Διάβασα τις προτροπές του κ. Κουρουμπλή σχετικά με τον ερχομό προσφύγων στη περιοχή και το πόσο ωφελήθηκε η περιοχή από τους πρόσφυγες διαχρονικά. Είναι ενδιαφέρον να ακούς από κάποιον που και ο ίδιος είναι από προσφυγική οικογένεια να μην κάνει κανένα διαχωρισμό της συγγενικής του προσφυγιάς από εκείνης λαών με άλλα πολιτισμικά και εθνικά χαρακτηριστικά. Αυτό είναι σωστό, αρκεί να μιλάμε για πρόσφυγες και μόνο, κάτι που ο κ. Μουζάλας, μόλις χθες, το ανέτρεψε. Κάποιος θα πρέπει να πει σε όλους ότι ο αρμόδιος υπουργός το ξεκαθάρισε: Δεν είναι πρόσφυγες από πόλεμο οι 7 στους 10 πλέον-κι επισήμως, κάτι είχαμε καταλάβει-αλλά είναι μετανάστες. Εδώ και καιρό έχει αντιστραφεί η αναλογία, αν ποτέ ήταν εκείνη που υποστηρίξαμε όταν άρχισε η περιπέτεια. Παρότι, δε, δεν τίθεται ζήτημα διεθνούς προστασίας, δεν επισπεύδεται καν η διαδικασία των επαναπροωθήσεων στην Τουρκία. Και έτσι γεννιούνται οι ανάγκες για βαριά ιδεολογία.
Διάβασα και την ανακοίνωση του Ανυπότακτου Αγρινίου που καλεί τον δήμαρχο να μην ερμηνεύει «τον λαό του Αγρινίου» και να μην μιλάει εκ μέρους του στο αν οι πρόσφυγες πρέπει να έρθουν στο Αγρίνιο και αν πρέπει ή όχι να μπουν στον αστικό ιστό. Κι εδώ υπάρχει ενδιαφέρον, καθώς το Ανυπότακτο Αγρίνιο, το οποίο διαθέτει έναν δημοτικό σύμβουλο, θεωρεί όλες τις ανακοινώσεις που έχουν βγάλει άλλοι φορείς και πρόσωπα για το ζήτημα(ΝΟΔΕ, η παράταξη Τραπεζιώτη στο δημοτικό συμβούλιο, ο κ. Βαρεμένος, ο δήμαρχος)είτε προσχηματικές, είτε υποκριτικές, είτε προσβλητικές. Στοιχειοθετεί, δε, αυτή την κρίση του πάνω σε ανθρωπολογικά/κοινωνιολογικά συμπεράσματα: πως όλοι οι άνθρωποι που έχουν έρθει στη χώρα μας είναι κατατρεγμένοι από τον πόλεμο και είναι για εμάς ό,τι και οι εσωτερικοί μετανάστες, ό,τι και ο ίδιος ο δήμαρχος που είναι από αλλού(!). Οι γηγενείς στο Αγρίνιο, σε τελική ανάλυση, είναι ελάχιστοι, λέει, είμαστε μια… πολυπολιτισμική κοινωνία! Όχι ότι έχουμε πολλές καταγωγές, όχι, είμαστε πολυπολιτισμική κοινωνία…
Ως εσωτερικός μετανάστης κι εγώ- από τον Βάλτο-και με ένα όνομα που η ρίζα του κρατάει από τη Περσία(μέσω Κωνσταντινούπολης ήρθε εδώ) δεν θα μπω στην παράνοια να εξηγήσω γιατί παρότι καραγκούνηδες και βλάχοι και βαλτινοί και από σλάβικη ρίζα και σουλιώτες και απόγονοι κροατών και ενετών και καταλανών και εβραίων και τούρκων, εντούτοις δεν είμαστε καθόλου «πολυπολιτισμικοί» αλλά Έλληνες, άπαντες, εκτός όσων δεν το γουστάρουν και δικαίωμά τους.
Πρόκειται για κάτι που έχουν τεράστια ανάγκη να το απωθήσουν από τη μνήμη τους πολλοί στην Ελλάδα, γιατί περιλαμβάνει τις μεγάλες αλλαγές που έγιναν στην περιοχή βάσει θρησκείας, πράγμα ασυγχώρητο. Όσο ασυγχώρητο είναι ότι ξαναβρήκε υπόσταση η Ελλάδα( χαμένη για 18 αιώνες μια χαρά) μόνο και μόνο επειδή την ανακάλυψαν ξανά οι παλιο-δυτικοί, βάσει ενός Συντάγματος(που ακόμα ισχύει)το οποίο έβαλε κάποτε τους ντόπιους να διαλέξουν αν είναι Έλληνες, Βούλγαροι, Τούρκοι, Αλβανοί ή κάτι άλλο. Εν πολλοίς, αυτό που συζητάμε με κάτι τέτοια είναι αν έπρεπε να υπάρξει και πάλι ετούτη η βρωμοχώρα.
