Την Κυριακή 13 Ιουλίου, στο σκοπευτήριο της Κοζάνης πραγματοποιήθηκαν αγώνες τυφεκίου 200 και 300 μέτρων. Στον αγώνα συμμετείχαν αρκετοί αθλητές και ανάμεσα τους τρεις αθλητές του Σκοπευτικού Ομίλου Αιτωλοακαρνανίας «Σκοπευτής».
Στα 300 μέτρα με διόπτρα, πρώτος με 19 δεκάρια και ένα οκτάρι στις 20 βολές, διακρίθηκε ο Σιαδήμας Κωνσταντίνος και πήρε το χρυσό μετάλλιο.
Στα 200 μέτρα πρώτος διακρίθηκε ο Μέμος Γεράσιμος με συγκέντρωση 2,8 cm, και δεύτερος ο Σιαδήμας Κωνσταντίνος με 2,9cm.
Ο Καρακίτσος Ευάγγελος στα ανοιχτά σκοπευτικά διακρίθηκε με το ασημένιο μετάλλιο.
«Συγχαίρουμε τους αθλητές μας και τους ευχόμαστε πάντα επιτυχίες», καταλήγει η σχετική ενημέρωση.













