Αν δεν έχετε δει το βιντεάκι εδώ δίπλα για την «ειδική διαδρομή» της Κορίνθου –Πατρών που κρατάει 116 χιλιόμετρα εδώ και χρόνια και θυμίζει βιντεοπαιχνίδι να το δείτε οπωσδήποτε. Ο κ. Μαρκίδης που το έχει φτιάξει κατάφερε να αποτυπώσει το άγχος του να οδηγείς σε ένα δρόμο που αν κάνεις στραβοτιμονιά την πάτησες, αλλά και τον τρόμο να περάσεις αυτό το πράγμα.
Μόλις τελειώσετε αυτό το βιντεάκι είναι βέβαιο ότι θα αναρωτηθείτε για άλλη μια φορά πού πάνε τα λεφτά από τα διόδια που πληρώνετε, όσοι είστε τόσο κορόιδα να πληρώνετε ή ραγιάδες όπως λέει κι ένα σχόλιο από κάτω (σημειωτέον, πρέπει να ξέρετε ότι έχει εξαγγελθεί η μη δίωξη για όσους δεν πληρώνουν αλλά ακόμα δεν έχει γίνει νόμος, οπότε να έχετε πάρει τις αποφάσεις σας αν κάνετε τη σχετική αντίσταση). Πολύ δύσκολα ασφαλώς θα βγάλετε συμπέρασμα αν τα λεφτά τα τρώνε τα πιο πολλά σε αυτό το δρόμο οι εργολάβοι ή το αδηφάγο κράτος που εννοείται ότι το πληρώνετε για να φτιάχνει τους δρόμους.
Επειδή όμως πλέον δεν έχουμε την κυβέρνηση που καταδικάστηκε με την λαϊκή εντολή, αλλά μια άλλη που εννοείται συνομιλεί με τον λαό, έχετε υπόψιν ότι ένα νέο παιχνίδι παίζεται πλέον με τη Γέφυρα και μένει να δούμε τις αντιδράσεις. Κι αυτό γιατί το Λιμεναρχείο, δηλαδή το κράτος, λέει-τώρα, όχι πριν από 3 μήνες-ότι τα φορτηγά πρέπει να ζυγίζονται στα Πορθμεία, το Ρίο-Αντίρριο δεν έχει σε καμία πλευρά του εγκατάσταση για ζύγιση και έτσι επί της ουσίας δείχνουν τον δρόμο στα φορτηγά(που είναι ότι έχει απομείνει στα καράβια της γραμμής)να πάνε από τη Γέφυρα, διότι είναι πολλά τα χιλιόμετρα για να ζυγιστούν αλλού. Για να δούμε όμως αυτό μήπως θα φέρει αύξηση στις τιμές για όλους, γιατί ένας ανταγωνισμός προς τη Γέφυρα θα εξαφανιστεί;
Κάνοντας λοιπόν τη σούμα βλέπουμε ότι στο θέμα των μετακινήσεών μας,-αλλά και του κόστους ζωής και της όποιας αναπτυξιακής προοπτικής -είμαστε στο ίδιο ακριβώς σημείο. Ο λόγος; Δεν υπάρχουν λεφτά για να μπει μια σειρά μετά, και η αντίδραση είναι μόνο ένα αναποτελεσματικό «δεν πληρώνω». Μόνο που όσοι περιμένετε να αλλάξει αυτή η κατάσταση πρέπει να πληροφορηθείτε το εξής: Μέχρι που «ΘΑ αναθεωρηθούν οι συμβάσεις», όπως είπε ο κ. Σταθάκης, το τμήμα Ραχών- Στυλίδας του Ε65 που ανακατασκευάστηκε με έξοδα του Δημοσίου παραδόθηκε στην κοινοπραξία Κεντρική Οδό(Μπόμπολας), η οποία και θα το διαχειρίζεται για τη χρηματοδότηση της κατασκευής και συντήρησης του Ε65. Θα παίρνει δηλαδή τα διόδια για να το συντηρεί κιόλας… Τώρα, όλα αυτά, όχι πριν από χρόνια, έτσι; Είπε κανείς τίποτε;
Γ.Σ.
4 Σχόλια
Σόφρων θα ήταν να μη δαιμονοποιούμε την «επιχειρηματικότητα» στην Ελλάδα ,ειδικά στις δύσκολες εποχές που ζούμε.Χρειαζόμαστε την ιδιωτική πρωτοβουλία για να επιβιώσουμε,έστω κι αν αυτή ενδιαφέρεται αποκλειστικά για τη δική της επιβίωση.Ο δαίμων είναι το δημόσιο…
Χρηστος Τ δαίμων δεν είνα ιούτε ο ιδώτης ούτε το δημόσιο.Δαίμων είναι όποιος κλέβει.ΚΑι έχει αποδειχθεί ότι οι ιδιώτες είνα ιπιο επιρρεπεις στο κλέψιμο.Επισης υπάρχει κα ιτο άλλο.Ποιος είνα ιο Μπόμπολας κα ιο κάθε μπόμπολας που θα διαχειρίζεται δημοσιο χρήμα κα ιπεριουσία?Γιατί αυτός και όχι εσύ κι εγώ?Μήπως έχει τα προσόντα?Η οικογένεια μπόμπολα είχε πορνεία τα παλιά χρόνια κατω στον πειραιά νομίζω.Μιλάμε για λαμόγια με μηδεν ικανότητες κι εμείς τους βαφτίσαμε ”επιχειρηματίες” επειδή οι τραπεζίτες με πολιτικές πλάτες τους δίναν θαλασσοδάνεια.
