Σε αναζήτηση λύσης για το κυκλοφοριακό στο Αγρίνιο.Δεκάδες παραβάσεις καταγράφει καθημερινά η Τροχαία Αγρινίου. Σκέψεις για επαναφορά της ελεγχόμενης στάθμευσης και για νέες παρεμβάσεις στην κυκλοφορική μελέτη του κέντρου
Φαινόμενο που διογκώνεται είναι πλέον η εικόνα της άναρχης στάθμευσης στο Αγρίνιο, με τους οδηγούς να ψάχνουν απελπισμένα για μια θέση παρκινγκ στο κέντρο και Τμήμα Τροχαίας να καταγράφει καθημερινά δεκάδες παράνομες σταθμεύσεις, ιδιαίτερα τις ώρες αιχμής. «Κατάληψη» στις θέσεις παρκινγκ για ΑμεΑ, σταθμεύσεις σε γωνίες δρόμων, πάνω σε πεζοδρόμια, καθιστούν μέχρι και επικίνδυνη την κυκλοφορία οχημάτων και πεζών στο κέντρο.
«Η εικόνα του κυκλοφοριακού στο Αγρίνιο επανήλθε εκεί που ήταν πριν από τη λειτουργία της ελεγχόμενης στάθμευσης. Το κέντρο ασφυκτιά, το πρόβλημα, μετά την κατάργηση της Δημοτικής Αστυνομίας και την συνεπακολουθούμενη παύση της ελεγχόμενης, γιγαντώθηκε και πάλι», σχολιάζει μιλώντας στο «Γεγονός», ο διοικητής του τμήματος Τροχαίας Αγρινίου κ. Αποστόλης Καπνιάρης.
Η τροχαία πραγματοποιεί καθημερινά ελέγχους στο κέντρο, καταγράφοντας δεκάδες παραβάσεις στους δρόμους. Δεν υπάρχει δρόμος που να ελέγχεται και να μην βεβαιωθεί έστω και μια παράβαση, με τους αστυνομικούς να μην έχουν από πού να πρωτοξεκινήσουν. Η μόνη λύση στο χάος, φαίνεται να είναι η επαναφορά της ελεγχόμενης στάθμευσης.
Το τελευταίο διάστημα οι αστυνομικοί προβαίνουν και σε αφαίρεση πινακίδων, σε περιπτώσεις σοβαρών παραβάσεων, για το οποία απαιτείται, βέβαια, η παρουσία ανακριτικού υπαλλήλου, με το Τμήμα Τροχαίας Αγρινίου, να διαθέτει όμως μόνο δύο άνδρες επιφορτισμένους με αυτή την αρμοδιότητα.
Ο διοικητής της Τροχαίας είναι θετικά διακείμενος ως προς το να αναλάβει το τμήμα και την αρμοδιότητα της ελεγχόμενης στάθμευσης, ωστόσο, όπως εξηγεί ο κ. Καπνιάρης «δεν υπάρχει το νομικό πάτημα για κάτι τέτοιο».
«Η εικόνα του κυκλοφοριακού της πόλης μας, μας αφορά όλους. Είναι θέμα σεβασμού προς τους συμπολίτες μας. Η Υπηρεσία προσπαθεί για το καλύτερο, πρέπει όμως και οι ίδιοι οι οδηγοί να μεριμνούν. Να σκέφτονται, πριν παρκάρουν στο πεζοδρόμιο, όχι μόνο το πιθανό πρόστιμο και τις κυρώσεις, αλλά τη μητέρα με το παιδί στο καροτσάκι, που θα αναγκαστεί να κατέβει στον δρόμο…», δηλώνει ο διοικητής της Τροχαίας.
Την πρόθεσή του να παραχωρήσει τον εξοπλισμό που χρησιμοποιούνταν από τη Δημοτική Αστυνομία για τους ελέγχους, στην Τροχαία, προκειμένου να δοθεί λύση στο πρόβλημα έχει εκφράσει και ο δήμαρχος Αγρινίου κ. Γιώργος Παπαναστασίου, ωστόσο, όπως αναφέρει ο ίδιος μιλώντας στο «Γ», θα πρέπει να βρεθεί η φόρμουλα για κάτι τέτοιο, να δοθεί, δηλαδή, με κάποιον τρόπο, σχετική άδεια: «πρόθεση της Δημοτικής Αρχής είναι να επαναφέρει την ελεγχόμενη στάθμευση», δηλώνει ο κ. Παπαναστασίου.
