Τρίτη, 27 Οκτωβρίου, 2020

Ρεπορτάζ της Καθημερινής για τα πανεπιστημιακά τμήματα του Αγρινίου

baltas-thumb-largeΑναδημοσιεύουμε ρεπορτάζ της εφημερίδας ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ σχετικό με το ζήτημα των πανεπιστημιακών τμημάτων του Αγρινίου. Υποστηρίζει μάλιστα η εφημερίδα πως η Αιτωλοακαρνανία αναδεικνύεται το μεγάλο «αγκάθι» της χωροταξικής αναδιάρθρωσης του χάρτη της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Το δημοσίευμα έχει ως εξής:

Πολιτική παρέμβαση για ΑΕΙ Αγρινίου

Το πανεπιστήμιο αποφασίζει μεν, αλλά ο υπουργός… διατάσσει. Ετσι, ενώ η Σύγκλητος του Πανεπιστημίου Πατρών αποφάσισε τη μεταφορά στην Πάτρα των τριών τμημάτων που τώρα εδρεύουν στο Αγρίνιο, ο υπουργός Παιδείας Αριστείδης Μπαλτάς δήλωσε στη Βουλή πως «διαφωνούμε με την απόφαση της Συγκλήτου και δεν σκοπεύουμε να την επικυρώσουμε ως υπουργείο Παιδείας, μολονότι σεβόμαστε, βεβαίως, την αυτοτέλεια των ιδρυμάτων και τις αποφάσεις της Συγκλήτου»! Η ανακολουθία δηλώσεων – αποφάσεων είναι πρόδηλη. Υπέρ της παραμονής των τριών τμημάτων στο Αγρίνιο πιέζουν βουλευτές του νομού, ενώ ο δήμαρχος της πόλης, Γεώργιος Παπαναστασίου, δήλωσε χθες στην «Κ» ότι «το Αγρίνιο, μια πόλη 100.000 κατοίκων, δεν μπορεί να μείνει χωρίς πανεπιστημιακό τμήμα, την ίδια στιγμή που άλλες μικρότερες πόλεις διαθέτουν».

Ειδικότερα, η Αιτωλοακαρνανία αναδεικνύεται το μεγάλο «αγκάθι» της χωροταξικής αναδιάρθρωσης του χάρτη της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, η οποία έγινε το 2013, επί υπουργίας Κωνσταντίνου Αρβανιτόπουλου. Τότε υπήρξε κόντρα για το μοίρασμα των τμημάτων ανάμεσα στα ΤΕΙ Πατρών και Μεσολογγίου. Επίσης, τότε, το Πανεπιστήμιο Δυτικής Ελλάδας με τρία τμήματα και έδρα στο Αγρίνιο, που ιδρύθηκε τον Αύγουστο του 2009, καταργήθηκε προκαλώντας δυσφορία στην περιοχή. Για να μην οξυνθούν οι αντιδράσεις, τα τρία τμήματα μεταφέρθηκαν διοικητικά στο Παν. Πατρών, αλλά παρέμειναν στο Αγρίνιο. Να σημειωθεί ότι το Παν. Δυτικής Ελλάδας συστήθηκε το 2009 από τα τμήματα του Αγρινίου που έως εκείνη τη στιγμή υπάγονταν στο Παν. Ιωαννίνων.

Αυτή η διασπορά των τριών τμημάτων προκάλεσε λειτουργικά και ακαδημαϊκά προβλήματα, όπως αποφάσισε πρόσφατα η Σύγκλητος του Παν. Πατρών. «Ο ετήσιος προϋπολογισμός του ιδρύματος είναι 6.100.000 ευρώ και 780.000 ευρώ διατίθενται για τη λειτουργία των τμημάτων του Αγρινίου», δήλωσε στην «Κ» χθες η πρύτανης του Παν. Πατρών, Βενετσάνα Κυριαζοπούλου. Της απόφασης της Συγκλήτου προηγήθηκαν γενικές συνελεύσεις των τριών τμημάτων. Στα δύο οι γενικές συνελεύσεις ψήφισαν υπέρ της μεταφοράς, ενώ στο τρίτο το σώμα διχάστηκε και δεν ελήφθη απόφαση αλλά η πρόεδρός του στη συνεδρίαση της Συγκλήτου ετάχθη υπέρ της μεταφοράς.

