Ακόμα και εκείνοι που καταφέρνουν να συνδεθούν, πολλές φορές τους «πετάει έξω» το σύστημα, ή κολλάει ο ήχος και η εικόνα
Με αρκετά προβλήματα ξεκίνησε η πρώτη ημέρα της τηλεκπαίδευσης σε Γυμνάσια και Λύκεια, καθώς από το πρωί αρκετοί μαθητές δεν μπορούν να συνδεθούν με την πλατφόρμα για να παρακολουθήσουν τα μαθήματα.
Οι γονείς, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί, εδώ και ημέρες είχαν εκφράσει την ανησυχία τους για το αν θα αντέξει το δίκτυο την ταυτόχρονη χρήση ιντερνετ από χιλιάδες μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Ακόμα και εκείνοι που καταφέρνουν να συνδεθούν, πολλές φορές τους «πετάει έξω» το σύστημα, ή κολλάει ο ήχος και η εικόνα.
Eπικρατεί εκνευρισμός στους καθηγητές, οι οποίοι προσπαθούν να συνδεθούν με την πλατφόρμα του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και διαπιστώνουν ότι έχει «καταρρεύσει».
Από το υπουργείο Παιδείας επιβεβαιώνεται ότι υπάρχει πρόβλημα στην πλατφόρμα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και καταβάλλονται προσπάθειες για να επανέλθει το σύστημα και να γίνουν κανονικά τα μαθήματα
Χαρακτηριστικές οι αντιδράσεις στα social media
Το Webex της τηλεκπαίδευσης μετά από 1 ώρα λειτουργίας! pic.twitter.com/FQsyc8V3aP
— i pethera (@IPethera) November 9, 2020
Πρώτη ώρα τηλεκπαίδευσης και τα 23 παιδιά του τμήματος εδώ και μισή ώρα μπαινοβγαίνουν στο σύστημα γιατί κολλάει,ο ήχος διακόπτεται και γενικά μια ομορφιά
— iSeeYou (@__iSeeYou_) November 9, 2020
Τα διαδικτυακά μαθήματα θα διαρκούν 40 λεπτά, ενώ το πλαίσιο για για την τηλεκπαίδευση έχει οριστεί από το υπουργείο Παιδείας, από τον Σεπτέμβριο, καθώς ανά πάσα στιγμή θα μπορούσε να σταματήσει τα δια ζώσης μαθήματα ένα σχολείο ή κάποια σχολική τάξη.
Από σήμερα στα σχολεία θα πρέπει να πηγαίνουν οι εκπαιδευτικοί που δεν διαθέτουν υπολογιστή στο σπίτι τους για να κάνουν εξ αποστάσεως εκπαίδευση, σύμφωνα με υπουργική απόφαση που αναφέρει τα εξής: «Όλοι οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε σχολική μονάδα που τελεί σε καθεστώς προσωρινής αναστολής ή απαγόρευσης λειτουργίας, ως μέτρο για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19, υποχρεούνται να παρέχουν εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Εκπαιδευτικοί οι οποίοι δεν διαθέτουν ηλεκτρονικό υπολογιστή, ταμπλέτα ή έξυπνο τηλέφωνο και εξ αυτού του λόγου αδυνατούν να παράσχoυν εξ αποστάσεως εκπαίδευση, υποχρεούνται να προσέρχονται κατά τις ώρες διδασκαλίας τους στις σχολικές μονάδες, όπου υπηρετούν, οι οποίες συνεχίζουν κανονικά την διοικητική τους λειτουργία, προκειμένου να προσφέρουν τις εκπαιδευτικές τους υπηρεσίες κάνοντας χρήση των υποδομών και του εξοπλισμού που διαθέτει η σχολική μονάδα».
