Ο δρόμος Πλατυγιάλι-Αγρίνιο-Καρπενήσι-Λαμία παραμένει… όραμα καθώς επι του πρακτέου ελάχιστα έχουν γίνει για την υλοποίηση του.
Ουδείς θα διαφωνήσει πως πρόκειται για ένα σημαντικό αναπτυξιακό άξονα, άλλωστε εντάχθηκε στα Διευρωπαϊκά Οδικά Δίκτυα από το 1995 και από 2020 κατατάσσεται στους οδικούς άξονες της χώρας μας με Διεθνή Σημασία.
To τελευταίο διάστημα στο Αγρίνιο το διεκδικητικό πλαίσιο επανήλθε στο προσκήνιο κυρίως λόγω της κινητικότητας που καταγράφει το Συντονιστικό των πολιτών ενώ το ζήτημα επανήλθε και στα χείλη των τοπικών παραγόντων.
Αν και το έργο θα έπρεπε να αποτελεί προτεραιότητα για την περιοχή μας, διότι θα συνδέσει τη Δυτική Στερεά Ελλάδα και το Ιόνιο με την Ανατολική Ελλάδα και θα δώσει νέες αναπτυξιακές προοπτικές, σε φάση κατασκευής προς ολοκλήρωσης βρίσκονται μόνο τα πρώτα 7 χμ από το Αγρίνιο προς το Καρπενήσι . Αυτό το κομμάτι επικαλείται και η ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών που πάντως ακόμη δεν έχει συγκαλέσει την ευρεία σύσκεψη που υποσχέθηκε σε προφορικό επίπεδο.
Σε αυτή τη συγκυρία λοιπόν ιδιαίτερο ενδιαφέρον αποκτά η παρέμβαση του Ευρυτάνα δημάρχου Αθηναίων Κώστα Μπακογιάννη-και πρώην περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας- που διαμηνύει πως «πήρε προσωπικά» το θέμα του δρόμου Λαμία-Καρπενήσι. «Θα δημοπρατηθεί στις αρχές του νέου χρόνου με νέα χάραξη», λέει στα Ευρυτανικά Νέα.
Το θέμα μας λοιπόν είναι οι Αιτωλοακαρνάνες πολιτικοί να το «παρουν προσωπικά» για το τμήμα Πλατυγιάλι-Αγρίνιο-Καρπενήσι…