστηκαν βεβαιώσεις συμμετοχής στους συμμετέχοντες και παρατέθηκε μέσα σε εορταστική ατμόσφαιρα δείπνο με το οποίο ολοκληρώθηκε αυτή η δραστηριότητα.
Όλοι οι εταίροι συμφώνησαν ότι η κινητικότητα ήταν καλά οργανωμένη και ότι, εκτός από τα καθορισμένα αποτελέσματα του έργου, επιτεύχθηκε μεγάλη σύνδεση μεταξύ των εταίρων.
«Ευχαριστούμε πολύ τους οικοδεσπότες, τον διευθυντή Özgür Çaycı και τα μέλη του έργου Gülistan Özdemir και Münevver Akpınar, για την εξαιρετική δουλειά τους», καταλήγει η ανακοίνωση του σχολείου.
Η υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την παραγωγή αυτής της δημοσίευσης δεν συνιστά έγκριση του περιεχομένου, το οποίο αντικατοπτρίζει μόνο τις απόψεις των συγγραφέων και η Επιτροπή δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για οποιαδήποτε χρήση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτήν.