Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός, μετά αρτοκλασίας, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 12 Ιουλίου στον νέο ομώνυμο Ιερό Ναό στην μνήμη του Οσίου Παΐσιου του Αγιορείτου στο Θέρμο.
Προεξήρχε της Θείας Λειτουργίας ο Πρωτοσύγκελος της Ιεράς Μητροπόλεως Αιτωλίας και Ακαρνανίας π. Θεόκλητος.
Ο Δήμαρχος Θέρμου, Σπύρος Κωνσταντάρας έγραψε σε ανάρτηση: «Να συμπροσευχηθούμε για υγεία και πνευματική ανάταση όλων μας. Χρόνια Πολλά!».
Δείτε εικόνες:













