Όπως κάθε χρονιά έτσι και φέτος έρχεται η εποχή που πρέπει να κάνουμε μια αγρανάπαυση. Η ελεύθερη -έως και ελευθεριακή, υπό κάποιο πρίσμα-σχέση του γράφοντος με το παρόν μέσον επιτρέπει στο επόμενο δεκαήμερο να είμαστε εδώ, να ψάξουμε κάπου να φύγουμε, να μην γράφουμε και πολλά-πολλά αλλά να «στέλνουμε» και τίποτε όταν υπάρχει λόγος. Αυτό που πρέπει να επισημάνουμε είναι ότι μέχρι καμιά βδομάδα πριν τον Δεκαπενταύγουστο θα είμαστε κάπου τριγύρω ή εδώ… πλημμελώς, μετά όμως , όπως κάθε χρόνο θα είμαστε πυρασφάλεια, διότι η περίοδος αυτή μας αρέσει παθολογικά το Αγρίνιο.
Δεν χρειάζονται χαιρετούρες απλά, έτσι για απολογισμό σεζόν, ας καταγράψουμε τις μέρες που διανύουμε:
-Στην πρώτη και κεντρική φωτογραφία της μέρας έχουμε το αληθινό αποτύπωμα της εποχής στην Ελλάδα, όχι στον υπόλοιπο κόσμο. Τον αφρό των ημερών, που έλεγε κι ο Βιάν. Ενώ η γειτονιά μας συγκλονίζεται από πραξικοπήματα και μετακινήσεις πληθυσμών κι ενώ ο κόσμος αναρωτιέται αν το «Αλάχου Ακμπάρ» είναι κάτι σαν το «Χριστέ μου»(!), όπως έγραψε το επίσημο twitter της ΕΡΤ Α.Ε. προχτές (ναι, της γνωστής που της πληρώνουμε υποχρεωτική «συνδρομή» μέσω ΔΕΗ!), εμείς βάφουμε έτσι κόκκινα τα νύχια των ποδιών του Αριστοτέλη! Αλήθεια, αυτό που βλέπετε είναι το αποτέλεσμα της εικαστικής παρέμβασης πάνω στο άγαλμα του Αριστοτέλη από κατασκηνωτές στον βορρά της χώρας! Δεν είναι μια συμπυκνωμένη περιγραφή όσων ζείτε;
-Μετά έχω να σας προτείνω ένα κείμενο του Νίκου του Μπογιόπουλου. Τιτλοφορείται «Το αναιδές εξαμηνίτικο πολιτικό κρατούμενο». Ο καλοπροαίρετος και ακριβοδίκαιος δημοσιογράφος τραβάει τα μαλλιά που ο Χωμενίδης συσχέτισε τα χρόνια εξορίας του Μητσοτάκη με την υπόθεση Μπελογιάννη, θυμάται μόνο τα παιδομαζώματα της μιας πλευράς -όχι του Κόκκαλη, του «γιατρού του βουνού»- και καταλήγει: «Είναι η τάξη τους που είναι “αλλού”(σ.σ. εννοεί τους Μητσοτάκηδες αλλά και γενικά την αστική τάξη). Ωστόσο βρίσκεται εδώ. Θρονιασμένη πάνω στην καμπούρα του ελληνικού λαού. Του λαού, που δεν ξέρουμε πότε, αλλά σε αυτόν εναπόκειται να τους στείλει -οψέποτε το αποφασίσει -εκεί που τους αξίζει: “Αλλού”(σ.σ !). Κι αυτούς και την τάξη τους και την αναίδεια τους και τον λουδοβικισμό τους». Εξορία πρέπει να εννοεί, σε τίποτε ανταποδοτικά ξερονήσια…
-Είδα και τι γράφτηκε για εκείνη την τραγική ιστορία στο Μόναχο. Δεν θέλω να ασχοληθώ με την ελληνική παράνοια: εδώ κάτι δημοφιλείς ανθρωπιστάδες πανηγύριζαν αρχικά γιατί έμαθαν ότι ήταν ακροδεξιός ο εκτελεστής και ύστερα μετέδιδαν με ανακούφιση(;) ότι είχε αλλαξοπιστήσει αν και ιρανικής καταγωγής! Ότι είχε γίνει χριστιανός και ήταν άλλος που φώναζε στο βίντεο! Ενώ κάποιοι άλλο σαλεμένοι ντρέπονταν να μιλήσουν για τον Έλληνα αδικοχαμένο μειονοτικό από τη Θράκη, λόγω ονόματος και θρησκεία,! Όχι, εμένα μου έκανε εντύπωση η κατάπληξη των Γερμανών για τον δράστη που είναι… «18 χρονών και μένει ακόμη με τους γονείς του»! Αυτό πρέπει να το διαβάσουν και να το αναλύσουν οπωσδήποτε εκατοντάδες χιλιάδες «αγωνιστές» στην Ελλάδα, κάθε απόχρωσης και παλαβομάρας.
-Τέλος είναι η εικόνα που βλέπετε. Μαντράχαλοι, αντί να κυνηγούν κανα κορίτσι καλοκαιριάτικα, έχουν σκυμμένο το κεφάλι(από κάθε άποψη) και ψάχνουν το Πόκεμον. «Εναλλακτικά» ντυμένοι αλλά αφύσικα ομοιόμορφοι, από κάθε πλευρά,(αλήθεια, αυτό δεν σας θυμίζει το ντύσιμο κάποιων… κινηματιών, οι οποίο αγαπούν την πολυμορφία και είναι «color blind», αλλά είναι πανομοιότυποι όπως και οι γραβατάκηδες που ειρωνεύονται;). Επιβεβαιώνουν ότι ο δυτικός άνθρωπος θα καταναλώσει ότι χρειάζεται για να ξεχάσει ότι δεν ζει πια. Ακόμα το χάλι είναι στο ξεκίνημα αλλά προβλέπω ότι σύντομα θα υπάρξει πολιτικό κίνημα εναντίον τους στην Ελλάδα. Εκτός αν αποδειχτεί ότι οι… κινηματίες τελικά μπορούν να απορροφηθούν και από τα Πόκεμον!
Αυτά για τις μέρες. Ελπίζω να πιάσατε τη διάθεση με την οποία θα… χαλαρώνουμε για κάποιες μέρες. Ελπίζω να τα λέμε, γενικώς…
Γ.Συμψηρής