Τετάρτη, 3 Μαρτίου, 2021

Πανελλήνιες 2015: Γιατί ήταν δύσκολα τα Αρχαία και τα Μαθηματικά κατεύθυνσης

Πανελλήνιες 2015: Γιατί ήταν δύσκολα τα Αρχαία και τα Μαθηματικά κατεύθυνσης

φωτογÏ-αφία 1 (2)Με τα μαθήματα κατεύθυνσης, αρχαίων ελληνικών και μαθηματικών, συνεχίστηκαν σήμερα οι πανελλήνιες εξετάσεις. Όπως ανέφεραν καθηγητές στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, τα θέματα ήταν για δυνατούς λύτες.

Οι υποψήφιοι της θεωρητικής κατεύθυνσης εξετάστηκαν στον «Πρωταγόρα» του Πλάτωνα, κείμενο που μπορεί να χαρακτηριστεί εύκολο και που δημιουργεί προϋποθέσεις και στους μέτρια διαβασμένους μαθητές να γράψουν καλά, καθώς είναι από τα πρώτα που διδάσκονται κατά τη σχολική χρονιά. Στο άγνωστο κείμενο, ωστόσο, οι μαθητές είχαν να «αντιμετωπίσουν» τις «Ιστορίαι» του Θουκιδίδη, οι οποίες θεωρούνται δύσκολο κείμενο (δείτε τα θέματα ΕΔΩ).

Όσον αφορά τα μαθηματικά, τα θέματα ήταν για πολύ δυνατούς λύτες, καθώς κάλυπταν όλη την ύλη. Συγκεκριμένα, όπως ανέφεραν καθηγητές στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι ασκήσεις ήταν πολλές, αλλά και συνδυαστικές, κάτι με το οποίο οι μαθητές δεν είναι εξοικειωμένοι, καθώς στη σχολική βιβλιογραφία δεν υπάρχουν τέτοιου είδους ασκήσεις (δείτε τα θέματα ΕΔΩ).

Στη συνέχεια των Πανελληνίων, την ερχόμενη Τετάρτη, οι μαθητές θα εξεταστούν και πάλι σε μαθήματα κατεύθυνσης: Λατινικά (θεωρητική κατεύθυνση), Χημεία (θετική κατεύθυνση), Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (τεχνολογική κατεύθυνση – κύκλος πληροφορικής και υπηρεσιών) και Ηλεκτρολογία (κύκλος τεχνολογίας και παραγωγής).

 iefimerida.gr 

Θέματα που ενδιαφέρουν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.