Με το Βραβείο Καινοτομίας «Μιχάλης Χρηστάκης» από την Πανελλήνια Ένωση Γενικών Γραμματέων Τοπικής Αυτοδιοίκησης «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ» για το «Ολοκληρωμένο Ψηφιακό Περιβαλλοντικό Παρατηρητήριο», τιμήθηκε ο Δήμος Αγρινίου στην Attica Green Expo.
Ο Δήμαρχος Αγρινίου Γιώργος Παπαναστασίου σε ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα αναφέρει:
Στην Attica Green Expo, ο Δήμος Αγρινίου ανέδειξε έμπρακτα το όραμά του για μια σύγχρονη, «έξυπνη» και βιώσιμη Αυτοδιοίκηση.
Υπερήφανοι παραλάβαμε με το Βραβείο Καινοτομίας «Μιχάλης Χρηστάκης» από την Πανελλήνια Ένωση Γενικών Γραμματέων Τοπικής Αυτοδιοίκησης «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ» για το «Ολοκληρωμένο Ψηφιακό Περιβαλλοντικό Παρατηρητήριο», που αποτελεί μια σημαντική εθνική αναγνώριση της στρατηγικής μας επιλογής να επενδύουμε στη γνώση, την τεχνολογία και τις καινοτόμες πολιτικές που υπηρετούν τον πολίτη, το περιβάλλον και τη βιώσιμη ανάπτυξη.
Στο πάνελ με θέμα «Ενεργειακή Αναβάθμιση Δήμων», τόνισα εμφατικά ότι το αποτύπωμα των ενεργειακών κοινοτήτων και των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας είναι πρωτίστως ανταποδοτικό προς την κοινωνία, ενώ οι λύσεις για την ενεργειακή μετάβαση είναι σήμερα περισσότερο ορατές και εφαρμόσιμες από ποτέ.
Υπάρχουν τα εργαλεία, η τεχνογνωσία και οι δυνατότητες ώστε οι τοπικές κοινωνίες να ωφεληθούν ουσιαστικά ·αυτό που απαιτείται είναι σταθερή πολιτική βούληση και κοινός προσανατολισμός προς αυτή την κατεύθυνση.
Συνεχίζουμε με συνέπεια να οικοδομούμε έναν Δήμο εξωστρεφή, ανθεκτικό και τεχνολογικά σύγχρονο, με επίκεντρο τον άνθρωπο και το μέλλον των επόμενων γενεών.









