Δευτέρα, 25 Μαΐου, 2020

Θα γίνει το έργο “Βελτίωση του δρόμου Αγρίνιο-Καρπενήσι” με διαπλατύνσεις και νέα χάραξη όπου απαιτείται έστω μέχρι τον Άγιο Βλάση;

Του Λίνου Υφαντή,

Ο συγκεκριμένος δρόμος τείνει να καταντήσει “γεφύρι της Άρτας”. Κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου όχι με ορολογίες κατασκευαστικές αλλά θέτοντας την ουσία του.

Συγκεκριμένα:

-Το έργο τρέχει ( η μάλλον αδρανεί) πάνω από 10 χρόνια. Δεν είναι μόνο θέμα βούλησης εκάστοτε παράταξης, δημοτικής περιφερειακής ή εκάστοτε κυβέρνησης. Είναι θέμα βούλησης όλων των παραγόντων του τόπου συνολικά αν θα τελειώσει.

-Υπάρχει ένα κομμάτι μισοτελειωμένο. Επίσης υπάρχει άλλη μια μελέτη μέχρι το 28ο χιλιόμετρο στο ύψος του Αγίου Βλασίου. Τίποτε άλλο.

-Ο τίτλος του έργου λέγεται «Βελτίωση Ε.Ο.ΑγρινίουΚαρπενησίου (κατά τμήματα) – τμήμα: ΑγρίνιοΑγ.Βλάσης ΚΕ 2550″.  

Για να μην παίζουμε με τις λέξεις: Ο όρος “βελτίωση” για ένα τέτοιο έργο συμπεριλαμβάνει αναγκαστικά και διαπλάτυνση δρόμου και νέα χάραξη όπου απαιτείται για το υπάρχον δίκτυο που βρίσκεται σε άθλια κατάσταση. Από κει και πέρα οι όποιες παρεμβάσεις είναι σίγουρα άμεσες αλλά θα λύσουν προσωρινά το πρόβλημα.

Ο δρόμος αυτός δεν είναι για να συνδέσει το Αγρίνιο με τα Παρακαμπύλια, αλλά το Αγρίνιο με το Καρπενήσι και μακροπρόθεσμα με Λαμία και Βόλο. Η αν θέλετε το λιμάνι του Βόλου και με το Πλατυγιάλι. Με αυτό το σκεπτικό μπορεί να συνεχιστεί η χρηματοδότηση.

Για να μην παίζουμε λοιπόν με τις λέξεις πρέπει:

-Η τωρινή κυβέρνηση ή όποια μελλοντική να βάλει στην ατζέντα της το δρόμο ως την πιο συμφέρουσα σύνδεση. Είναι η μόνη διαδρομή στη νότια κεντρική Ελλάδα που παρακάμπτει ως ένα σημείο της ορεινούς όγκους.Το έργο είναι υπόθεση των εκάστοτε κεντρικών κυβερνήσεων.

-Άμεσα οι εκλεγμένοι αντιπρόσωποι να διαχωρίσουν το θέμα “βελτίωση” από νέα χάραξη, διότι η νέα χάραξη περιλαμβάνονταν στον αρχικό σχεδιασμό του έργου.

-Καμία σκέψη η υπαινιγμός για ματαίωση από τον αρχικό συνδυασμό.

-Και το σημαντικότερο: Οι πολίτες να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους με συνεχή πίεση σε όλους τους πολιτικούς εκπροσώπους του νομού,συμπολίτευσης και αντιπολίτευσης. Δεν είναι μόνο οι 500 που μένουν στα Παρακαμπύλια. Μόνο από την πλευρά του Αγρινίου τουλάχιστον 5000 έχουν συμφέροντα στην περιοχή, περιουσίες, υλικούς και συναισθηματικούς δεσμούς.

Ο αγώνας για το δρόμο τώρα ξεκινάει. Καλούμε όσους κατανοούν αυτήν την προσπάθεια να συμβάλλουν για να σωθεί μια περιοχή από την ερημοποίηση της.

Υ.Γ.

Στον άξονα του αγώνα για να γίνει ο δρόμος αυτός θα πρέπει να είναι: Πολίτες-Τοπικοί Πρόεδροι-Δημοτικές Παρατάξεις Αγρινίου-Περιφερειακές Παρατάξεις Δυτικής Ελλάδας- Δημοτικές Παρατάξεις Καρπενησίου-Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας.

 

 

Θέματα που ενδιαφέρουν

4 Σχόλια

  1. @@@@

    Μπα δε νομίζω όσο πέφτουν οι επιδοτήσεις κ οι μισθοί στο δημόσιο ετούτος ο νομός θα κοιμάται κ θα πίνει ούζα από το πρωί…..

  2. Άγνωστος

    Εδώ δεν ρίχνουν λίγη άσφαλτο στις λακκούβες, η χάραξη μας μάρανε!!! έχουμε σπάσει τα αυτοκίνητα μας. Έχουν ρίξει άσφαλτο σε όλο το νομό κ σε μας τίποτε!!!!

  3. Ανώνυμος

    Άσε τα πλάγια. Θες να γίνει ο δρόμος η δεν θες; Να σου πω εγώ. δεν θες. Μη θες. Ειμαστε αλλοι τόσοι που θελουν

  4. Άγνωστος

    Θέλω και παραθελω φίλε μου, ειρωνικά το λέω… Απτη Καμαρουλα κ πάνω, όλα τα χωριά είναι ξεχασμένα!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.