Ο δήμαρχος δεν παραλείπει να τονίσει και την ανάγκη αλλαγών στην κυκλοφοριακή μελέτη της πόλης. «Έτσι κι αλλιώς οι μελέτες ανά διαστήματα πρέπει να αναθεωρούνται. Στο Αγρίνιο υπάρχουν αλλαγές που επιβάλλεται να γίνουν. Δεν μπορεί τέσσερις δρόμοι να καταλήγουν στην Παναγοπούλου», λέει ο δήμαρχος αναφέροντας ως παράδειγμα την οδό Π.Σούλου, που θα πρέπει πιθανόν, όπως ο ίδιος εξηγεί, να πεζοδρομηθεί.
Μαρίνα Ζαρκαβέλη- ΓΕΓΟΝΟΣ
6 Σχόλια
ΜΠΟΡΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΜΕ ΠΥΚΝΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ”ΛΥΘΕΙ” ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΤΟΝ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ…ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ Η ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ ΠΑΛΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΥΠΗΡΧΕ
Σε όλες τις πολιτισμένες Ευρωπαϊκές χώρες το κέντρο είναι φουλ πεζοδρομημένο…
Πεζοδρόμηση από Μακρή μέχρι Παπαστράτου και Ρίτσου.
Το πρόβλημα στάθμευσης δεν θα λυθεί γιατί έτσι κι αλιώς ο Αγρινιώτης θέλει να παρκάρει από έξω από το μαγαζί που ψωνίζει. Το να περπατήσει τρία τετράγωνα είναι μαραθώνιος
Δημήτρης πόσο δίκιο έχεις!
Πάντως, κατά τη γνώμη μου, η πιο σωστή και πραγματοποιήσιμη πεζοδρόμηση είναι στην παπαστράτου μέχρι και το Τουριστ στα γκούντις, όπως έλεγαν να κάνουν πριν από 2-3 χρόνια.
ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΛΑ ΤΑ Ι.Χ. ΘΑ ΣΥΣΣΩΡΕΥΤΟΥΝ ΣΕ 2-3 ΔΡΟΜΟΥΣ…ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΕΧΕΙ ΧΑΛΙΑ ΡΥΜΟΤΟΜΙΑ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΤΕΝΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ, ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΑ Ι.Χ. ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΠΑΡΚΑΡΟΥΝ, ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑΚΙΑ ΜΕ ΤΣ ΔΙΑΝΟΜΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΝΟΥΝ 1000 ΓΥΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΦΟΡΤΩΣΟΥΝ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΝ ΔΡΟΜΟ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΣΩΣΤΗ ΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΙΝΕΤΕ…
ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ, ΝΑ Η ΠΛΑΤΕΙΑ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΡΟΜΟ, ΝΑ ΑΝΟΙΧΤΕΙ ΠΑΛΙ Η Χ.ΤΡΙΚΟΥΠΗ ΚΑΙ Η ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΘΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΟΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΙ…ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΠΑΡΚΙΝΓΚ
Καλά, τηρήστε πρώτα τα προβλεπόμενα στους υπάρχοντες πεζοδρομους να μην ορμάνε τα μηχανακια και να περνούν από εκει και μετά φτιάξτε και άλλους.
Καλά φτιάξτε πρώτα το σύστημα πληρωμής των προστίμων για παράνομη στάθμευση ώστε να μήν χρειάζεται κανείς μιση μέρα για να το πληρώσει και μετά επαναφέρετε την ελεγχόμενη σταθμευση. ”Η κλήση για παράνομη στάθμευση έγραφε: Για να πληρώσεις την παραπάνω πρέπει να πας ή στο ταμείο του Δήμου ή στο ταχυδρομείο με: την άδεια του αυτοκινήτου, τον ΑΦΜ, την ταυτότητα, και να δηλώσεις και τι Νο παπούτσια φοράς” καλά ποιός το πούλησε αυτό το σύστημα στο Δήμο και με πόσα χρήματα;