Το καλοκαίρι οδεύει προς το τέλος του και πτήσεις υδροπλάνων τελικώς δεν έγιναν.
Παρά τις υποσχέσεις και τα ευχολόγια που μάλιστα στην Αμφιλοχία είχαν και το χαρακτήρα φιέστας με τον δήμαρχο να καλεί τα μέσα ενημέρωσης για την πρώτη…επίσημη δοκιμαστική πτήση υδροπλάνου.
Ηταν γνωστό πως δεν υπήρχε ρεαλιστική βάση για έναρξη κανονικών πτήσεων αλλά αυτό δεν εμπόδισε τον Σάκη Τορουνίδη να κάνει λόγο «για μια μέρα που αποδεικνύει πως με επιμονή, συνεργασία και όραμα, μπορούμε να φέρουμε έργα που μέχρι πρότινος φάνταζαν μακρινά».
Βέβαια η αναπτυξιακή υστέρηση της Αμφιλοχίας είναι μεγάλη σε άλλα ζητήματα που έχουν προτεραιότητα και σίγουρα δεν φταίει αυτή για τη στασιμότητα για τα υδροπλάνα.
Σημερινό δημοσίευμα μάλιστα του www.newmoney.gr υποστηρίζει πως το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προωθεί νέο νομοσχέδιο το οποίο περιπλέκει ακόμα περισσότερο την αδειοδότηση των υδατοδρομίων.










1 Σχόλιο
τα υδροπλάνα υπάρχουν και φθάνουν μεταξύ παλιαυλής και μπούκας..απλά δεν φαίνονται εξαιτείας των θαλάσσιων αιολικών πάρκων…