Από την πλευρά του, ο κ. Παπαναστασίου αντικρούει τα επιχειρήματα της κ. Κυριαζοπούλου και της Συγκλήτου, λέγοντας στην «Κ» ότι το Παν. Δυτικής Ελλάδας προικοδότησε το Παν. Πατρών με τα αποθεματικά του –1.800.000 ευρώ– το 2013, ενώ το κόστος των ενοικίων για τις εγκαταστάσεις στο Αγρίνιο είναι 100.000 ετησίως καθώς η πλειονότητα των κτιρίων που χρησιμοποιούν τα τμήματα είναι δημοτικά. Κατά της μεταφοράς έχουν παρέμβει στην κ. Κυριαζοπούλου και βουλευτές της Αιτωλοακαρνανίας, αλλά σε διαφορετικούς τόνους, όπως δήλωσε στην «Κ» η ίδια.

Ο δήμαρχος λέει ότι η απόφαση της Συγκλήτου υπαγορεύθηκε από τις ανάγκες των καθηγητών ενώ πριν από τις πρυτανικές εκλογές η νυν πρύτανης είχε δεσμευθεί για τη μεταφορά. «Με βάση τα σχέδια του υπουργείου, οι νυν πρυτάνεις θα πρέπει να οργανώσουν εκ νέου πρυτανικές εκλογές», λέει ο κ. Παπαναστασίου.

Από την πλευρά της, η κ. Κυριαζοπούλου απαντά ότι υπάρχουν αποφάσεις γενικών συνελεύσεων, εστιάζει με νόημα στην επιθυμία των δημοτικών φορέων να έχουν ΑΕΙ στον τόπο τους, αλλά στρέφει το βλέμμα στον υπουργό Παιδείας και τονίζει: «Δεν θα έπρεπε ο κ. Μπαλτάς να επικοινωνήσει μαζί μας πριν από τις δηλώσεις του στη Βουλή; Ο δήμαρχος έχει ξεκινήσει αγώνα που δείχνει ασέβεια στους ακαδημαϊκούς θεσμούς και αποφάσεις. Τα δημόσια ΑΕΙ και οι πανεπιστημιακοί οφείλουν να σταθούν στο ύψος τους με ακαδημαϊκό λόγο και επιχειρήματα».

ΑΠΟρΣΤΟΛΟΣ ΛΑΚΑΣΑΣ– ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Θέματα που ενδιαφέρουν

10 Σχόλια

  1. ΠΑΝΕ-6

    EΣΤΙΕΣ ΣΙΤΙΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ.

  2. anonymous

    με την κριση που υπαρχει δεν μπορουν να λειτουργησουν σωστα μεγαλα πανεπιστημια οπως εμπ ,εκπα κλπ και ζητατε δημιουργια νεων τμηματων ενω δεν μπορειτε να διατηρησετε καλα καλα 3 τμηματα? θα συμφωνησω με την στεγαση και σιτιση αλλα ΟΧΙ αλλα τμηματα (δεν αναφερομαι μονο στο αγρινιο αλλα γενικα) με σκοπο να ικανοποιουνται τοπικα συμφεροντα, για αυτο φτασαμε εδω που φτασαμε να εχει αει και η κωλοπετινιτσα, να υπαρχουν λιγα και καλα τα οποια θα χρηματοδοτουνται σωστα χωρις προβληματα…

  3. Μεσολογγίτης

    Για να ειμαστε ρεαλιστες, γι’αυτο πρεπει να υπαρξει συμπορευση ΑΕΙ Αγρινιου – ΤΕΙ Μεσολογγιου…
    Αλλιως με την Πατρα, τα ξερετε, τα βλεπετε.

  4. ΠΑΝΕ-6

    TO AEI ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΣΥΝΔΕΤΟ ΜΕ ΤΟ ΤΕΙ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ. ΜΑΚΑΡΙ ΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ,ΕΜΕΙΣ ΚΙΝΟΥΜΑΣΤΕ ΣΕ ΑΛΛΟ ΜΗΚΟΣ ΚΥΜΑΤΟΣ,ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΚΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΑΕΙ,ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ, ΜΕ ΕΣΤΙΕΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ,ΣΙΤΙΣΗ. ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ. ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΜΠΑΙΖΕΤΑΙ Η ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ. ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΤΩΝ 110.000 ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ. ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ ΔΕΝ ΕΠΑΙΤΟΥΜΕ.

