Στο νοσοκομείο διακομίσθηκε δικυκλιστής μετά από τροχαίο που συνέβη στην Αβόρανη Αγρινίου.
Το ατύχημα σημειώθηκε στις 7 το απόγευμα της Τρίτης (25/5) επί της Ε.Ο. μέσα στο χωριό σε απόσταση λίγων μέτρων από τη γέφυρα την οποία προηγουμένως η μηχανή διέσχισε.
Το δίκυκλο φέρεται να προσέκρουσε σε άλλο όχημα υπό συνθήκες που ερευνώνται από την Τροχαία.
Ο αναβάτης παρελήφθη από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που έσπευσε με τις πρώτες πληροφορίες ευτυχώς να μην είναι ανησυχητικές.











