«Ένα έργο στο οποίο αποδίδω πολύ μεγάλη σημασία, το οποίο το μελετούμε: είναι προσωπική μου δέσμευση ότι για το Λαμία – Καρπενήσι θα βρούμε τα χρήματα για να γίνει».
Τα παραπάνω λόγια ανήκουν στον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη κατά την επίσκεψή του στη Λαμία κατά την παρουσίαση του αναπτυξιακού προγράμματος για τη «Στερεά Ελλάδα του 2030 των 540 έργων».
Εμφανίστηκε αισιόδοξος πως θα βρεθούν χρήματα για ένα κομμάτι που ακόμα είναι στις μελέτες, όχι τις τελικές. Η φράση έχει άλλη αξία όταν ακούγεται από τον πρωθυπουργό και εδώ έρχεται να κολλήσει ένα μικρό βήμα για το «υπόλοιπο» του δρόμου.
Συμπτωματικά, την ίδια ημέρα αναρτήθηκε και η απόφαση του Υπουργείου Υποδομών για την πρόσληψη Τεχνικού Συμβούλου που θα ωριμάσει περισσότερο το έργο οδικής σύνδεσης Αγρινίου με την Ιόνια Οδό. Στο έργο συμπεριλαμβάνεται και η ολοκλήρωση της περιφερειακής οδού της πόλης.
Αυτό που ανησυχεί τους παροικούντες την Ιερουσαλήμ είναι το γεγονός πως οι ειδήσεις, αν μπορούν να χαρακτηριστούν έτσι, βγαίνουν αποσπασματικά. Ακούγεται το κομμάτι Λαμία – Καρπενήσι, οι μελέτες (σε πρώιμο στάδιο) για το Αγρίνιο – Ιόνια, η επένδυση στο Πλατυγιάλι θα χρειαστεί οδικό δίκτυο. Μια χειροπιαστή πρόταση έστω και σε επίπεδο εξαγγελιών θα περιλάμβανε όλο το αναπτυξιακό σχέδιο της περιοχής, δηλαδή το τί έχει να προσφέρει η αρτηρία Πλατυγιάλι έως Λαμία.
Και ενόψει εκλογών εύκολα κάποιοι μπορούν να προβληματιστούν, να αμφισβητήσουν και να σχολιάσουν τις προθέσεις της τωρινής κυβέρνησης. Όχι, ότι η προηγούμενη έκανε βήματα μπροστά για ένα έργο που ζητά η τοπική κοινωνία και θα δώσει «ανάσα» -αν όχι ανάπτυξης- σίγουρα αισιοδοξίας.
Αισιοδοξία που δεν υπάρχει, παρά την επιλογή του τεχνικού συμβούλου για την σύνδεση της πόλης με την Ιόνια, καθώς το δέντρο φαίνεται αλλά το… δάσος ακόμη να φανεί.
Χρήστος Θεοδωρόπουλος
2 Σχόλια
Τώρα τελευταία 45 χρόνια οι εκάστοτε κυβερνήσεις έφεραν την Αιτωλοακαρνανία να είναι πιο φτωχός νόμος της Ευρώπης και αυτό δεν είναι σίγουρα τυχαίο. Τώρα όσο για τις υποσχέσεις των πολιτικών είναι για να τις χέσεις όπως και αυτούς, όσο για εσάς τους παρτάκηδες πολίτες συνεχίστε να ψηφίζετε τον κάθε τενεκέ για να βολευτείτε εσείς τα παιδιά σας και η χώρα ας πάει στο διάβολο, αλλά για να βουλιάξει το καράβι τι θα κάνουν οι αρουραίοι; Τότε θα ψάχνουν να βρουν γωνία στο τάληρο όπως γίνεται αν συμβαίνει κάτι.
Από το έργο της κάθετης συνδεσης με την Ιονία ο εκκωφαντικά ηχηρός απών πολιτκά και παραγοντικά ειναι ο ίδιος ο Δήμαρχος τη πόλης. Εκανε ποτε καμια δηλωση? Το κυνηγησε? Ηρθε σε επαφη με καναν υπουργο? Εστω με τον Ραδο να του πει που βρισκομαστε? Οχι. Γιατι τον Παπαναστασιου τονβολευει η πολη να μενει στο σκοταδι ετσι διατηρειται κ αυτος. Να πρεπει να κανεις 23 χλμ σε κακιστο δρομο για να φτασεις στην πολη σου των 90 χιλαιδων κατοικων οταν τα χωρια του μεσολογγιου και του αιτωλικου ειναι στα 3 χλμ αποσταση απο την ιονια. Οταν η αμφιλοχια εχει 2 παρακαλω κυριλε εξοδους!!! Σας πεταει και το τυρακι με τις πεζοδρομησεις τωρα τις οποιες επρεπε να ειχε ολοκληρωσει απο το 2019. Εργα ετοιμα και πληρωμενα απο τοτε και τα καθυστερησε επιτηδες. Ξαναβγαλτε τον Αγρινιωτες!