Μπορεί να πέρασε πεντάμηνο περίπου από την κατάκτηση τους ωστόσο τα δυο ευρωπαϊκά τρόπαια που κατέκτησε τη σεζόν 2023/24 στο ποδόσφαιρο ο Ολυμπιακός ακόμη περιοδεύουν ανά την Ελλάδα.
Στο Αγρίνιο ωστόσο μεταφέρθηκε μόνο το Conference League που κατέκτησε η ομάδα ανδρών και τοποθετήθηκε πριν λίγη ώρα, απόγευμα Πέμπτης 17/10, στο χώρο των σφαγείων όπου θα παραμείνει για λίγες ώρες.
Οπαδοί των ερυθρολεύκων κατέφθασαν από την ευρύτερη περιοχή και βρίσκονται στο σημείο παίρνοντας ένας ένας σειρά για φωτογραφία…
Συνθήματα εξάλλου δονούν την ατμόσφαιρα, καπνογόνα και σημαίες συνθέτουν το πανηγυρικό σκηνικό της εκδήλωσης που αρχικά ήταν προγραμματισμένη για τις 4 Οκτωβρίου αλλά είχε αναβληθεί.






















3 Σχόλια
Ντροπή να αποθεώνουν την ομάδα της Τρούμπας. τρείς και ο κούκος όμως. Εδώ είναι Αγρίνιο.
Ασήμαντη προσέλευση, ξυπνάει ο κόσμος !
Ειδωλολατρεια