Έφτασε στα ΜΜΕ της περιοχής ένα δελτίο Τύπου του βουλευτή της Χ.Α.,Κ. Μπαρμπαρούση, σύμφωνα με το οποίο ο ίδιος απέστειλε εξώδικο στον αναπληρωτή υπουργό Προστασίας κ. Τόσκα και στον Περιφερειάρχη κ. Κατσιφάρα. Αφού τους κατηγορεί για «εγκληματική αναλγησία», τους καλεί να λύσουν το ζήτημα του δρόμου ειδικά έξω από το ΚΤΕΛ, όπου έχουν χαθεί ζωές με πρόσφατο το δυστύχημα της απώλειας της ζωής του άτυχου φοιτητή στην περιοχή μας.
Αλλά το εξώδικο μάλλον πήγε σε λάθος παραλήπτες, πέραν του ότι όσο ανεβαίνει η βαθμίδα της εξουσίας κανείς δεν είναι αμέτοχος. Καθαρά διοικητικά, όμως, οι ευθύνες πρέπει να επιμεριστούν σε εκείνους που είχαν το γενικό πρόσταγμα στο έργο. Και επειδή υπάρχουν και μηνυτήριες αναφορές για το έργο αυτό- κι ο εισαγγελέας θα αναζητήσει ευθύνες- καλό είναι να μάθουν κι όσοι δεν ξέρουν την ιδιαιτερότητά του.
Χωρίς ποτέ να εξηγηθεί επαρκώς γιατί, αυτό το έργο δεν έγινε με εποπτεύουσα αρχή την Περιφέρεια ενώ ο δήμος έκανε όλη τη λάντζα(εντάξεις, εργολαβίες κλπ) αλλά δεν είχε καν την εποπτεία/ευθύνη του έργου! Αυτά ήταν στην αρμοδιότητα μιας κρατικής υπηρεσίας, της οποίας το παράρτημά που είναι υπεύθυνο για τη περιοχή μας εδρεύει στην… Πρέβεζα! Γιατί και πώς είναι μια άλλη ιστορία. Η ουσία όμως είναι πως πράγματι ο δρόμος αυτός διατρέχει έναν δήμο, που βρίσκεται σε μια Περιφέρεια και που την ευταξία ρυθμίζει ένα υπουργείο. Επί της ουσίας όμως, η τελική ευθύνη για όσα έγιναν (και δεν έγιναν) ανήκει στο υπουργείο Μεταφορών και Δικτύων(σήμερα)που κατένειμε τους ρόλους και όρισε υπεύθυνο. Διαφορετικά το εξώδικο πρέπει να πάει ακόμη και στους πρώην πρωθυπουργούς, ακόμα και στον νυν!
Ο μεγάλος κατηγορούμενος είναι η ανίκανη συγκεντρωτική δημόσια διοίκηση της μπανανίας, λοιπόν. Γι’ αυτό και συμβαίνει όλο αυτό το γαϊτανάκι των ευθυνών εδώ και καιρό. Δεν είναι εποχή να αποποιούμαστε ευθύνες και να πετάμε την μπάλα στην εξέδρα, νέοι άνθρωποι χάθηκαν άδικα. Πρόσφατα βρέθηκε κλιμάκιο στη περιοχή που έκρινε πως δεν προβλέπονται μόνιμα, σταθερά διαχωριστικά γιατί υπάρχει πολύ κοντά στρογγυλός κόμβος και το ΚΤΕΛ έχει άλλη έξοδο. Τόσο απλά και τεχνοκρατικά.
Κανείς δεν έχει το προνόμιο της αλληλεγγύης στον πόνο. Καλώς, από την άλλη, πολλοί προσπαθούν να κινήσουν διαδικασίες και να αναζητηθεί η ευθύνη. Αλλά εδώ πρόκειται για μια κλασική ανικανότητα ενός γελοίου συγκεντρωτισμού που κάποιοι πολύ τον αγαπούν. Όμως μόλις δεν μπορούμε να λύσουμε τα του οίκου μας, μόλις δεν έχουμε την στοιχειώδη αυτοτέλεια ως τοπικές κοινωνίες, θυμούνται τις ευθύνες στο κατώτατο επίπεδο. Όχι, πρέπει να πληρώσει το κράτος και το υπουργείο του, καθαρά και ξάστερα.
Υ.Γ. Γιατί δεν έχει υπόγεια ή υπέργεια διάβαση είναι μια προφανής ερώτηση. Αλλά όταν νοιαζόμαστε,δεν λαϊκίζουμε και αποδίδουμε ευθύνες δεν διστάζουμε να αναρωτηθούμε ποιοι κόβουν τα διαχωριστικά κολωνάκια κάθε φορά ένα ή δύο 24ωρα αφότου τοποθετηθούν! Ανοιχτά, δυνατά, με καθαρή δημόσια φωνή.