  5. kon/na

    Epaggelmatika dikaiomata gia ta paidia episis……….! To tmhma diaxirisis periballontos kai fisikon poron pos anagnorizetai sto telos? Kseri kaneis?periballontologoi den einai alla oute kai mhxanikon periballontos. Pouthena!!! Kanena ap’ta duo den einai, sas diabebaio!!! Prepei na ftasoun eksoteriko gia metaptixiaka gia na anagnoristoun. Me ksena ptuxeia. Gia na anagnoristoun stin idia mas tin xora. Ptuxeia me aksia sou leei meta. ‘exoun dikio oi goneis kai ta paidia’ sou leei meta o mpaltas. Alla…????

    Ntropi sto kratos kai autous pou ta epitrepoun. Marionetes oloi tous.

  6. ΠΡΟΣΟΧΗ

    Χα χα χα.Η κατάσταση είναι κωμικοτραγική.Παρατηρούμε μπροστά στα μάτια μας να εξυπηρετούνται συμφέροντα εις βάρος των φοιτητών και οι σοβαροι άνθρωποι τουλάχιστον μένουμε αμέτοχοι.Είναι απαράδεκτο το υπουργείο να απαξιώνει την Πρύτανη και κατ’ επέκταση και το Πανεπιστήμιο Πατρών.

    Αυτή δυστυχώς είναι η ποιότητα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.Παραπονιόμαστε για την ήδη κατάσταση της Ελλάδας και προσπαθούμε να βρούμε επιδερμικές λύσεις.Τα προβλήματα πρέπει να επιλυθούν από τη ρίζα τους ώστε να μην ξανασυμβούν.Η ελλειπής ή κακή διαπαιδαγώγιση σε οποιαδήποτε βαθμίδα προκαλεί σοβαρά προβλήματα τόσο στο άτομο, όσο και στην κοινωνία.

    Λυπάμαι τα παιδιά, τους γονείς και όσους άλλους επιβαρύνει αυτή η απαράδεκτη από τον Υπουργό και τους τοπικούς “άρχοντες” στάση.Ωστόσο, η σύγκριση των τμημάτων του Αγρινίου με τα Τ.Ε.Ι του Μεσολογγίου είναι μάλλον άτοπη.Κατ’ αρχήν, τα τμήματα του Μεσολογγίου είναι Τ.Ε.Ι ενώ του Αγρινίου Α.Ε.Ι.Το τονίζω σε περίπτωση που μερικοί πολλά μαχόμενοι υπέρ της παραμονής των τμημάτων στο Αγρίνιο κάτοικοι δεν το γνωρίζουν.Στη συνέχεια, το Μεσολόγγι διαθέτει εστία παραμονής και σίτισης φοιτητών καθώς και υποδομή.Οπότε, σε περιπτώσεις αναταραχής, καλό θα ήταν να μην “παραπληροφορούμαστε” και να μην παραπληροφούμε.

    Ακόμα λοιπόν κι αν κερδίσατε μία μάχη, ο πόλεμος δεν έχει τελειώσει ακόμα.Ποιητική αδεία η παραπάνω έκφραση.Μην πιαστείτε σε αυτό αγαπητοί φίλοι.Ασχοληθείτε με το θέμα που θίγω.Δεν έγκειται πόλεμος μεταξύ Πάτρας-Αγρινίου.Από την πλευρά της Πάτρας σίγουρα όχι.

    Για να μην μακρυγορούμε λοιπόν, θα σας δώσω τροφή για σκέψη, λέγοντας σας ότι ακόμα κι αν τα τμήματα παραμείνουν στο Αγρίνιο, πάντα θα υπάρχει αυτή η αμφισβήτηση.Οι φοιτητές δεν θα μείνουν αμέτοχοι.Το ίδιο και οι καθηγητές.Τα τμήματα αυτά πρέπει επιτέλους να βρουν μόνιμη “κατοικία”.Κι αυτό θα γίνει…και σύντομα.

  7. ΠΑΝΕ-6

    ΦΙΛΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΩΣ ΛΕΓΕΣΑΙ ΕΝΩ ΤΟ ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΗ 110.000 ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΙΤΟ? ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΩΜΙΚΟΤΡΑΓΙΚ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Η ΤΡΙΠΟΛΗ, ΤΟΣΕΣ ΣΧΟΛΕΣ Η ΚΑΛΑΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΤΩΝ 110.000 ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΡΙΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΜΕΝΑ ΤΜΗΜΑΤΑ. Η ΜΕΓΑΛΟΥΠΟΛΗ ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΠΟΣΟ ΘΑ ΑΔΙΚΕΙΤΑΙ? ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΕΜΠΑΙΖΕΤΕ Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ? ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΑΓΝΟΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ? ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΗ Η ΠΡΥΤΑΝΕΙΑ ΘΑ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ? ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΘΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΚΟΝΔΥΛΙΩΝ? ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΥΠΟΔΟΜΕΣ? ΕΣΤΙΕΣ? ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ? ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΠΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙΤΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΤΩΡΑ. ΣΙΤΙΣΗ ΚΑΙ ΕΣΤΙΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.