Όσο για τους… γηγενείς, Έλληνες ή μη, επειδή ο κυρίαρχος ελληνικός διεθνιστικός λόγος κάνει την διάκριση αυτή όπως τον βολεύει, να θυμίσω ότι η μάνα της μάνας του Ισραηλινού προέδρου Σιμόν Πέρες (κηδεύτηκε χθες με τις κατάρες της Χαμάς που πολλοί δικοί μας θαυμάζουν)ήταν από τη Θεσσαλονίκη. Και οι Εβραίοι το γένος το μετράνε από την μεριά της μάνας. Είχε πολεμήσει εδώ μάλιστα, αλεξιπτωτιστής στη Βοιωτία στον Β΄ Παγκόσμιο. Να μην θυμούνται κάποιοι μόνο τον Κεμάλ Ατατούρκ ως θεσσαλονικιό, λοιπόν, ήταν κι ο Πέρες πατριώτης μας, ε; Τι, όχι;
Υ.Γ. Το ΣτΕ δεν μπόρεσε χθες να συνεδριάσει γιατί δεν ήταν ξεκάθαρο αν πρέπει να κρίνει βάσει Συντάγματος ή με την περιρρέουσα ατμόσφαιρα! Δηλαδή οι ανώτατοι δικαστές κατάργησαν και επίσημα τον ρόλο τους ως το τελευταίο ανάχωμα πριν την αυθαιρεσία των άλλων εξουσιών. Κάτι είχαμε καταλάβει πάντως: τρία χρόνια περιμένουμε να βγάλουν μια απόφαση για το Πάρκο Αγρινίου κι ακόμα! Μάλλον λαμβάνουν υπόψη τους «την περιρρέουσα ατμόσφαιρα»! Για να μην πούμε για το κύρος τους στο θέμα του Αχελώου. Έξι φορές τους έχει αγνοήσει η ελληνική Πολιτεία.
Γ.Συμψηρής
5 Σχόλια
Ο Μουζαλας άρχισε να κάνει διακρίσεις σε μετανάστες και πρόσφυγες με δύο χρόνια καθυστέρηση.
Δεν είναι τυχαίο. Αν τους θεωρήσει όλους πρόσφυγες, τότε θα πρέπει ένα ποσοστό αυτών να τους μεταφέρει στην ηπειρωτική Ελλάδα.
Αυτό όμως δεν βολεύει γιατί θα χάσει ψήφους.
Συνεπώς σωστά σε λίγους μήνες θα τους βαπτίσει όλους λαθρομετανάστες και θα τους παρατήσει στα νησιά.
Οι ψήφοι στα νησιά θεωρούνται χαμένοι, άρα μικρό το κακό.
Επιπλέον η ΕΕ απαγορεύει την μεταφορά αυτή των μεταναστών. Άρα διπλό όφελος.
Μόνοι χαμένοι μένουν οι κάτοικοι των νησιών, πρώην αλληλεγγυοι Συριζαίοι.
Οπότε ή κυβέρνηση ρίχνει μία ΜΟΥΤΖΑ στα νησιά.
Εμείς οι υπόλοιποι πρέπει να νιώθουμε ευτυχείς που οι νησιώτες αποδείχτηκαν χρήσιμοι ΗΛΊΘΙΟΙ Συριζαίοι.
Μπράβο λοιπόν στο Μουζάλα που αποδεικνύει στην πράξη ότι ή ΒΛΑΚΕΊΑ τιμωρείται!!
Γεια σου Γιάννη. Εγώ κουκιά σπέρνω. Αλλαξα μήνα.
Ο Οκτώβριος Καίσαρ σας εύχεται καλό μήνα.
Ομολογώ πως οι μόνοι γηγενείς αγρινιώτες είναι τα μέλη του ανυπότακτου αρίου Αγρινίου. Φαίνονται εκ της όψεως άλλωστε..
Τι κακό με αυτό ΣΤΕ να αργεί τόσο. Για το πάρκο δεν έχει βγάλει ακόμα απόφαση και πέρασαν 3 χρόνια. Θα κληθεί σύντομα το ΣΤΕ να ξαναβγάλει απόφαση που αφορά το πολυπολιτισμικό Αγρίνιο.
Θα έχει βγει μέχρι το 2019 ή όχι. Κουίζ είναι αυτό.
Σύντομα θα καταλάβετε τι εννοεί ο μεγάλος αυτοκράτορας.
“Καισαρ” ακομα δεν μας ειπες για το “χτυπημα στα βοθροκαναλα της διαπλοκης”….χαχαχα
Θεόδωρε Ανάστο πρέπει να είσαι ο μόνος κατάλαβες αυτό που κατάλαβες. Το βρωμοχώρα το βρήκες κυριολεκτικό; Μα να καταλάβεις ότι το άρθρο είναι με την “πολυπολιτισμικότητα” του Αγρινίου;. Όσο για τη γιαγιά του Περες ήταν Εβραία της Θεσσαλονίκης και τέρμα
Καίσαρα γεια και σε σένα.Είμαι βέβαιος ότι έχεις πληροφορίες από πρώτο χέρι.