Όπως μεταδίδουν τα ηπειρώτικα μέσα ενημέρωσης προχωρούν οι διεργασίες για την σύνδεση της Πρέβεζας με την Ιόνια Οδό. Την ώρα που στο ζήτημα της σύνδεσης Αγρινίου- Ιόνιας επικρατεί στασιμότητα. Διαβάστε σχετικό με την Πρέβεζα δημοσίευμα:
Σύμφωνα με την ενημέρωση των τοπικών βουλευτών, ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης υπέγραψε ήδη την απόφαση για την κατασκευή του κάθετου άξονα που θα συνδέει την πόλη της Πρέβεζας με την Ιόνια οδό, ενώ αναμένεται να υπογραφεί και η σύμβαση με την εταιρεία που κατασκευάζει την Ιόνια οδό.
Λεπτομέρειες αναμένεται να γίνουν γνωστές το επόμενο διάστημα, ωστόσο, σύμφωνα με τη μελέτη που είχε δρομολογηθεί επί των ημερών του Σταύρου Καλογιάννη στο υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, προβλέπεται η σύνδεση της Ιόνιας Οδού από τον ανισόπεδο κόμβο Φιλιππιάδας μέχρι την παραλιακή οδό Πρέβεζας – Ηγουμενίτσας.
Η μελέτη περιελάμβανε ανισόπεδους κόμβους στη γέφυρα Καλογήρου και στη θέση Φραξήλα της Εθνικής Οδού Πρέβεζας-Ηγουμενίτσας, και νέα χάραξη τετράιχνης διατομής στο τμήμα από την Ιόνια Οδό έως την γέφυρα Καλογήρου και στο τμήμα από τον κόμβο Θεσπρωτικού έως τα όρια του Λούρου (παράκαμψη Λούρου). Η υπόλοιπη οδική αρτηρία προβλέπεται να αναβαθμιστεί σε αυτοκινητόδρομο τετράιχνης διατομής δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση με διαχωριστική νησίδα τύπου New Jersey.
Το έργο αυτό αποτελούσε μία από τις βασικές προτεραιότητες της Περιφέρειας Ηπείρου, καθώς βγάζει την Πρέβεζα από την συγκοινωνιακή απομόνωση και αξιοποιεί σε μέγιστο βαθμό τα οφέλη της Ιόνιας Οδού.
Πηγή: agon.gr
4 Σχόλια
Αν δε υπαρξει συντονισμενη κινηση ολων των φορεων εστω και καθυστερημενα δεν θα υπαρξει συνδεση. Επιβαλλεται η αμεση κινητοποιηση μηπως και συνδεθει το Αγρινιο ειδαλλως θα συνδεθει οταν ξεκινησει τη λειτουργια του το τραινο…
Εν ολιγοις πρεπει επιτελους το Αγρινιο να παψει να ειναι απομονωμενο απο ολα τα δικτυα κοινης ωφελειας και απο το συγχρονο πολιτισμο!
ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΣΤΑ ΨΙΛΑ…
Η απομονωση μιας περιοχης δεν είναι πρόβλημα.Υπαρχουν απομονωμενες πόλεις που εχουν υποδομες και μηδεν ανεργία όταν άλλες πολεις της ίδιας χωρας πεινανε παρ ολο που ειναι μεσα στο συστημα γιατι το συστημα τρεφεται απο αυτες,τις εκμεταλλευεται για να μεταφερουν πλουτο σε άλλες πολεις.
Το πρόβλημα είναι ότι ζουμε σε μια περιοχη που ενω ειναι απομωνομενη και ζουμε σα γυφταιοι ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ για να βρουμε μια λύση.Καθεσαι και περιμενεις πότε το κρατος των Αθηνων θα σε αντιμετωπίσει σαν ίσο και θα λειτουργησει μια φορα συμφωνα με τα συμφεροντα σου κα ιόχι συμφωνα με τα συμφεροντα των χαρτογιακαδων.Εινα ιαποδεδειγμενο ότι οι πολιτικοι που βγαζεις σα τόπος είναι για το θεαθηναι,δεν εξυπηρετουν σε τιποτα…
Αν δε φτιαχτει και στην Ελλάδα ένα ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ σύστημα τυπου Ελβετίας μια ζωη ριγμενοι θα είμαστε.Και φυσικα εξω απο την ΕΕ που θα σου πει αν θα παραγεις καπνό ή μούσμουλα(ό,τι ΓΟΥΣΤΑΡΩ θα παράγω ΒΑΡΒΑΡΟΠΑΙΔΟ)
Το κόστος κατασκευής του έργου, μήκους 30 χιλιομέτρων θα ανέρχεται στα 100 εκ. ευρώ. Και το οξύμωρο εδώ είναι, πως είναι δυνατόν μια πόλη να έχει δύο κάθετες συνδέσεις με το αυτοκινητόδρομο και μια άλλη, το Αγρίνιο, να μην έχει καμία. Το ερώτημα γίνεται ακόμη πιο έντονο, αν σκεφτεί κανείς πως το αστικό κέντρο (Αγρίνιο) που μένει χωρίς σύνδεση με τον αυτοκινητόδρομο έχει πληθυσμό 60.000 κατοίκους (σχεδόν 100.000 κατοίκους ο καλλικρατικός δήμος), ενώ το αστικό κέντρο (Πρέβεζα) που φαίνεται ότι θα αποκτήσει δύο συνδέσεις με τον αυτοκινητόδρομο έχει πληθυσμό μόλις 23.000 κατοίκους (σχεδόν 32.000 κατοίκους ο καλλικρατικός δήμος)