Τετάρτη, Δεκέμβριος 12, 2018

Θετικός ο απολογισμός της εφαρμογής ηλεκτρονικού Πρωτοκόλλου στο δήμο Ναυπακτίας

dimarxeio naypaktias Ο Δήμος Ναυπακτίας στην προσπάθεια του να βελτιώσει την λειτουργία των υπηρεσιών του, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών του, εγκατέστησε και λειτουργεί ήδη από 18 Σεπτεμβρίου, 2017, εφαρμογή ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων, στο σύνολο των υπηρεσιών του Δήμου.
Πρόκειται για μια πρωτοπόρο WEB Εφαρμογή η οποία διαχειρίζεται το σύνολο των εγγράφων που διακινούνται στον Δήμο Ναυπακτίας αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο. Τα έγγραφα ψηφιοποιούνται και διακινούνται πλέον μόνο ηλεκτρονικά. Με αυτό τον τρόπο καταργείται ο παραδοσιακός κοστοβόρος τρόπος φωτοτύπησης των εγγράφων και διακίνησης τους από χέρι σε χέρι.
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα σημαντική οικονομία σε πόρους (ανθρωποώρες και αναλώσιμα), καθώς καταργείται η ανάγκη για εκτύπωση των εγγράφων και ταυτόχρονα δημιουργείται ένα μηχανισμός ταχύτατης Διεκπεραίωσης ενεργειών εντός του Δήμου. Επιπλέον οι υπηρεσίες αποκτούν ένα σοβαρό εργαλείο ελέγχου των εκκρεμοτήτων , έχοντας πλήρη καταγραφή – ιχνηλάτιση της πορείας ενός εγγράφου.
Το πρόγραμμα εγκαταστάθηκε σε παραγωγική λειτουργία στις 18 Σεπτέμβριου του 2017 και απολογιστικά μέχρι του τέλους του έτους, αξίζει να επισημανθούν ορισμένα ενδεικτικά στοιχεία της μέχρι σήμερα πορείας του.
1. Η εφαρμογή χρησιμοποιείται από 116 άτομα (Διοικητικούς, Υπάλληλους και Αιρετούς).
2. Πρωτοκολλήθηκαν συνολικά 11.022 έγγραφα.
Από αυτά τα 7.704 αποτελούν εισερχόμενα έγγραφα, που απευθύνθηκαν αναλυτικά σε:
Υπηρεσίες υπαγόμενες απ ευθείας στον Δήμαρχο 7
Υπηρεσίες Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής 165
Υπηρεσίες Κοινωνικής Προστασίας – Παιδείας και Πολιτισμού 196
Διοικητικές Υπηρεσίες 6387
Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών 461
Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών 424
ΔΕ Χάλκειας 2
ΔΕ Αποδοτίας 4
ΔΕ Πυλήνης 58

Τα 11.022 πρωτόκολλα, δημιούργησαν 9. 426 ηλεκτρονικά έγγραφα προς διεκπεραίωση . Αυτά στην πορεία της διακίνησης τους, ανάμεσα στις υπηρεσίες (και τους αρμόδιους υπάλληλους) απαίτησαν 24.301 κινήσεις.
Από αυτά:
• Έχουν διεκπεραιωθεί 7142 έγγραφα (ποσοστό 75,77%)
• Βρίσκονται σε εκκρεμότητα (δηλαδή έγγραφα που περιμένουν από πολίτες επιπλέον στοιχεία για να ολοκληρωθούν, επομένως είναι ανοικτά, χωρίς υπαιτιότητα των υπηρεσιών ) 698
• Δεν έχει ολοκληρωθεί η διεκπεραίωση τους σε 1586 έγγραφα (ποσοστό 16,34%).
Όπως δήλωσε ο Δήμαρχος Ναυπακτίας Παναγιώτης Λουκόπουλος σκοπός του Δήμου είναι να εξασφαλίσει γρήγορη εξυπηρέτηση των πολιτών με την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού του. Το ηλεκτρονικό πρωτόκολλο, όπως φαίνεται από τα απολογιστικά στοιχεία, εξασφαλίζει γρήγορη εξυπηρέτηση των πολιτών, πετυχαίνοντας λιγότερες ανθρωποώρες, μεγαλύτερη ασφάλεια, διαφάνεια και εξυπηρέτηση, ενώ μειώνει σημαντικά τα έξοδα διακίνησης των εγγράφων (χαρτί, μελάνια κλπ)
Ο Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών Αντώνιος Φράγκος ανέφερε ότι στο επόμενο διάστημα σκοπός είναι το πρόγραμμα να εγκατασταθεί και στα Νομικά πρόσωπα του Δήμου (ΔΕΥΑ, Λιμενικό Ταμείο ). Επίσης θα διασυνδεθεί με την εφαρμογή του γραφείου προσωπικού και μέσω της διασύνδεσης οι υπάλληλοι του Δήμου θα έχουν την δυνατότητα να παρακολουθούν τα υπόλοιπα των αδειών και να καταθέτουν αιτήσεις αδειών μέσα από την εφαρμογή. Η διαδικασία εγκρίσεων θα υλοποιείται αυτοματοποιημένα μέσω της ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων.

Θέματα που ενδιαφέρουν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.