Πλήθως προβλημα΄των με ιδιώτες.Στη Γαλλία ιδιωτες πήραν τον εκεί ελαφρως ζημιογόνο ΟΣΕ κα ιτον γυρίσαν πίσω στο κράτος με ΔΙΠΛΑΣΙΑ χρέη.
Στην Τουρκία ο ιδιώτης που έχει το ηλεκτρικό ρευμα έκανε μπλακ αουτ
” Κωνσταντινούπολη
Μέχρι το βράδυ της Τρίτης συνεχιζόταν το μπλακ άουτ, που από το πρωί προκαλεί πρωτοφανή προβλήματα σε δεκάδες περιοχές της τουρκικής επικράτειας . Άγνωστο πότε θα αποκατασταθεί η ομαλή ηλεκτροδότηση.
Παρά τις διαβεβαιώσεις της κυβέρνησης, διά στόματος του υπουργού Παιδείας, Ναμπί Αβτζί ότι η ηλεκτροδότηση έχει φθάσει στο 85% της επικράτειας και ότι θα αποκατασταθεί πλήρως μέχρι της 20:00 το βράδυ, πολλές περιοχές τη Τουρκίας παραμένουν δίχως ηλεκτρικό ρεύμα. Μεταξύ αυτών είναι και οι τουρκικές μητροπόλεις, όπως η Κωνσταντινούπολη, η Αγκυρα, η Σμύρνη, η Τραπεζούντα και το Ντιγιάρμπακιρ με εκατομμύρια κατοίκους. Ιδιαίτερα έντονα είναι τα προβλήματα στις πυκνοκατοικημένες κεντρικές συνοικίες της Κωνσταντινούπολης, τόσο στην ευρωπαϊκή όσο και στην ασιατική ακτή.
Οι διακοπή ρεύματος από τις 10:36 το πρωί έχει οδηγήσει σε απόγνωση τους πολίτες και κυρίως τους επαγγελματίες, καθώς τίθενται πλέον θέματα δημόσιας υγείας και ασφάλειας. Η πολύωρη λειτουργία των γεννητριών στα νοσοκομεία και άλλες υπηρεσίες ενέχουν τον κίνδυνο πυρκαγιάς. Επίσης υπάρχει κίνδυνος να αλλοιωθούν φάρμακα και τρόφιμα από την πολύωρη παραμονή τους χωρίς ψύξη. Ακυρώθηκαν επίσης τα περισσότερα χειρουργεία, η κυκλοφορία των οχημάτων στους δρόμους έγινε εφιαλτική επειδή δεν λειτουργούσαν οι φωτεινοί σηματοδότες, αεροσκάφη αναγκάστηκαν να προσγειωθούν σε κοντινά αεροδρόμια, τα εργοστάσια σταμάτησαν να λειτουργούν, δεν έγιναν μαθήματα σε σχολεία και πανεπιστήμια κ.ο.κ.
Νταβούτογλου: Ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα
Ο πρωθυπουργός Αχμέτ Νταβούτογλου δήλωσε πως η διακοπή ενδέχεται να οφείλεται σε τεχνικούς λόγους, αλλά πρόσθεσε πως «εξετάζονται όλα τα ενδεχόμενα», απαντώντας σε δημοσιογράφο ο οποίος τον ερώτησε για το ενδεχόμενο να πρόκειται για «τρομοκρατική» επίθεση. Ένα κέντρο αντιμετώπισης κρίσης δημιουργήθηκε στο υπουργείο Ενέργειας, προσέθεσε.
Πάντως, χθες, Δευτέρα, υπήρξε καταγγελία του Επιμελητηρίου Ηλεκτρολόγων-Μηχανικών Τουρκίας για πρόβλημα στο σύστημα διανομής ηλεκτρικής ενέργειας, με αποτέλεσμα να επηρεαστεί και το ευρωπαϊκό δίκτυο στο οποίο είναι συνδεδεμένη η Τουρκία, προκαλώντας ευρωπαϊκές αντιδράσεις.
Το Επιμελητήριο καταγγέλλει πως το σημερινό πρόβλημα προήλθε από την αποσύνδεση της Τουρκίας από το ευρωπαϊκό δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας.
