Το πρόβλημα του κυκλοφοριακού στο κέντρο του Αγρινίου τέθηκε στη χθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου.
Έθεσε το ζήτημα ο συνδυασμός «Αγρίνιο Πάμε Ψηλά», υποστηρίζοντας πως «αναδείχθηκαν επιμέρους πτυχές του τεράστιου κυκλοφοριακού προβλήματος που αντιμετωπίζει το Αγρίνιο, η πρόσβαση στον κεντρικό ιστό του οποίου έχει καταστεί σχεδόν αδύνατη».
Τονίστηκε από τον συνδυασμό «ιδιαίτερα η μεγιστοποίηση αυτών των προβλημάτων από το γεγονός της κακής λειτουργίας του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης, αλλά και από τη διαρκή μείωση (και) των λοιπών θέσεων στάθμευσης».
«Η Δημοτική Αρχή στην απάντησή της κατέγραψε το υπαρκτό πρόβλημα, προκρίνοντας ως λύση την περεταίρω μείωση της κίνησης οχημάτων στο κέντρο», συμπέρανε από τη συζήτηση ο συνδυασμός του Κώστα Πιστιόλα.
Ο γενικός γραμματέας του δήμου Δημήτριος Τζιώλης απαντώντας για το ζήτημα ανάφερε πως « θα πρέπει να υπάρξουν στοχευμένες δράσεις και έναν μίνιμουμ παραδοχής ότι δεν μπορούν να κυκλοφορούν αυτοκίνητα στον πυρήνα του Αγρινίου. Είναι τέτοια η δομή της πόλης που δεν επιτρέπει αυτό το πράγμα. Τα οχήματα θα πρέπει να κινηθούν στην περίμετρο».
Σύμφωνα με τον κ. Τζιώλη «ένα ποσοστό 30% των οδηγών τριγυρνούν άσκοπα στον πυρήνα της πόλης γιατί επιθυμούν να παρκάρουν στο κέντρο. Πρέπει να καταλάβουν ότι πρέπει να παρκάρουν πιο έξω. Οι θέσεις που μειώθηκαν με τις πεζοδρομήσεις θα πάνε προς την περίμετρο. Θα πρέπει να δούμε και άλλες προτάσεις».
Αναλυτικά όσα υποστήριξε ο Γενικός Γραμματέας του δήμου Αγρινίου Δημήτριος Τζίωλης:
«Είναι ζήτημα που απασχολεί σφόδρα. Το ΣΒΑΚ δεν είναι απλή μελέτη, είναι αποτέλεσμα συλλογικών δράσεων, προτάσεων φορέων, επιστημονικών δεδομένων κ.α. Το βλέπουμε μαζί με την ΒΑΑ, σε συνεργασία με το τεχνικό μας πρόγραμμα, σε μία άλλη λογική. Το Αγρίνιο έχει μία δύσκολη ρυμοτομία. Θα πρέπει να υπάρξουν στοχευμένες δράσεις και έναν μίνιμουμ παραδοχής ότι δεν μπορούν να κυκλοφορούν αυτοκίνητα στον πυρήνα του Αγρινίου. Είναι τέτοια η δομή της πόλης που δεν επιτρέπει αυτό το πράγμα.
Τα οχήματα θα πρέπει να κινηθούν στην περίμετρο. Το έχουμε ψάξει πολύ, με ομάδες εργασίας, με το ΤΕΕ, να συστήσουμε επιτροπές να το δούμε διεξοδικότερα. Είναι δύσκολο. Όμως όλοι πρέπει να συμφωνήσουμε ότι στο κέντρο πρέπει να κυκλοφορούν πεζοί και ποδήλατα. Δεν σημαίνει ότι θα κόψουμε εντελώς την πρόσβαση. Πρέπει να αναζητήσουμε άλλες λύσεις στην περίμετρο. Και δεν το βλέπουμε ξεχωριστά. Πρέπει να γίνουν παρεμβάσεις. Υπάρχουν οδοί του σχεδίου πόλης αδιάνοικτες. Να καταρτήσουμε ένα σχέδιο ώστε η πόλη να γίνει καλύτερη. Να ξεκινήσουμε, να το φέρουμε άμεσα. Αν υπάρχουν προτάσεις να τις δούμε.
Οι χώροι είναι αυτοί που είναι, ευχαρίστως να δούμε τις όποιες προτάσεις Η ελεγχόμενη στάθμευση θα πρέπει να πάει προς την περίμετρο. Ένα ποσοστό 30% των οδηγών τριγυρνούν άσκοπα στον πυρήνα της πόλης γιατί επιθυμούν να παρκάρουν στο κέντρο. Πρέπει να καταλάβουν ότι πρέπει να παρκάρουν πιο έξω. Οι θέσεις που μειώθηκαν με τις πεζοδρομήσεις θα πάνε προς την περίμετρο. Θα πρέπει να δούμε και άλλες προτάσεις».
13 Σχόλια
Εσείς είστε να μεγαλώνετε τα πρόβλημα όχι να τα λύνεται αφήστε το όπως είναι χειρότερο θα το κάνετε.
Για πείτε μας αστροπελέκα από τη περίμετρο της πόλης πως πάνε στο κέντρο; με τα πόδια; οι ηλικιωμένοι με ταξί;
πόσοι χώροι στάθμευσης υπάρχουν και ποια η δυνατότητα τους; πόσες κλήσεις έκοψε η Δημ.Αστ.τη τελευταία 10ετια σε μη ντόπιους οδηγούς; τηρείτε ο χρόνος ανεφοδιασμού των καταστημάτων όπως έχετε αποφασίσει εδώ και χρόνια; όταν βρείτε τις απαντήσεις τα λέμε!!!!!!
