Είναι πανθομολογούμενο πως ο τρόπος που υλοποιήθηκε η αναδιαρρύθμιση της εθνικής οδού στην είσοδο του Αγρινίου προκάλεσε πολλά προβλήματα και διαμαρτυρίες σε επαγγελματίες και κατοίκους της περιοχής.Δεδομένη επίσης είναι η μεγάλη επικινδυνότητα σε σημεία του δρόμου και ειδικά μπροστά στο ΚΤΕΛ.
Είναι εξάλλου διακηρυγμένη η πρόθεση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας να αλλάξει το «πρόσωπο» της εισόδου του Αγρινίου με παρεμβάσεις που υλοποιούνται μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων.
Με βάση αυτά τα δεδομένα σήμερα στα γραφεία του Υπεραστικού ΚΤΕΛ στο Αγρίνιο έλαβε το μεσημέρι χώρα μία ακόμη συνάντηση με σκοπό να τεθούν όλα τα δεδομένα και να βρεθούν οι καλύτερες δυνατές λύσεις για την άρση της επικινδυνότητας στην εθνική οδό και για τα έργα που προγραμματίζονται να γίνουν.
Παρόντες στη συνάντηση ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών Θανάσης Μαυρομμάτης και στελέχη της Περιφέρειας, μελετητές, ο αντιδήμαρχος Δ.Σκορδόπουλος και ο γραμματέας Δ.Τζιώλης του δήμου Αγρινίου, οι εκπρόσωποι του ΚΤΕΛ καθώς και επαγγελματίες της περιοχής κ.α.
Η συνάντηση χαρακτηρίζεται εποικοδομητική, παρά τις επιμέρους διαφωνίες που εκφράστηκαν, καθώς όλοι συμφωνούν στην ανάγκη η πόλη να αποκτήσει την είσοδο που δικαιούται , τα επικίνδυνα σημεία να εξαλειφθούν και τα ρεαλιστικά αιτήματα επαγγελματιών και κατοίκων να ικανοποιηθούν.
Μάλιστα μετά τη συνάντηση ακολούθησε και «αυτοψία» των μελετητών συνοδεία επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στη εθνική οδό σε διάφορα σημεία που χαρακτηρίζονται επικίνδυνα και χρήζουν άμεσων παρεμβάσεων από τον κόμβο της Ερμίτσας ως και την αρχή της πόλης.
Εξετάζεται το round about και στην Ερμίτσα
Όπως είναι γνωστό έμπροσθεν του νέου σταθμού των ΚΤΕΛ, στο σημείο καρμανιόλα, η λύση του προβλήματος προγραμματίζεται να δοθεί με κατασκευή κόμβου εισόδου-εξόδου (round about).Εξετάζεται ωστόσο και η δημιουργία δεύτερου round about στη θέση Ερμίτσα, στη διασταύρωση για Παναιτώλιο δηλαδή.
Για το επικίνδυνο σημείο της διασταύρωσης στο ύψος του Αη Γιάννη Ρηγανά, που ρυθμίζεται από φωτεινούς σηματοδότες και σημειώνονται συνεχώς τροχαία ατυχήματα τα πράγματα , είναι πιο …περίπλοκα και γραφειοκρατικά για να γίνει και εκεί round about. Η μελέτη του υπουργείου βάσει της οποίας έγινε η αναδιαρρύθμιση προέβλεπε τα φανάρια και για να αλλάξει αυτό θέλει χρόνο.
Οι αντιδράσεις ως γνωστόν είναι έντονες και για τα τσιμεντένια στηθαία ( NeuJersey) τόσο επί της εθνικές όσο και επί των παράδρομων αυτής και στο σχεδιασμό είναι αυτά να αντικατασταθούν σε κάποια σημεία ενώ θα βελτιωθεί και ο ηλεκτροφωτισμός με λαμπτήρες τύπου led .
Τονίστηκε για μια ακόμη φορά πως παρακωλύεται η πρόσβαση και η επισκεψιμότητα στις οικίες των κατοίκων της περιοχής αλλά και στις κάθε είδους επιχειρήσεις που βρίσκονται εκατέρωθεν της Ε.Ο. με συνέπεια να υφίστανται αυτές μεγάλη οικονομική ζημιά.
Η ανάγκη των βελτιώσεων στη μελέτη εφαρμογής και στο φυσικό αντικείμενο του έργου χαρακτηρίζεται δεδομένη ωστόσο κάποιες αναμένεται να ενταχθούν σε μια β΄φάση του.
3 Σχόλια
Έργα έξω από το ΚΤΕΛ , ΧΘΕΣ!!!!!
Πάντως στον τελευταίο διαγωνισμό για την συντήρηση του φωτισμού,ο συγκεκριμένος αντιπεριφερειάρχης δεν ίδρωσε καθόλου για την περιοχή του Αγρινίου ,και ειδικά για την Ερμιτσα που είναι ο χειρότερος κόμβος στην Ελλάδα,καλά κάνει γιατί καποιοι του χαϊδεύουν τα αυτιά!!!
Για τον κόμβο στο Στάδιο …;
Τίποτα…;