Δύο τροχαία ατυχήματα σημειώθηκαν νωρίτερα το μεσημέρι, σε διάστημα μισής ώρας στην «Εθνική Οδό» Αμφιλοχίας- Βόνιτσας με τρεις τραυματίες.
Συγκεκριμένα στο 30ο χλμ. στα Παλιάμπελα οδηγός ΙΧ έχασε τον έλεγχο, βρέθηκε στο αντίθετο ρεύμα και συγκρούστηκε μετωπικά με άλλο ΙΧ. Αποτέλεσμα της σύγκρουσης ήταν ο τραυματισμός των τριών επιβαινόντων οι οποίοι μεταφέρθηκαν αρχικά με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Κ.Υ. Βόνιτσας.
Μισή ώρα αργότερα στο 3ο χλμ Αμφιλοχίας – Βόνιτσας στο γνωστό σημείο παγίδα στον Αη Γιώργη , ΙΧ αυτοκίνητο με κατεύθυνση προς Αμφιλοχία εξετράπη της πορείας του και ανετράπη λόγω της μηδενικής πρόσφυσης που υπάρχει στο σημείο όταν βρέχει. Από το όχημα βγήκε σώα χωρίς τραυματισμό η οδηγός του αυτοκινήτου. Να σημειωθεί, για πολλοστή πλέον φορά, ότι στο σημείο του Αη Γιώργη δεν πρόκειται για ατυχήματα αλλά για εγκληματική αμέλεια.
Για μόλις 100 μέτρα άσφαλτο, χρόνια τώρα, άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους και δεκάδες άλλοι «βλέπουν το χάρο με τα μάτια». Δεν έχει προηγούμενο η εγκατάλειψη που υπάρχει στο οδικό δίκτυο Αμφιλοχίας – Βόνιτσας αλλά και το τμήμα της ΕΟ που διασχίζει το Δήμο Αμφιλοχίας, από Στάνο μέχρι Συκούλα.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
3 Σχόλια
Επειδή τα έχουμε ξαναπεί 3.000 φορές ο δρόμος ή μάλλον ο Κατσικόδρομος Αγρίνιο – Βόνιτσα – Λευκάδα , και Αγρίνιο , Αμφιλοχία , Μενίδι , Συκούλα, έχει να πέσει άσφαλτος από την εποχή της χούντας, επί Γεωργίου Παπαδόπουλου που τον έφτιαχνε ή ΜΟΜΑ και όχι οι διορισμένοι εργολάβοι που όχι μόνο δεν έφτιαχναν τα μπαλώματα με τα κατάλληλα υλικά για δήθεν συντήρηση του ασφαλτοτάπητα στις επικίνδυνες στροφές, αλλά τα υλικά τα δούλευαν και τα έκαναν επίστρωση όταν έβρεχε ή μετά από βροχή που η άσφαλτος και τα αδρανή υλικά δεν κάνουν πρόσφυση κανονική με τις καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν όταν τα έστρωναν με επακόλουθο να βγαίνει η άσφαλτος μετά από μερικούς μήνες. Να μην αναφέρουμε διαγραμμίσεις , φωτισμό . μπάρες, και φωσφορούχα υλικά στα ερείσματα του οδοστρώματος, με αποτέλεσμα όταν ρίχνει ο θεός τουλούμια να μην βλέπει ο οδηγός σε ποιο ρεύμα κυκλοφορίας κινούνται , τα οχήματα.
Να μην πω για την άναρχη κόμη των θάμνων που έχει να καλοπιστεί εδώ και 10 και πλέον χρόνια αφού δεν υπάρχει ποια η ΔΕΣΣΕ Πατρών.Μπορεί να τα αφήνουν ακούρευτα επίτηδες για να πέφτουν οι οδηγοί σε μαλακωσιά όταν εμπλακούν σε τροχαίο ατύχημα.!!!!!???? Αίσχος είναι το μόνο που μπορώ να πω που ζω σε μια χώρα που είναι άξια της μοίρας της και οι υπεύθυνοι κυκλοφορούν ελεύθεροι. ( Δήμαρχοι , βουλευτές, εργολάβοι , λαμόγια, Νομάρχες , περιφερειάρχες, κλπ). Τα τέλη κυκλοφορίας όμως τα θέλουν οι κλέφτες και τα διόδια για τους δρόμους που δεν προσφέρουν ασφάλεια καμία , προσφέρουν μόνο εικονοστάσια ,αλεπούδες , γελάδια , αιγοπρόβατα και γαϊδούρια ασβούς που κυκλοφορούν και σκοτώνουν οικογένειες που πάνε στην δουλειά τους. Κατά τα άλλα θέλουνε να είμαστε Ευρωπαίοι στο περιτύλιγμα και από μέσα πανούκλα. Το κράτος πρέπει να πληρώνει για τα αυτοκίνητα του κοσμάκη που κινούνται σε αυτούς τους δρόμους επίδομα για αμορτισέρ , μπαλάκια , ακρόμπαρα, κρεμαγιερες, συνεμπλοκ γιατί τα αυτοκίνητα γίνονται σουρωτήρι με δυο ταξίδια που θα κάνουνε σε αυτούς τους απαράδεκτους δρόμους.
Καλά όλα αυτά Pol. Αλλά πες και για την ηλιθιότητα που δέρνει τους μισούς οδηγούς στην Ελλάδα που οδηγούν συνεχώς παραβαίνοντας τις διατάξεις του ΚΟΚ. Το κάθε αμόρφωτο ον καβαλάει ένα αυτοκίνητο, οδηγεί λες και είναι σε πίστα αγώνων, προκαλεί ατυχήματα ή δυστυχήματα και μετά του φταίει το αθηνοκεντρικό κράτος, οι πολιτικοί, οι εργολάβοι, η πατρινοκεντρική περιφέρεια. Ποτέ όμως δεν κοιτάζει την καμπούρα του που είναι στραβή.
Αυτό είναι σίγουρα σωστό που λες Πάτροκλε, και πρέπει ο καθένας να σέβεται τον ΚΟΚ και να οδηγεί ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες και την κατάσταση των κατσικόδρομων.
Αλλά με τους υπέρογκους φόρους που πληρώνει ο Έλληνας δεν έχει καμία απολαβή από τις ανύπαρκτες κατασκευές του Νομού μας στην οδική του ασφάλεια μας.
Αλλά με αυτούς που ψηφίζουμε όλοι μας, καλά μας κάνουν.