Ένας 39χρονος συνελήφθη το περασμένο βράδυ στην Ιόνια Οδό για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών.
Η σύλληψη από αστυνομικούς της ΟΠΚΕ της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αγρινίου διότι σε αστυνομικό έλεγχο που του διενεργήθηκε, βρέθηκαν στην κατοχή του και κατασχέθηκαν 5,5 γραμμάρια κάνναβης.