Γ.Συμψηρής
9 Σχόλια
Να πάει ο ΕΝΦΙΑ στους δήμους ώστε να έχουν οι δήμοι την ευθύνη έργων που γίνονται στην περιοχή (και η περιφέρεια).
Απλά η κυβέρνηση θέλει αυτή να διαχειρίζεται τους πόρους αυτούς για να φτάνουν σε συγκεκριμένους πελάτες της…
Αξιότιμε κύριε γιατί μέχρι να τακτοποιηθεί το ζήτημα δεν περνάει το ΑΣΤΙΚΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ μέσα από το ΚΤΕΛ.Μήπως υπάρχουν συμφέροντα;Υπήρξα μάρτυρας που ηλικιωμένοι διέσχισαν κάθετα την Εθνική οδό.Επιτέλους,μιας και δε ιδρώνει το αυτί των αρμοδίων δεν θα πρέπει να επέμβει ο αρμόδιος εισαγγελέας;Ελεος χρησιμοποιεί η οικογένεια μου 2 φορές το μήνα το ΚΤΕΛ.Σε κανένα ΚΤΕΛ στη Ελλάδα παρατηρείται το φαινόμενο να μην περνάει ΑΣΤΙΚΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ.
κ.Καρακίτσο, το 2010 είχε γίνει προσπάθεια σε συνεργασία Αστικού-Υπεραστικού Κτελ να υπάρχει αστικό λεωφορείο εντός του Κτελ και μάλιστα κάθε 15′ συχνότητα μια περίοδο (3 μηνών) με 2 γραμμές με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση πολιτών. Οι περισσότεροι μέτοχοι με τις ευλογίες του τότε Προέδρου του Υπεραστικού ΚΤΕΛ, όπως μέχρι σήμερα αφήνουν παράνομα κόσμο στον κυκλικό κόμβο με αποτέλεσμα τα αστικά να φεύγουν με το πολύ 2-3 άτομα από 15 που έπρεπε και τα δρομολόγια από το Κτελ να κοπούν
Ανώνυμο σχόλιο δεν λαμβάνεται υπόψιν.Σε κάθε περίπτωση σε όλη την Ελλάδα οι προορισμοί των υπεραστικών συγκοινωνιών συνδέονται μέσω αστικών με το κέντρο της πόλης.
Θα ήταν ενδιαφέρουσα η άποψη κάποιου αρμοδίου.Το παράδοξο είναι ,απαντώντας στον αναγνώστη ,ότι ερχόμενος από Αθήνα ζητήθηκε από τον οδηγό να κάνει στάση στον κυκλικό κόμβο και αρνήθηκε.Εν πάσει περιπτώσει ένα νέο παιδί χάθηκε και θα πρέπει να σποκατασταθεί η εύρυθμη λειτουργία.από και προς στο ΚΤΕΛ.
Εδώ μιλάμε για υπόγεια ή υπέργεια διάβαση και κάποιοι το παίζουν σκηνοθέτες και κάμεραμεν.
Τρικύμια μέσα σε πυγμαχικά κεφάλια.
Και χάος.
Μάλλον το έπαθε από τις γροθιές που τρώει.
Φιλικά
Ο Αιτωλομπανάνας.
Αιτωλοπαπάρα, πριν εκτονώσεις την εμπάθειά σου με προσβολές, διάβασε το υστερόγραφο του Συμψηρή! Βιάζεσαι όμως να πείσεις και τους πιο δύσπιστους για τα ήθη που πρεσβεύει ο πολιτικός σου χώρος.
Και το Αιτωλοπαπάρας μου αρέσει.
Θα το σκεφτώ για το μέλλον Akis.
Η μεγαλύτερη προσβολή είναι αυτή της νοημοσύνης των άλλων, στην οποία επιδίδεσαι καθημερινά.
Χρειάζονται κάμερες για να δούμε τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια.
Τα ήθη του πολιτικού μου χώρου δεν συμβαδίζουν με αυτά του δικού σου.
Σχέδια πτήσης αερολέσχης με εμπόριο ανθρώπων δεν υπάρχουν στην πλευρά μου.
Φιλικά
Ο αρχαιότερος κάτοικος του νομού
Ο Αιτωλομπανάνας.
Αιτωλομπανάνας, στην πλευρα σου υπάρχει ο καθημερινός διάπλους (χωρίς σχέδιο για να πνίγονται) 3000 ψυχών ημερησίως επί 14 μήνες πάνω σε σαμπρέλες παρέα με ΜΚΟ που πληρώνονται με το κεφάλι και άσε τους αντιπερισπασμούς της πλάκας! Το κόμμα της διακίνησης είναι ο ΣΥΡΙΖΑ και όχι η ΝΔ με εναν βλαμμένο πρώην δήμαρχο που πηγε με ενα αεροπλανάκι 30 άτομα στην Ιταλία και τον πιάσανε…. Δεν το λέω εγώ! Όλη η Ευρώπη το λέει!
Υ.Γ. Ξεκινάει και ο νέος ΕΝΦΙΑ αν δεν το μαθες…