Σημαντική εξέλιξη για τον Δήμο Ξηρομέρου φέρνει η νέα κοινή υπουργική απόφαση (ΦΕΚ 2759/Β/15-5-2026), η οποία σφραγίζει τη συμπληρωματική χρηματοδότηση ύψους 1,6 εκατομμυρίων ευρώ για το εμβληματικό έργο ανάπλασης της κεντρικής πλατείας Αστακού.
Το κονδύλι, το οποίο φέρει τις υπογραφές της ηγεσίας των Υπουργείων Περιβάλλοντος και Ενέργειας (Στ. Παπασταύρου, Ν. Ταγαράς) και Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών (Ν. Παπαθανάσης), θα διατεθεί για την πλήρη ενσωμάτωση των παρακείμενων οδών στο έργο, ικανοποιώντας ένα πάγιο αίτημα της τοπικής αυτοδιοίκησης που είχε μείνει εκτός του αρχικού σχεδιασμού.
Η δημοτική αρχή εξέφρασε τις θερμές της ευχαριστίες προς τα αρμόδια υπουργείατα Υπουργεία και τους πολιτικούς προϊσταμένους τους για την άψογη συνεργασία, στέλνοντας παράλληλα μήνυμα για τη συνέχεια:
«Συνεχίζουμε να αλλάζουμε τον τόπο μας κάθε ημέρα με πολλή δουλειά. Πολύ σύντομα θα έχουμε ανακοινώσεις για πολλαπλές παρεμβάσεις αναπλάσεων σε Μύτικα, Κανδήλα και Φυτείες, μέσα από το χρηματοδοτικό εργαλείο της ΟΧΕ/ΒΑΑ, που για πρώτη φορά εξασφαλίσαμε τη συμμετοχή και του Δήμου Ξηρομέρου».









