Το Σωματείο Συνταξιούχων Ο.Α.Ε.Ε. Αγρινίου και Περιχώρων συμμετέχει στην απεργία της Τετάρτης (1/10) και καλεί για συμμετοχή.
Αναλυτικά:
Μετά από απόφαση της ομοσπονδίας μας το σωματείο μας συμμετέχει στην πανελλαδική απεργία την Τετάρτη 1 Οκτώβρη για την κατάργηση της 13ωρης εργασίας και για ουσιαστικές αυξήσεις των συντάξεων.
Καλούμε όλους τους συνταξιούχους να συμμετέχουν.









