Βλάβη παρουσιάστηκε στο δίκτυο ύδρευσης στην περιοχή της Νεάπολης Αγρινίου τις απογευματινές ώρες της Κυριακής 31 Μαΐου.
Όπως έγινε γνωστό, συνεργείο της ΔΕΥΑ Αγρινίου αναμένεται να παρέμβει στο σημείο που έχει ανακύψει το ζήτημα αύριο, Δευτέρα 1 Ιουνίου, ώστε να αποκατασταθεί.
Φωτο: Κώστας Κιτσοπάνος









