Βέτο βάζουν οι πλοιοκτήτες Ζακύνθου στα αιτήματα του εμπορικού συλλόγου Μεσολογγίου για να γίνει η ακτοπλοική σύνδεση Μεσολογγίου-Ζακύνθου πραγματικότητα.Για να βάλουμε όμως κάποια πράγματα στη θέση τους.
1)Το μοναδικό δρομολόγιο που έπιανε λιμάνι Αιτωλοακαρνανίας και ερχόταν από Ιόνια νησιά ήταν το Σάμη( Κεφαλληνίας) -Βαθύ (Ιθάκης)-Αστακός.Και αυτό όμως ήταν προβληματική η λειτουργία του, καθώς λειτουργούσε μόνο τους θερινούς μήνες.Επίσης ο χρόνος ταξιδιού ήταν τεράστιος καθώς τα καράβια της γραμμής ήταν οι λεγόμενες “παντόφλες” οι οποίες κόβονταν χαλαρά άμα έπιανε από 7 μποφορ και πάνω.
2) Για να “πιάσει” ακτοπλοική γραμμή στην Αιτωλοακαρνανία πρέπει να απευθύνεται στους ταξιδιώτες που έρχονται από Ήπειρο.Άμα περιμένατε μόνο τους ταξιδιώτες από το νομό σωθήκατε.Και ο ταξιδιώτης από την Αιτωλοακαρνανία και πάνω θα ρθεί με προοπτική να γλιτώσει τα διόδια της γέφυρας.Με την ίδια προοπτική θα λειτουργήσει και ο έμπορας που θέλει να διώξει τις νταλίκες από και προς τη Ζάκυνθο, δηλαδή να γλιτώσει και αυτός τα διόδια της γέφυρας.
Συνεπώς καταλήγουμε ότι η ακτοπλοική γραμμή Μεσολογγίου είναι εξαιρετικά δύσκολη υπόθεση.Για να έχει ρεαλιστικές πιθανότητας επιτυχίας θα πρέπει να έχει στόχο τους επιβάτες και τις νταλίκες από την Αιτ/νια και ολόκληρη την Ήπειρο με δέλεαρ να αποφεύγουν τα διόδια της γέφυρας.Μόνο έτσι θα το προτιμήσει κάποιος από τα πολύ συχνότερα δρομολόγια της Κυλλήνης.Δηλαδή πολύ πολύ φτηνό εισητήριο.
Μάλλον είναι πολύ δύσκολη υπόθεση..
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO