Το ρεπορτάζ από την πρώτη μέρα των πανελλαδικών έλεγε ότι γονείς και παιδιά είχαν πνιγεί από το άγχος. Έξω από τα εξεταστικά κέντρα εδώ στο Αγρίνιο έβλεπες ανθρώπους που είχαν επενδύσει τις οικονομίες τους ή τα δανεικά τους πάνω στα παιδιά τους και ξέραν ότι μπροστά τους ανοίγεται ένας Γολγοθάς. Κι ότι η περιρρέουσα ατμόσφαιρα της «δωρεάν και δημόσιας παιδείας» σημαίνει έξοδα, πολλά έξοδα. Ιδιωτικά έξοδα, όχι δωρεάν και δημόσια.
Να μην ξεχνάμε πως, παρότι χρεοκοπήσαμε και κρατιόμαστε με τα σωληνάκια, η εργασία με τα χέρια είναι ντροπή και η δουλειά του αγρότη π.χ. δεν έχει ακόμα συνδεθεί με το εμπόριο. Οι σχολές μαθητείας και τα τεχνικά επαγγέλματα ουσιαστικά κατηγορούνται ότι παράγουν σκλάβους και τα πανεπιστήμια το συζητάνε αν πρέπει να έχουν στόχο τη δουλειά ή την σχεδόν… υπερβατική μόρφωση. Σαν να μην πέρασε μια μέρα δηλαδή, σαν να μην έγινε τίποτε.
Ένα παιδί ήδη αυτοκτόνησε(λίγοι ειδικοί ασχολήθηκαν, ποιος ξέρει γιατί), κάποιοι καθηγητές αφήνουν τους μαθητές του να αντιγράφουν γιατί η κλήρωση από την…τράπεζα θεμάτων μπορεί να τους κοστίσει στην Α’ Λυκείου βαθμούς που θα κουβαλάνε μέχρι τι Γ’ Λυκείου!
Ο ΣΥΡΙΖΑ μετά την ευφορία της πρωτιάς ανακοίνωσε πως όταν θα κυβερνήσει θα καταργήσει τις πανελλαδικές. Από το στόμα του και στης Ρόζας Λούξεμπουργκ το αυτί! Ψηφίζω κι εγώ με τέτοια καινοτομία. Αλλά πολύ φοβάμαι ότι πρόκειται για μια ακόμη εξαγγελία, όπως όταν ήμουν 11 χρονών και άκουγα τον Αντρέα να ετοιμάζεται να βγούμε από το ΝΑΤΟ(τουλάχιστον).
Γύρω από τις πανελλαδικές έχει στηθεί ολόκληρη βιομηχανία. Εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι δουλεύουν κι άλλοι τόσοι κάνουν πως δουλεύουν, σε σημείο που από το Γυμνάσιο ακόμα ή και νωρίτερα πλέον, παιδιά και οικογένειες απλά να ετοιμάζονται να «εξεταστούν» ολοκληρωτικά. Άλλοι τα κονομάνε και άλλοι κάνουν τον δουλοπάροικο για να λειτουργεί η… βοηθητική παιδεία.
Θέλει κότσια για να σταματήσει αυτό, σε τέτοιο βαθμό που μια αλλαγή τέτοιας κλίμακας θα έκανε την Ελλάδα μια άλλη χώρα.
Γ.Σ.
2 Σχόλια
κ. Γ.Σ. προεκτείνοντας τα σχόλιά σας-εγγίξατε ένα πολύ μεγάλο θέμα- συνεχίζω με προσωπικές μου απόψεις. Δεν στέκομαι στη γνωστή δημαγωγία, για κατάργηση των εξετάσεων.
΄Αφησαν μαθητές να αντιγράψουν, γράφτηκε και στον Αθηναϊκό τύπο.
Γιατί;
Η τράπεζα θεμάτων έφταιξε ή η προχειροδουλιά που γίνεται από τους περισσοτέρους στις άιθουσες διδασκαλίας;
Βέβαια άν το Υπουργείο δημοσιοποιούσε όλα τα θέματα, όπως έκανε τώρα, δεν θα υπήρχε καμμία δικαιολογία.
Κάθε διδάσκων θα είχε έτοιμα θέματα – που θα έπρεπε να είχε από μόνος του – για να εκπαιδεύει τους μαθητές του.
Σε πρώτη φάση, φάνηκε ο “Βασιλιάς γυμνός”.
Επόμενη φάση: Η ΟΛΜΕ έκανε διάβημα στο Υπουργείο, ώστε να μην μειωθούν οι αμοιβές των καθηγητών που συμμετάχουν στις Πανελλαδικές.
Δηλαδή το γραπτό του υποψήφιου είναι καρπούζι και για το Υπουργείο και για τον βαθμολογητή (αμοίβεται με το κομμάτι), η συμμέτοχή στις εξετάσεις (Λυκειακές Επιτροπές, επιτηρητές, βαθμολογικά κέντρα) επιπλέον αμοιβές, ενώ όλα γίνονται σε εργάσιμες ημέρες και γίνεται του κουτρούλη ο γάμος, για να χώνονται στις επιτροπές οι “ειδήμονες”.
Η αγωνία της Ελληνικής οικογένειας και εδώ εξαργυρώνεται με αργύρια.
Θα μπορούσαν όλα να γίνονται διαφορετικά και να διαφυλάσσεται η αξιοπρέπεια πολλών προθύμων.
Έχω προτάσεις για τα θέματα που έθιξα.
Περιμένω να ανοίξει ένας καλόπιστος διάλογος, οπότε θα επανέλθω μα προτάσεις.
Έχει δίκιο ο Γ.Σ. με όσα γράφει, αλλά ποιος τον ακούει!! Ή ποιος θ΄ακούσει εσένα, Γιώργος Κ και τις προτάσεις που θα κάνεις!! Το “ζουμί” της ιστορίας είναι αυτό που αναφέρει εδώ και πάλι ο Γ.Σ. Υπάρχει ολόκληρη βιομηχανία εκμετάλλευσης αθώων παιδιών και γονιών!! Μια βιομηχανία μαύρου χρήματος, με τα αδήλωτα χρήματα της παραπαιδείας που ανθεί και βασιλεύει!! Ποιος δεν το ξέρει αυτό;; Αν θέλεις να κάνεις πρόταση, ευχαρίστως να την ακούσουμε! Και πρώτα-πρώτα πες μας τον τρόπο για το πώς μπορούν να κοπούν τα ιδιαίτερα που έχουν γονατίσει την ελληνική οικογένεια με παιδιά….