Σημαντική νίκη πέτυχαν εκτός έδρας τα κορίτσια της Κ16 της Γυμναστικής Εταιρείας Αγρινίου στο βόλεϊ κερδίζοντας τον ΚΑΟ Αχιλλέα.
Με μεγάλα ψυχικά αποθέματα και ενώ έχαναν με 1-0 σετ το γύρισαν σε 1-3 σετ ( 25-23, 18-25, 22-25, 23-25). Μια νίκη που βελτιώνει ακόμη περισσότερο στην κατάταξη του πρωταθλήματος Κ16 την ομάδα της ΓΕΑ.
Με πάθος και θέληση για νίκη, με ψυχραιμία και αποφασιστικότητα η ομάδα του Αγρινίου πήρε το ροζ φύλλο αγώνα.
Η σύνθεση της ομάδας: Ζύγουρα Α.Μ., Γκίζη Θ., Μπρέσιακα Δ., Βασιλείου Κ., Μουσελίμη Π., Κονδύλη Ει., Γκρίζη Κ., Μαγκλίνη Μ., Παπαλέξη Μ., Τσακμακλή Σ.
«Συγχαρητήρια στις αθλήτριες και την προπονήτρια Κωνσταντινίδη Γιώτα», καταλήγει η σχετική ενημέρωση.









