Άλλο ένα κομμάτι του παζλ της Ιονίας Οδού συμπληρώνεται σήμερα καθώς παραδίδεται στην κυκλοφορία από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστο Σπίρτζη, το τμήμα της Ιόνιας Οδού από τον ανισόπεδο κόμβο Αμφιλοχίας μέχρι την παράκαμψη (Σελλάδες) Άρτας.
Πρόκειται για ένα έργο 27 χιλιομέτρων κομβικής σημασίας, με την παράδοση του οποίου, η Ιόνια Οδός γίνεται ένας ενιαίος αυτοκινητόδρομος συνολικού μήκους 182 χιλιομέτρων.
Με το νέο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου σε πλήρη λειτουργία, παρακάμπτονται οι στροφές της περιοχής Μενιδίου και η διάρκεια της διαδρομής από τον ανισόπεδο κόμβο Αμφιλοχίας έως και την παράκαμψη Άρτας, μειώνεται σχεδόν στο μισό και από 40 λεπτά σήμερα μέσω του υφιστάμενου εθνικού οδικού δικτύου, δε θα ξεπερνά πλέον τα 20 λεπτά μέσω Ιόνιας Οδού.
Το σύνολο του τμήματος είναι διπλής κατεύθυνσης, με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και μια Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης ανά κατεύθυνση.Το σύνολο του τμήματος που παραδόθηκε σήμερα είναι διπλής κατεύθυνσης, με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και μια Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης ανά κατεύθυνση. Στα τεχνικά χαρακτηριστικά του τμήματος περιλαμβάνονται συνολικά 5 γέφυρες, 22 άνω και κάτω διαβάσεις και 34 οχετοί.
Η εκδήλωση είναι σε εξέλιξη στο 124ο χλμ του αυτοκινητόδρομου.Παρόντες στην εκδήλωση πολλοί εκπρόσωποι του πολιτικού και αυτοδιοικητικού κόσμου .
Βρίσκεται εκεί η Υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης Όλγα Γεροβασίλη και άλλοι βουλευτές από την Ήπειρο, οι Περιφερειάρχες Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας και Ηπείρου Αλ. Καχριμάνης, η Αντιπεριφερειάρχης Αιτωλοακαρνανίας Χριστίνα Σταρακά, δήμαρχοι της Αιτωλοακαρνανίας (Αγρινίου Γ.Παπαναστασίου, Αμφιλοχίας Απόστολος Κοιμήσης , Ναυπάκτου Τ.Λουκόπουλος, Θέρμου Σπ. Κωνσταντάρας, Ακτίου- Βόνιτσας Γ. Αποστολάκης) . Επίσης παρόντα στελέχη του Υπουργείου Υποδομών, της κατασκευάστριας εταιρείας και πολλά κομματικά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ.
Σπίρτζης: «Ο δρόμος που έχει πολλαπλάσια εικονοστάσια απ’ ότι χιλιόμετρα ανήκει στο παρελθόν»
Ο κύριος Σπίρτζης στην ομιλία του υπογράμμισε μεταξύ άλλων ότι πρόκειται για ένα έργο κομβικής σημασίας για την ασφάλεια και την ταχύτητα των μετακινήσεων, με την παράδοση του οποίου, η Ιόνια Οδός γίνεται ενιαίος αυτοκινητόδρομος.
Με το νέο τμήμα του σύγχρονου αυτοκινητοδρόμου σε πλήρη λειτουργία, περνά οριστικά στο παρελθόν το πρόβλημα και η επικινδυνότητα με τις συνεχείς στροφές της περιοχής του Μενιδίου αναβαθμίζοντας έτσι ουσιαστικά την ασφάλεια των οδηγών – χρηστών του αυτοκινητόδρομου.
«Ο δρόμος που έχει πολλαπλάσια εικονοστάσια απ’ ότι χιλιόμετρα ανήκει στο παρελθόν» είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, υπογραμμίζοντας έτσι την ασφάλεια που θα απολαμβάνει πια ο οδηγός – χρήστης του συγκεκριμένου αυτοκινητοδρόμου.
Με το νέο τμήμα η διάρκεια της διαδρομής από τον ανισόπεδο κόμβο Αμφιλοχίας έως και την παράκαμψη Άρτας, μειώνεται σχεδόν στο μισό και από 40 λεπτά σήμερα μέσω του υφιστάμενου εθνικού οδικού δικτύου, δε θα ξεπερνά πλέον τα 20 λεπτά μέσω Ιόνιας Οδού.