Δυστυχώς οι Γιατροί όλων των ειδικοτήτων πρέπει πλέον να μεταφερθούν μαζί με τα γραφεία τους έξω από το κέντρο!!! Γιατί δεν μπορούμε πλέον να φέρουμε τους ανθρώπους μας, ηλικιωμένους, παιδιά με το αυτοκίνητο στο κέντρο γιατί με το πι και την μαγκούρα είναι δύσκολο να περπατούν και να διασχίζουν στενά πεζοδρόμια και πεζόδρομους. Δυστυχώς η ριμοτομια της πόλης το απαγορεύει αυστηρά.
Τα φορτηγά ανεφοδιασμού έχουν σπάσει όλες τις πλάκες στην στροφή Βότση και Αναστασίαδη γωνία (κατάστημα Γερμανός) 15μετρα από την πλατεία στο ύψος της προην Τράπεζας της Ελλάδος έχουν σπάσει και βγει αρκετές πλάκες και κύβοι με άλλα λόγια η κυκλοφορία καλά κρατάει. Το ίδιο και σε άλλα σημεία Χ. Τρικούπη κλπ
10 χρόνια έδωσαν όλο το χρήμα γύρω απ’ τη πλατεία είναι και όλες οι υπηρεσίες και τώρα θα βρείτε τη λύση σε μια στιγμή αετοπουλα. Δώστε χόρτο στο λαό.
Δεν νομίζω να είναι σωστό να απαντά ο γραμματέας του δήμου ο οποίος είναι και διορισμένος και όχι αιρετός. Άλλα να λέει και να ενεργεί ο δήμαρχος και άλλα να απαντά ο γραμματέας. Γιατί αν θεωρήσουμε σωστά αυτά που λέει ο γραμματέας τότε ακυρώνει όλα τα έργα, πεζοδρομήσεις, σταθμεύσεις και κυκλοφοριακό που υλοποιεί ο δήμαρχος. Κακός δίνεται το δικαίωμα στον γραμματέα να απαντά σε ερωτήσεις για αποφάσεις που παίρνει το δημοτικό συμβούλιο και μάλιστα από την στιγμή που υπάρχουν και αρμόδιοι αντιδήμαρχοι.
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΜΠΑΧΑΛΟ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ..ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΨΟΝΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΡΙΝΙΩΤΕΣ ΓΙΑ 50 ΜΕΤΡΑ ΣΤΗ ΒΟΤΣΗ …..ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!
Να μπουν με επιδοτηση νεες αστικες γραμμες και συχνοτερα δρομολογια μια λυση
KALA SAS KANOYN AFOY EISTE ZOA………….
Το περπάτημα είναι άγνωστο σπορ για τους Αγρινιώτες.
Τώρα το ανακάλυψαν ότι υπάρχει πρόβλημα;;;;;; Όταν αποφάσισαν να πεζοδρομησουν όλο το Αγρίνιο δεν το βλέπανε;;; Αυτά τα σαϊνια μάλλον δεν κυκλοφορούσαν με αυτοκίνητο αλλά σιγά.. όλα στην περίμετρο από εδώ και πέρα και στο κέντρο μόνο ποδήλατα 🤣🤣🤣 πετάλι κι Άγιος ο Θεός 🏆🏆🏆
Μόνο γρκίνια παιδιά… τίποτε άλλο…
Δεν έχουν δουλειά τα αυτοκίνητα στο κέντρο της πόλης. Ναι, να παρκάρουν πιο έξω από το κέντρο! Υπάρχουν θέσεις και μιλάμε πάντα για απόσταση 5′- 10′ με τα πόδια. Μην μου πείτε πως όλοι όσοι κινούνται με το αυτοκίνητο και “ταλαιπωρούνται” είναι όσοι πηγαίνουν τους ηλικιωμένους συγγενείς σε γιατρό γιατί θα γελάσω. Αυτό βέβαια με τους ηλικιωμένους είναι μεγάλο ζήτημακαι για μένα θεωρώ πως είναι και το μοναδικό το οποίο μπορεί να λυθεί ίσως όπως σημειώθηκε σε προηγούμενο σχόλιο με την μεταφορά των ιατρείων έξω από το κέντρο. Οι οδηγοί έχουν άθλια οδηγική συμπεριφορά και για μένα είναι μεγάλο λάθος που η Τροχαία δεν βρίσκεται καθημερνικά στους δρόμους. Ήταν καλύτερα παλιότερα που φοβόμασταν να κυκλοφορήσουμε με τα παιδιά μας στην κεντρική πλατεία για παράδειγμα, που τα αυτοκίνητα κυκλοφορόυσαν συνέχεια τριγύρω της; Ας αλλάξουμε μυαλά γιατί αλλιώς φως δεν βλέπουμε. Υποφέρουμε που χρειάζεται να περπατήσουμε 10′ … Τι να πω;;;
Το 30% δεν είναι αντιπροσωπευτικό. Οι κάγκουροι με τις γενειάδες και τις πειραγμένες εξατμίσεις που καίνε καύσιμο χωρίς λόγο είναι περισσότεροι. Το Αγρίνιο είναι μια μικρή -χωρίς επισκεψιμότητα και σοβαρή οικονομική δραστηριότητα- πόλη συνταξιούχων, δημοσίων υπαλλήλων και “αγροτών” που χαϊδεύουν τις κοιλιές τους στα ουζερί και τις καφετέριες και δεν δικαιολογεί κυκλοφοριακό.