Το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα
Η έναρξη των μαθημάτων μέσω σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ορίζεται στις 8:00 για τα Λύκεια και στις 8:30 για τα Γυμνάσια, και η διάρκεια της διδακτικής περιόδου στα 40 λεπτά. Η διαμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος θα γίνεται σύμφωνα με τα παρακάτω προγράμματα:
ΩΡΑΡΙΟ ΓΕΛ – ΕΠΑΛ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ώρα διδασκαλίας
1η 8:00 8:40
2η 8:50 9:30
3η 9:40 10:20
4η 10:30 11:10
5η 11:20 12:00
6η 12:10 12:50
7η 13:00 13:40
ΩΡΑΡΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ώρα διδασκαλίας
1η 8:30 9:10
2η 9:20 10:00
3η 10:10 10:50
4η 11:00 11:40
5η 11:50 12:30
6η 12:40 13:20
7η 13:30 14:10
Πηγή: protothema.gr
17 Σχόλια
Να βγουν οι υπερασπιστές για να δικαιολογήσουν το σχέδιο της κυβέρνησης,να παρακαλάει τους πολίτες να μην μπαίνουν στα social. Φανταστείτε τι θα γίνει σε ένα σχολείο όταν θα προσπαθήσουν να μπουν ταυτόχρονα δύο, τρεις ή και περισσότεροι καθηγητές. Σε ένα σπίτι που έχει παιδιά σε γυμνάσιο και λύκειο. Και όλα αυτά γιατί δεν υπήρχε σχεδιασμός και η λύση ήταν η μάσκα αλεξίπτωτο. Αλλά σημασία έχει ότι οι καθηγητές θα φοράνε λουτρινες παντοφλιτσες με βάση την λογική ορισμένων που έχουν κομματικές παρωπιδες.
Έχουν πλάκα τελικά, αξέχαστη η ατάκα του Σαμαρά ” wifi παντού” πριν χρόνια…και πρώτη ημέρα σήμερα και ζητάνε από τους πολίτες να μην μπαίνουν στο ιντερνετ.
Πρώτη ημέρα σήμερα και το σύστημα δεν άντεξε ούτε δύο ώρες. Παρολου αυτά κάποιοι θα φωνάζουν ότι οι καθηγητές δεν θέλουν να κάνουν.,για να καλύψουν την δική τους ανικανότητα….ολοκληρωτική αποτυχία
Τι λειτουργεί πιο σωστά με βάση τον σχεδιασμό που έγινε εδώ και κάτι μήνες?
α)covid-19
β)webex
Τι κοινό έχουν το webex και ο covid-19?κολλάνε και τα δύο(από τα αστεία του ίντερνετ)
Βγαίνουν τα “αντικειμενικά ΜΜΕ, μετά από την γνωστή λίστα” και μας πληροφορούν ότι το πρόβλημα είναι από τον server της cisco στο Λονδίνο…βέβαια με βάση των παρακάτω σύνδεσμο άλλα βλέπουμε
https://status.webex.com/service/status?lang=en_US&fbclid=IwAR1YoVtAhHLmCVmYtkeL7GfgMOPILiYHFbZVA-K7kAzEiSSJ2LN4RUglvx8
μάλλον το τσιγάρο θα ξανά γίνει επίκαιρο,τα ελληνοτουρκικά επίσης…
Να δεις που κάποιοι δεν θα υπολόγιζαν ότι θα έμπαιναν 80,000 εκπαιδευτικοί για δουλειά αντί να πίνουν καφέ και καμιά 800 χιλ μαθητές για μάθημα αντί να χτυπάνε κωδικό 6 στο κινητό για ατομική άθληση…και κάπως έτσι κατέρρευσε το σύστημα
80.000 εκπαιδευτικοί + 620,000 μαθητές=700.000 ατομικές ευθύνες …με βάση την λογική τους
ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥ ΚΟΥΛΗ ΤΑΚΛΑΣΕ
@ SERVER
Το σχόλιό μου το γράφω στις 14¨:΅55 Αυτή τη στιγμή η ίδια η CISCO προειδοποιεί ότι το σύστημά της “As you can imagine, we are seeing unprecedented volumes during this extraordinary time.