Ο κ. Σπίρτζης αναφερόμενος στην ολοκλήρωση του έργου της Ιόνιας Οδού και την παράδοση του στο αμέσως προσεχές διάστημα την χαρακτήρισε ως «ένα όνειρο της Δυτικής Ελλάδος, ένα όνειρο της Ηπείρου, που της δίνει το πλεονέκτημα να έχει το δικό της ρόλο στην δίκαιη ανάπτυξη που οραματίστηκε και παρακολουθεί καθημερινά ο Πρωθυπουργός. Για να γείρει πλέον η πλάστιγγα της ανάπτυξης στην Δυτική Ελλάδα».
Ο Υπουργός επισήμανε για μια ακόμη φορά ότι τα έργα ανήκουν μόνο στον ελληνικό λαό που τα πληρώνει.
Γεροβασίλη: σημαντικό κομμάτι ενός μεγάλου έργου στρατηγικής σημασίας
Η Υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Όλγα Γεροβασίλη, κατά την ειδική εκδήλωση για την παράδοση του τμήματος στην κυκλοφορία, δήλωσε μεταξύ άλλων:
«Σήμερα παραδίδεται στην κυκλοφορία ένα σημαντικό κομμάτι ενός μεγάλου έργου στρατηγικής σημασίας, που θα παίξει καταλυτικό ρόλο στις τοπικές οικονομίες, θα ενισχύσει τον τουρισμό και θα ωφελήσει όλους τους έλληνες πολίτες.
»Με την ολοκλήρωση του έργου η κυβέρνηση υλοποιεί ένα χρόνιο αίτημα τόσο των κατοίκων της περιοχής όσο και όλων των ελλήνων πολιτών, βάζοντας τέλος στην τριτοκοσμική ταλαιπωρία που υφίσταντο για πολλά χρόνια ταξιδιώτες και επαγγελματίες.
»Πλέον οι οδηγοί θα μπορούν να διανύουν τη διαδρομή από τον ανισόπεδο κόμβο Αμφιλοχίας έως και την παράκαμψη Άρτας, μέσα σε λιγότερο από 20 λεπτά. Το ταξίδι, πλέον, μέσω της Ιονίας Οδού είναι συντομότερο. Το ταξίδι, πλέον, μέσω της Ιονίας Οδού είναι ασφαλές».
2 Σχόλια
Πάντοτε μισούσα τα θέατρα.
Κοίταζα στην αρχή συνεχώς με προσοχή και περιέργεια τις κινήσεις τους.
Τα λόγια τους. Τα επεξεργαζόμουν στο μυαλό μου. Προσπαθούσα να καταλάβω πόσο καλή προσποίηση έκαναν. Πώς τα συναισθήματα τους τα αληθινά, τα έπνιγαν για χάρη της παράστασης. Μεταμορφώνονταν, έμπαιναν στο πετσί του ρόλου για να αποδώσουν καλύτερα. Δουλειά τους ήταν εξάλλου, το είχαν όλοι ανάγκη.
Έπρεπε να δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό μιας και είχαν τρομερό ανταγωνισμό στο συγκεκριμένο επάγγελμα του ηθοποιού.
Τα μισούσα διότι μου θύμιζαν τους καθημερινούς ανθρώπους, αυτούς που υποδύονταν έναν δικό τους ρόλο, με σκοπό μια καλύτερη ζωή για εκείνους. Ήταν απίστευτοι οι μέθοδοι και οι τακτικές που ακολουθούσαν, ξεγελούσαν τους πάντες. Ψεύτικα χαμόγελα, ψεύτικο κλάμα, ψεύτικες καλοσύνες. Και το κορυφαίο είναι ότι στο τέλος της δικιάς τους παράστασης, έκαναν κιόλας την δικιά τους υπόκλιση γεμάτοι περηφάνια γνωρίζοντας ότι κανείς δεν τους έχει ψυλλιαστεί. Έκαναν πολύ καλά την δουλειά τους διότι ήταν εξασκημένοι τόσες πολλές φορές.
Εγώ προτίμησα να απέχω από τα θέατρα.
Έβλεπα με λύπη το καταγεμάτο θέατρο της ζωής και τις παραστάσεις που γίνονταν τόσο συχνά. Γέμισε όλο παραστάσεις η ζωή, όλο ηθοποιούς. Σχεδόν όλοι έγιναν ηθοποιοί που κάνουν παραστάσεις ο ένας στον άλλο… Ίσως είναι καιρός για απολύσεις, ίσως κάποιος πρέπει να τους πάρει αυτή την “άδεια εξάσκησης επαγγέλματος”… Ο κόσμος δεν είναι για να παρακολουθεί και να καταχειροκροτεί τέτοιες θεατρικές παραστάσεις!
Γελοιότητες , να κάνουμε εγκαίνια για κάθε 100 μέτρα δρόμου. Ξέρουν καλά τι κάνουν αυτοί στην κορυφή.