Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου, 2020

Ποιος λέτε ρύθμισε το κυκλοφοριακό στο Αγρίνιο;

kykloforΤο μόνο σίγουρο είναι ότι οι πρωτοβουλίες διαλόγου που αναπτύσσονται στην πόλη από διάφορους φορείς και με τις οποίες ενημερώνεται ο νεοεκλεγείς δήμαρχος Αγρινίου, κ. Παπαναστασίου, θα βοηθήσουν. Αν δεν βοηθήσουν σε κάποια μεγάλη αλλαγή ή σε κάποια καινοτόμο ιδέα σίγουρα θα βοηθήσουν στην αυτογνωσία μας.

Κοιτάξτε την ερώτηση στον τίτλο και με το χέρι στην καρδιά πείτε τις δυο τρεις πρώτες απαντήσεις που σας έρχονται: κάτι με τους προηγούμενους δημάρχους θα έχει να κάνει, κάτι με το κράτος που δεν έκανε αυτό που έπρεπε, κάτι με ύποπτες διαδικασίες κλπ, κλπ. Κι όταν μιλάμε για το κυκλοφοριακό στο Αγρίνιο εννοούμε και τις τρεις οδούς που καταλήγουν σε μία στην Παναγοπούλου  και την συμπεριφορά της πόλης στους πεζόδρομους που έφτιαξε, τη φορά των μονόδρομων και τη σήμανση της στάσης και της στάθμευσης(και του…ιδιωτικού χώρου των καταστημάτων) και άλλα πολλά.
Σε μια από τις πρόσφατες λοιπόν ενημερωτικές συναντήσεις ένας από τους σημαντικούς παράγοντες της τοπικής αγοράς την έκανε την αποκάλυψη(άτυπα, γι’ αυτό δεν αναφέρω όνομα και ιδιότητα): Η ρύθμιση του κυκλοφοριακού που επί πολλά χρόνια έχουμε στο Αγρίνιο και τη σιχτιρίζουμε, ελάχιστη σχέση έχει με αυτό που επέδειξε εκείνα τα χρόνια η μελετητική εταιρία που έφτιαξε αυτό που σήμερα εννοούμε «κυκλοφοριακή ρύθμιση». Διότι, αγαπητοί συμπολίτες, δεν επρόκειτο για κάποιο κείμενο που ήταν απαραβίαστο και ιερό, καθώς να μην το ξεχνάμε ήταν και πόνημα μιας εταιρίας.  Ήταν και αποτέλεσμα…διαβούλευσης, κοινώς πολλών προσωπικών απόψεων πάνω στο θέμα μέχρι να φτάσουμε σε αυτό που έγινε τελικά.
Για να μην τα πολυλογούμε, ο παράγων που έχω αναφέρει(που απέχει από το να χαρακτηριστεί «άνθρωπος των προηγούμενων δημάρχων») είπε ότι ο φορέας του εκείνη την εποχή ήρθε σε επαφές με τον ταλαίπωρο εκείνο κύριο που είχε αναλάβει να εξηγήσει στους Αγρινιώτες τη μελέτη που έκανε η εταιρία του. Για να του ζητήσει συγκεκριμένα πράγματα για τον φορέα του. Θα θυμάστε τι κράξιμο έπεφτε για την δουλειά που είχε κάνει σε άλλες πόλεις, με ποιο πανεπιστήμιο συνεργαζόταν κλπ.
Ε, τώρα λίγα χρόνια μετά μάθαμε ότι από αυτά που πρότεινε ο μελετητής κάθε μέρα άλλαζαν και από δύο τρία! Με αποτέλεσμα τελικά η μελέτη ελάχιστη σχέση να έχει με αυτό που έγινε! «Δεν το έχω συναντήσει αυτό σε άλλη πόλη. Κάθε μέρα αλλάζουμε και από δύο τρία πράγματα γιατί όλο και κάποιος ζητάει κάτι. Έχω καταλήξει να έχω πρόβλημα με το γραφείο μου», είχε πει ο άνθρωπος.
Ξέρουμε όλοι ότι τα παραπάνω ισχύουν όπως ισχύουν και με τους κάδους και με τους κοινόχρηστους χώρους και άλλα θέματα. Δημόσιος χώρος ιερός και απαραβίαστος αλλά όχι όταν μας θίγει. Χιλιάδες τα αιτηματάκια.
Εννοείται ότι στην εκάστοτε εποχή για τα λάθη στη διαχείριση φταίνε εκείνοι που άρχουν. Αλλά φταίμε κι εμείς με τα ρουσφετάκια μας και την οθωμανική μας νοοτροπία που τους λέμε πώς να άρχουν. Και γι’ αυτό τους ψηφίζουμε άλλωστε…

Γ.Σ.

Θέματα που ενδιαφέρουν

2 Σχόλια

  1. kostas

    Οι όποιες μεταβολές(τρύπες) της μελέτης έγιναν με διάφορες αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου-επιτροπής κυκλοφοριακού.ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΟΡΕΞΗ και ΧΡΟΝΟ ας το ψάξει.Τώρα για ποιό ή ποιούς λόγους έγιναν οι μεταβολές αυτές η με προσοχή μελέτη όλων των εγγράφων θα δώσει απαντήσεις σε τυχόν ερωτήματα.

  2. ΣΠΥΡΟΣ-ΑΓΡΙΝΙΟ

    Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΦΤΑΙΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΝΥΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ (μην ξεχνάμαι, από 1η Σεπτεμβρίου αναλαμβάνει ο Γ.Παπαναστασίου)…
    ΠΟΥ ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ:
    -Η ΚΑΘΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΣ ΕΧΕΙ 2,3,4 Ι.Χ. ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΑΝΑΓΚΗ. ΚΑΛΟΜΑΘΑΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ. ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΔΑΓΚΛΗ-ΚΑΡΑΠΑΝΕΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΗ-ΠΑΡΚΟ…ΠΩΣ ΝΑ ΧΩΡΕΣΟΥΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΟΣΤΕΣ ΛΟΓΩ ΤΩΝ 5ΜΕΤΡΩΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΩΝ???(καλά κάνουν και είναι 5μετρα)
    -ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 2008 ΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΟΜΑΔΑ ΣΤΟ ΦΕΙΣ ”ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ Α.Ε.”
    -ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟΙ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΟ Ι.Χ. ΟΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΣΕ ΓΩΝΙΕΣ, ΠΑΝΩ ΣΕ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ, ΜΠΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΩ ΚΙΤΡΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΑ, ΑΝ ΔΕΝ ΠΕΣΕΙ ΧΡΗΜΑΤΙΚΗ ΠΟΙΝΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ, ΦΟΡΤΗΓΑ

    ΠΟΥ ΦΤΑΕΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
    -ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕΛΕΤΗ ΔΡΟΜΩΝ…ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΡΧΕΣ ΜΠΑΙΜΠΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΠΕΡΑ ΚΑΡΑΠΑΝΕΙΚΑ…
    -ΕΝΤΑΤΙΚΟΤΕΡΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΜΕ ΤΣΟΥΧΤΕΡΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ
    -ΠΥΚΝΟΤΕΡΗ ΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΕΣ (ΧΕΙΜΩΝΑ) ΚΑΙ ΣΑΒΒΑΤΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΛΛΗΣ ΜΙΑΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΨΗ 80-85% ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΥ ΙΣΤΟΥ…ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΜΕ 2 ΓΡΑΜΜΕΣ ΟΥΤΕ ΤΟ 65% ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.