Πέμπτη, 4 Μαρτίου, 2021

Μαθηματική επιβράβευση

Μαθηματική επιβράβευση

Το παράρτημα Αιτωλοακαρνανίας της μαθηματικής εταιρείας βράβευσε την Κυριακή 182 μαθητές Ε΄ και Στ΄ τάξης από 50 περίπου δημοτικά σχολεία της Αιτωλοακαρνανίας, για την διάκρισή τους στον πανελλήνιο μαθηματικό διαγωνισμό «Παιχνίδι και Μαθηματικά»

Το παράρτημα της ελληνικής μαθηματικής εταιρείας Αιτ/νίας προχθές το πρωί βράβευσε 182 μαθητές της Ε΄ και της Στ΄ τάξης από 50 περίπου σχολεία της Αιτ/νίας. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Επιμελητήριο Αιτ/νίας. Η συμμετοχή γονέων, κηδεμόνων και συγγενών των μαθητών που βραβεύονταν ήταν τόσο μεγάλη, που γέμισαν ασφυκτικά και τις δύο αίθουσες του Επιμελητηρίου.

Παρών ήταν ο δήμαρχος Αγρινίου κ. Παύλος Μοσχολιός, ο οποίος απηύθυνε σύντομο χαιρετισμό και οι αντιδήμαρχοι Στάθης Τσούκαλος και Βασίλης Παπαθανάσης. Ο πρόεδρος του παραρτήματος Αιτ/νίας της Μαθηματικής Εταιρείας Αιτ/νίας κ. Κων/νος Γιαννακάς δήλωσε: «Οι μαθητές της Ε΄ και Στ΄ τάξης των Δημοτικών σχολείων της Αιτ/νίας ξεχώρισαν σ’ ένα διαγωνισμό, που έχει ως βασικό παιδαγωγικό σκοπό να έρθουν οι μαθητές σε επαφή με ασκήσεις – δραστηριότητες, μέσα από τις οποίες θα εκτιμήσουν τη χρήση των μαθηματικών σε πολλές εφαρμογές, θα αντιληφθούν ότι τα μαθηματικά κρύβουν ομορφιά και προσφέρουν πολλές δυνατότητες στη ζωή μας, θα χρησιμοποιήσουν ακόμη τη μαθηματική τους σκέψη σε ευχάριστα και έξυπνα προβλήματα. Οι διαγωνισμοί δεν έχουν χαρακτήρα ανταγωνισμού και επιλογής, αλλά δημιουργικής συμμετοχής».

Σκοπός της μαθηματικής εταιρείας είναι να μεταλαμπαδεύσει σε κάθε ηλικίας μαθητές αγάπη για τα μαθηματικά. Κεντρικός ομιλητής ήταν ο σχολικός σύμβουλος Αιτ/νίας Μαθηματικών κ. Κων/νος Νάκος με θέμα «Διδακτικοί προβληματισμοί για την διδασκαλία των μαθηματικών του δημοτικού σχολείου». Πέρα της αρχικής του εισήγησης, ο κ. Νάκος ανέπτυξε την ουσιαστική μάθηση εν αντιθέσει με την μηχανική, έκανε ιστορική αναδρομή, αρχής γεννωμένης από την γένεση των μαθηματικών, έκανε προσέγγιση της σύγχρονης θεώρησης της διδασκαλίας των μαθηματικών, τοποθετήθηκε για τις θεωρίες μάθησης των μαθηματικών και τις διδακτικές τους προσεγγίσεις και παρουσίασε ακόμη τα συστατικά μιας επιτυχημένης διδασκαλίας των μαθηματικών.

FVTO 5_

Κ.Χονδρός-ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ

Θέματα που ενδιαφέρουν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.