Στη δημοσιότητα δόθηκαν τα αποτελέσματα των εκλογών για το Συνέδριο ΟΛΜΕ από την Β’ ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας.
Στις κάλπες που στήθηκαν σε Αγρίνιο και Αμφιλοχία τα αποτελέσματα ήταν τα εξής:

Εκλέγονται οι Βαγγέλης Τσούκας και Βαγγέλης Φούκας από τη Συμμαχία Καθηγητών – ΣΥΝΕΚ και ο Γιώργος Κατσίφας από τη ΔΑΚΕ.
*Φωτογραφία αρχείου