From time to time, this may cause some degradation of service.” , δηλαδή λόγω υπερφόρτωσης
ενδέχεται να μην μπορεί να ανταποκτιθεί. Ας μην είμαστε χαιρέκακοι και ας ευχηθούμε αύριο να πάνε όλα καλά γιατί το χρειάζεται η πατρίδα μας και ειδικότερα τα παιδιά μας στα σχολεία…
Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους K….s
Και όχι μόνο για πάροχο,για την ύφεση που ήταν και πριν από την πανδημια,για τις επενδύσεις που πάνε στην Τουρκία,για τα ελληνοτουρκικά που ακόμη περιμένουμε κυρωσεις,για τον κορονοιο που έχουν περάσει 10 μήνες και ακόμη ψάχνουμε το σχέδιο,για το σύστημα της υγείας που αντί να ενισχύσει τις ΜΕΘ αγοράσαμε όπλα 10δις ,για τα εκατομμύρια στα ΜΜΕ για να σου λένε δωρεάν ότι θα πρέπει να μείνεις σπίτι με 560€ και για το άνοιγμα των συνόρων χωρίς ουσιαστικά τεστ. Το σημερινό δεν ήταν έκπληξη για όσους έχουν κάνει τηλεδιάσκεψη και τηλεκπαίδευση,μόνο για το υπουργείο ήταν.
Εμείς δεν ψηφίσαμε πρωθυπουργό για πάροχο,ούτε για την οικονομία,ούτε για την πανδημία,ούτε για τα ελληνοτουρκικά,ούτε για την υγεία,ούτε για την ιστορική συμφωνία,ούτε για τους περισσότερους μετακλητους,ούτε για τους συνταξιούχους διευθυντές,….αλλά για να μαθαίνουμε για τις τυχαίες συναντήσεις,για τις βαθρες της Σαμοθράκης,για τα όμορφα Χανιά,για να αγοράζουμε οπλα
Η Πατρίδα χρειάζεται να βάζουμε πλάτη όλοι και όχι να κάνουμε χαιρέκακα σχόλια.
“Μην ρωτάς τι μπορεί να κάνει η Πατρίδα σου για σένα, αλλά τι μπορείς να κάνεις εσύ για την Πατρίδα” . Τζών Κέννεντυ
Κάποιοι έχουν χάσει την ψυχραιμία τους προσπαθώντας να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα και χαρακτηρίζουν ανθρώπους που δεν ξέρουν με μόνο κριτήριο την κριτική στο αγαπημένο τους κομμα.Δυστυχως για αυτούς ακόμη και με την ασυλία από τα “αντικειμενικά” κανάλια η ανικανότητα φαίνεται και ας τις βαπτίζουν ατομικές ευθύνες σε πρόσωπα και εταιρίες. Φώναζαν για τα επιδόματα επί Τσίπρα και τώρα περιμένουν σιωπή για την ύφεση,τα ελληνοτουρκικά,για τα δωράκια εκατομμυρίων στα ΜΜΕ,για την υγεία και την παιδεία. Θα ήθελαν μόνο lifestyle ειδήσεις όπως προεκλογικά αφού ο ηγέτης δεν τόλμησε ούτε σε ντιμπέιτ να πάει για πρώτη φορά στα χρονικά.
Οι καθηγητές δεν ήθελαν την τηλεκπαίδευση γιατί ήξεραν σε αντίθεση με το υπουργείο ότι θα πέσει το σύστημα,αφού δεν μπορεί να σηκώσει με τις υπάρχουσες δομές στα σπίτια και στα σχολεία ταυτόχρονα τόσες συνδέσεις.Επισης πιστεύουν ότι το μάθημα στην τάξη είναι πιο ουσιαστικό, βοηθάει περισσότερο των μαθητή στην κατανόηση. Για αυτό και επέμεναν σε ολιγομελή τμήματα,με περισσότερες προσλήψεις και βέβαια περισσότερες αίθουσες όπου ήταν αυτό δυνατόν…βέβαια αυτοί που δεν μπήκαν ποτέ σε αίθουσα να διδάξουν ξέρουν καλύτερα και θεωρούν σίγουρα ότι η λύση για την πανδημία είναι οι μάσκες αλεξίπτωτα
Για να μην κουράζεσαι άλλο να δικαιολογεις τα αδικαιολόγητα και όλα χάλια να πάνε (όπως περίπου είναι τώρα σε οικονομία,υγεία και παιδεία) εσύ πάλι ωραία θα τα βλέπεις αρκεί να μην είναι άλλος στην κυβέρνηση