Ελπίδες για δημιουργία εργοστασίου που θα παράγει αυτοκίνητα στη χώρα μας γέννησε η «επιστολή προθέσεως» που υπέγραψε την περασμένη εβδομάδα η γερμανική ανεξάρτητη βιομηχανία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων Next e.GO Mobile SE παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη. Ο δρόμος ωστόσο είναι ακόμη ιδιαίτερα μακρύς…
Παράλληλα καθώς είναι ανοιχτό το ζήτημα της περιοχής που θα φιλοξενήσει την επένδυση , έχουν δημιουργηθεί προσδοκίες στον Αστακό καθώς το Πλατυγιάλι φέρεται ως ένα από τα σημεία που εξετάζεται. Και αυτό καθώς θεωρείται βασική προϋπόθεση η εγγύτητα σε λιμάνι
Ωστόσο αν διαβάσει κανείς τη συνέντευξή στο «ΘΕΜΑ» του υφυπουργού για την Οικονομική Διπλωματία και Εξωστρέφεια Κώστα Φραγκογιάννη αντιλαμβάνεται γιατί είναι εξαιρετικά δύσκολο να έρθει στην Αιτωλοακαρνανία η επένδυση.
Αναφορικά με την τοποθεσία που θα μπορούσε να γίνει η επένδυση, αυτή πρέπει να τηρεί κάποιες προϋποθέσεις, τις οποίες ήδη έχει ζητήσει η γερμανική εταιρεία, λέει ο κ. Φραγκογιάννης. Αυτές οι προϋποθέσεις αφορούν τον χώρο εγκατάστασης του εργοστασίου και το μέγεθος του οικοπέδου, τα τετραγωνικά που μπορούν να αδειοδοτηθούν, το οικοσύστημα που θα προμηθεύει τη λειτουργία του, τα ενεργειακά αποθέματα από ΑΠΕ, την πρόσβαση σε μεγάλα οδικά δίκτυα, την πρόσβαση σε τρένο και την εγγύτητα σε λιμάνι.
Είναι αντιληπτό λοιπόν πως κάποιες προϋποθέσεις για το Πλατυγιάλι εκλείπουν καθώς η σύνδεση της ΝΑΒΙΠΕ με την Ιόνια Οδό ακόμη δεν επιτεύχθηκε και η πρόσβαση σε τρένο έμεινε ανεκπλήρωτη. Ευθύνες βέβαια μεγάλες έχει το πολιτικό και αυτοδιοικητικό προσωπικό που διαχειρίστηκε τις τύχες αυτού του τόπου.
Διαβάστε όσα δηλώνουν ο διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας δρ Ούλριχ Χέρμαν και ο υφυπουργός για την Οικονομική Διπλωματία και Εξωστρέφεια Κώστας Φραγκογιάννης ΕΔΩ