Ξεκίνησαν τα γυρίσματα της ταινίας «Chronos» στον Αστακό του δήμου Ξηρομέρου.
Ο Gianinni Semedo Moreira, σκηνοθέτης – συγγραφέας μίλησε για τις πρώτες του εντυπώσεις από την περιοχή του Ξηρομέρου που θα γίνουν τα γυρίσματα της ταινίας θρίλερ-μυστηρίου. Στην ταινία θα πρωταγωνιστήσουν Αμερικανοί και Ευρωπαίοι ηθοποιοί έγινε κάστινγκ και για Έλληνες.
Την είδηση για την έναρξη των γυρισμάτων έκανε γνωστή ο δήμαρχος Ξηρομέρου Γιάννης Τριανταφυλλάκης που ανέβασε βίντεο με τον σκηνοθέτη.
Ο άστατος καιρός δεν είναι εμπόδιο για τους δημιουργούς οι οποίοι δήλωσαν χαρούμενοι για τον τόπο που επιλέχθηκε για τα γυρίσματα.
Μάλιστα όπως ανέφεραν στο σχετικό βίντεο σε μία σκηνή θα χρησιμοποιήσουν το δημαρχείο στον Αστακό ως τον εξωτερικό χώρο αστυνομικού τμήματος.
Δείτε το βίντεο που ανέβασε ο δήμαρχος Ξηρομέρου:









