Εποικοδομητική υπήρξε η συνάντηση εκπροσώπων της Β’ ΕΛΜΕ και του νέου Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αιτωλοακαρνανίας, Χρήστου Καζαντζή.
Επί τάπητος τέθηκαν τα ζητήματα που απασχολούν τους εκπαιδευτικούς αλλά και όλες οι παράμετροι για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς.
Μεταξύ άλλων, Η Β’ ΕΛΜΕ διαβίβασε το αίτημα μονίμων καθηγητών να τους δοθεί η δυνατότητα μετακίνησης σε πιο κοντινά σχολεία στην περιοχή κατοικίας τους, εφόσον φυσικά προκύψει κενό και συμμεριζόμενοι τις ανάγκες της υπηρεσίας .
Αναφέρει η Β ΕΛΜΕ στην ανακοίνωσή της:
«Στις 31-8-2022 πραγματοποιήθηκε συνάντηση σε πολύ καλό κλίμα του προεδρείου της Β ΕΛΜΕ Αιτ/νιας με τον Διευθυντή της ΔΙΔΕ Αιτ/νίας κ. Καζαντζή, για να του ευχηθούμε επ΄ ευκαιρία της ανάληψης των νέων καθηκόντων του αλλά και για να συζητήσουμε διάφορα τρέχοντα ζητήματα που προκύπτουν με το ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς με γνώμονα την καλύτερη λειτουργία των σχολείων για τους μαθητές και τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς.
Μας ενημέρωσε ενδελεχώς για τις προσπάθειες που καταβάλλονται για την κάλυψη των ήδη υπαρχόντων κενών με το μόνιμο προσωπικό που υπηρετεί στα σχολεία, αλλά και μετά την α΄ φάση προσλήψεων των αναπληρωτών. Διατυπώσαμε και διαβιβάσαμε το αίτημα μονίμων συναδέλφων να τους δοθεί η δυνατότητα μετακίνησης σε πιο κοντινά σχολεία στην περιοχή κατοικίας τους, εφόσον φυσικά προκύψει κενό και συμμεριζόμενοι τις ανάγκες της υπηρεσίας .
Από μέρους μας τονίσαμε ότι η περσινή χρονιά αποτέλεσε μια δύσκολη χρονιά για την εκπαιδευτική κοινότητα (εκπαιδευτικούς, γονείς, μαθητές). Ήδη από τον Ιούνιο-Ιούλιο του 2021 είχε διατυπωθεί η πρόταση από τον Γ.Γ Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Κόπτση για την αναγκαιότητα σύμπτυξης τμημάτων ( 23 στον ν. Αιτ/νιας) και παρατηρήθηκαν ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό για μεγάλο χρονικό διάστημα με μοναδική ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας.
Μας διαβεβαίωσε ότι προβλήματα και δυσλειτουργίες που είχαν ανακύψει το προηγούμενο διάστημα θα διορθωθούν και όχι μόνο δεν τίθεται ζήτημα συμπτύξεως τμημάτων, αλλά αντιθέτως όλα τα ολιγομελή τμήματα (ακόμα και με ένα μαθητή) έχουν εγκριθεί».