Σύμφωνα με τη δημόσια εταιρεία ηλεκτροδότησης (TEAS), η διακοπή σημειώθηκε στις 10:36 (τοπική ώρα και ώρα Ελλάδας), ξεκινώντας από τα δυτικά και προκάλεσε την κατάρρευση του συστήματος σαν ντόμινο προς τα ανατολικά.
Ο υπουργός Ενέργειας Τανέρ Γιλντίζ δήλωσε πως αναζητούνται οι αιτίες της βλάβης. «Επιχειρούμε να διαπιστώσουμε αν πρόκειται για τεχνική βλάβη ή για μια ηλεκτρονική επίθεση» ανέφερε.
Το μετρό της Κωνσταντινούπολης και η σιδηροδρομική σήραγγα που συνδέει την ευρωπαϊκή με την ασιατική όχθη της μεγαλύτερης πόλης της Τουρκίας εκκενώθηκαν.
Σύμφωνα με την ίδια πηγή, διακοπές στην ηλεκτροδότηση σημειώθηκαν σε δεκάδες επαρχίες της χώρας, πλήττοντας κυρίως την Τραπεζούντα (βορειοανατολικά), το Αϊδίνι (δυτικά), την Αττάλεια (νότια), τη Σμύρνη (δυτικά), το Νικομήδειας (βορειοδυτικά) καθώς και την Προύσα (βορειοδυτικά). Η μοναδική επαρχία που δεν επηρεάστηκε από τη διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος φαίνεται ότι είναι το Βαν, καθώς είναι η ηλεκτροδότησή του εξασφαλίζεται με εισαγωγές από το Ιράν.
Σύμφωνα με το τηλεοπτικό δίκτυο συνεχούς ενημέρωσης NTV, το οποίο επικαλείται την εταιρεία TΕΑS, η ηλεκτροδότηση αποκαταστάθηκε το μεσημέρι στην Αδριανούπολη (βορειοδυτική Τουρκία) και τη Θεοδοσιούπολη (Ερζερούμ στα βορειοανατολικά). Νωρίτερα ο υπουργός Ενέργειας είχε δηλώσει ότι η ηλεκτροδότηση αποκαθίσταται και σε ορισμένες περιοχές της Άγκυρας.
”
Εσυ μαγκα που γραφεις το αρθρο να το γραφεις με ονοματεπωνυμο.Ετσι ειναι το σωστο.Γιατι γραφεις κατι και λες τους αλλους κοροιδα και ραγιαδες.Εσυ τι εισαι?Ο εξυπνος που δεν πληρωνει πουθενα?Ο μπαταχτσης?Απο κατι τετοιους σαν και σενα εφτασε εδω που εφτασε η Ελλαδα.Γι αυτο την αλλη φορα που θα γραψεις σκεψου που εχεις κλεψει εσυ αυτο το ερμο το κρατος και μετα να γραφεις.Να σου αναφερω ετσι μερικα προχειρα παραδειγματα:κυνηγι επιδοτησεων(που δεν δικαιουσουν),προστιματα που σου κοβει η τροχαια και αμεσως ψαχνεις γνωστους να στα σβησουν,λαμογιες σε ολες τις υπηρεσιες,ρουσφετια και βαριεμαι να γραψω και αλλα 1000.Τι ειπες?Δεν εχεις κανει ποτε τιποτα απ αυτα?Περαστικα σου και οπως προειπα να σκεφτεσαι πριν γραψεις.Αυτη τη χωρα βαλαμε ολοι πετραδακια για να βουλιαξει.ΟΛΟΙ ΜΑΣ φταιμε.Οταν ξεκαβαλησετε το καλαμι μερικοι θα το καταλαβετε.
@aggelos
Δεν πρέπει να είσαι και πολύ τακτικός εδώ και στον τοπικό Τύπο(δεν μιλάμε για τα social media, εκεί απέχω)γιατί αλλιώς θα ήξερες ότι το Γ.Σ. δεν είναι ανωνυμία. Δικαίωμά σου να μη μας διαβάζεις αλλά όχι και ότι κρυβόμαστε, ίσως, πάντως, η μονογραφή να μη φτάνει πια. Τώρα για την ουσία όσων γράφεις αν διάβαζες τακτικότερα θα ήξερες ότι κάθε άλλο παρά με τους μπαταχτσήδες είμαι.Το κείμενο προσπαθεί να δείξει ότι και σήμερα που κυβερνά άλλη ιδεολογία από τους προηγούμενους μόνο ρητορεία υπάρχει ενάντια στα παλιά συμφέροντα, οι δουλειές εξακολουθούν, όπως και οι τηλεοπτικές παρουσίες.Το σημείο που αναφέρεται σε ραγιάδες επικαλείται σχόλιο αναγνώστη κάτω από το θέμα με το βιντεάκι από το δρόμο, αν μπεις θα το δεις.Κορόιδα όντως είναι όποιοι ακόμα πληρώνουν κι εγώ είμαι ανάμεσά τους. Το “μάγκα” το παίρνω σαν κομπλιμέντο,στα πιο πολλά από αυτά που γράφεις δεν διαφωνώ.