Στην πρωινή ζώνη του OPEN φιλοξενήθηκε ο συνταξιούχος εκπαιδευτής μηχανοδηγών του ΟΣΕ Ν. Τσουρίδης, όπου και αναφέρθηκε στις πολλές παθογένειες των ελληνικών σιδηροδρόμων, οι οποίες νομοτελειακά ανήλθαν στην επιφάνεια μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.
«Προμηθευτήκαμε σύστημα που δεν λειτούργησε ποτέ», δήλωσε προσθέτοντας ότι «πρώτα φταίνε οι πολιτικοί και μετά ο σταθμάρχης».
Μάλιστα, ο συνταξιούχος εκπαιδευτής έκανε μνεία και στην… Αιτωλοακαρνανία του 2004. Στα γνωστά και μη εξαιρετέα περιστατικά με τη σιδηροδρομική γραμμή Αγρίνιο-Μεσολόγγι-Κρυονέρι που δεν λειτούργησε ποτέ.
Ανέφερε:
«Έχουμε ζήσει κωμικοτραγικές καταστάσεις οι παλιοί. Ξέρετε ότι το 2004 παραλάβαμε καινούργια railbus, αυτοκινητάμαξες από την Ελβετία για την Πελοπόννησο. Ένας υπουργός για να κάνει προεκλογικό αγώνα πήρε ένα τρένο, το πήγε στο χωριό του και τους έλεγε ότι θα κάνει τη γραμμή από το Κρυονέρι μέχρι το Μεσολόγγι; Να σας πω τι έγινε; Με φώναξε ο γενικός διευθυντής και έχουμε εντολή το ένα railbus από Ελβετία να πάει στο Κρυονέρι. Μα πώς θα το πάνε; Τι λέτε πώς θα γίνει αυτό; Εντολή του Υπουργού. Είχαν βάλει τρία χιλιόμετρα γραμμή και υποτίθεται ότι θα την ξανάφτιαχναν κάποια στιγμή. Αιτωλοακαρνάνας ο Υπουργός.
Αυτά τα τρένα είχαν μία ιδιομορφία. Για να τα βάλει μπροστά ο οδηγός έπρεπε να κάνει προθέρμανση. Είχαν σύστημα σαν θερμοσίφωνο. Επειδή οι θερμοκρασίες του νερού του κινητήρα ήταν χαμηλές έπρεπε να το βάλει να δουλέψει, να πάει στους 60 βαθμούς και μετά να πάρει μπροστά. Χρειαζόταν ρεύμα 380 βόλτ. Στείλαμε παιδιά από την Πάτρα, συναδέλφους, να δείτε τι θα κάνετε. Με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι για να πάρουμε ρεύμα πρέπει να ρίξουμε καλώδιο σε απόσταση ένα χιλιόμετρο σε βενζινάδικό. Πήγαμε στον άνθρωπο, μας έδωσε ρεύμα. Κάθε μέρα αυτό γινόταν. Έκαναν 50 μέτρα μπροστά, 10 μέτρα πίσω και έφευγαν. Είχαμε και φύλακα 24 ώρες για να μη το σπάσουν. Μία φορά με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε δεν έχουμε ρεύμα. Ο βενζινάς είχε βγάλει την πρίζα γιατί δεν τον είχαν πληρώσει. Αυτή η διαδικασία γινόταν.
Το τρένο έπρεπε να δουλεύει για τους κινητήρες, οι Ελβετοί θα απέσυραν την εγγύηση. Γίνονται οι εκλογές, αλλάζει η κυβέρνηση, μένει το τρένο εκεί έξι μήνες. Θέλαμε να το πάμε στην Καλαμάτα το τρένο, πλατφόρμα δεν είχαμε. Ξέρετε πόσο στοίχησε η διαδικασία; Έξι εκατομμύρια».
Δείτε το απόσπασμα από το 05:11:
4 Σχόλια
Γεια σου news ποιότητα. όταν ειναι τίποτα για την ΝΔ το θάβετε κάτω κάτω. Αν ειμαι τίποτα για λαμογιοΠασοκ το αφήνετε πρώτο θέμα καμία εβδομάδα
ΤΡΕΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΜΟΝΟ: ΑΝΙΚΑΝΟΙ, ΕΛΕΕΙΝΟΙ ΚΑΙ ΤΡΙΣΑΘΛΙΟΙ.
https://youtu.be/mmCi0SLdDi0
Σαν κοπρια σάιτ παπαγαλάκια της δεξιάς που έχει βουλιάξει τον
Νόμο Αιτωλοακαρνανίας δεν ντρέπεστε ρε που λέτε ψέματα
Το κόμμα σας τα αφισε να γίνει με αρχηγό τον κουρασμένο Καραμανλή
Η γραμμή έγινε τότε ήταν έτοιμο