Ο Σενγκέλια έχασε απίθανη ευκαιρία για να κάνει το ΟΦΗ – Ατρόμητος 2-1.
Ο ΟΦΗ στο 41′ άγγιξε το 2-1 κόντρα στον Ατρόμητο, αλλά ο Σενγέλια έχασε την ευκαιρία της χρονιάς.
Ο Νέιρα έκανε την κάθετη στον Σαλσίδο, αυτός γύρισε από αριστερά και ο Σενγκέλια σε κενή εστία έστειλε τη μπάλα δίπλα από το δεξί δοκάρι!
Δείτε τη φάση