  8. ΠΑΝΕ-6

    ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΕΜΑ ΚΟΝΤΡΑΣ ΠΑΤΡΑΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ. ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΜΑΣ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ. ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΑΝΑΠΤΥΣΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΡΜΟΖΕΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΜΟΡΦΩΜΑ. ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΔΟΡΥΦΟΡΟΥ. ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟ ΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΕ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ.

  9. kon/na

    Ta tmimata se pollis opos tripoli, bolo, lamia,kalamata, to exo ksanapei……exoun SXEDON ta idia leitourgika problimata me auta sto agrinio.

    Omos, par’ol’auta, exoun sitisi/stegasi……….kai to pio simantiko, EXOUN EPAGGELMATIKI ANAGNORISI otan apofoitisoun. Ta tmimata tou agriniou den exoun auta.

    To ‘diaxirisis periballontos kai fisikon poron’ sigkekrimena den anagnorizetai to ptuxeio apo kanena KLADO opos proanefera. Auto simainei 5-7 xronia spoudon epipedou A.E.I gia na min exoun ta paidia dikaioma na eggrafoun sto T.E.E kai na min exoun dikaioma na bazoun upografi pouthena. Oute sto dimosio mporoun na ergastoun gia tous idious logous.

    Giati, roto, den ipirxe auti i enimerosi tin ora pou diloname sxoles??? Kanenas goneas den tha ithele to paidi tou na perasei auto to psixofthoro gorgotha gia to tipota sto telos kai na einai stin mesi apo mia topiki/politiki diamaxi…….

    Auta ta problimata eprepe na eixan luthei edo kai 3 xronia apo tote pou egine i sxoli politexniki (5 xronia). Se antithesi me auto pou itan, thetikon spoudon (4 xronia). Toulaxiston tote ikseran oti tha ginoun periballontologoi.

    Mas piran sto laimo tous autes oi allages kai pseuto uposxeseis!

    As elpisoume loipon o kirios Mpaltas na skeftei to mellon ton paidion auton, giati einai MONADIKI PERIPTOSI se oli tin ellada!!! Oute kan san kamia alli sxoli se kamia alli polli. Prota ereuniste kai meta sigkrinete.

    Telos, den me endiaferei POU tha ginoun ola auta efikta………mono NA GINOUN.

  10. ΠΡΟΣΟΧΗ

    Kατ’ αρχάς το Αγρίνιο χωρίς τα γύρω χωριά έχει 46.899 κατοίκους(σύμφωνα με την απογραφή που έγινε το 2011.Ωστόσο, θεωρώ ότι η ύπαρξη αυτόνομου Πανεπιστημίου σε μία πόλη δεν έχει ως κριτήριο τον πληθυσμό αλλά τις υποδομές που υπάρχουν σ’αυτή.Είναι φυσικό οι κάτοικοι να ζητούν πανεπιστημιακά τμήματα στο Αγρίνιο γιατί η ύπαρξη φοιτητών σε μία πόλη αφ’ενός αυξάνει την ποιότητα της, και αφ’ ετέρου την ενισχύει οικονομικά.

    Όμως,από την στιγμή που δεν υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές για την φιλοξενία φοιτητών -και όχι μόνο στο Αγρίνιο αλλά και στην Τρίπολη κλπ- οι λύσεις είναι δύο.Ή τα τμήματα να μεταφερθούν, ή να δοθούν κονδύλια για την δημιουργία εργαστηρίων, εστίων κλπ.Παράλληλα, πρόβλημα των τμημάτων που εδρεύουν στο Αγρίνιο είναι η αναγνωρισιμότητα του πτυχίου των φοιτητών.

    Για παράδειγμα, στο τμήμα Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων που ανήκει στην Πολυτεχνική σχολή Πανεπιστημίου Πατρών, δεν έχουν δοθεί τα δικαιώματα μηχανικού.Και αναρωτιέμαι, γιατί τώρα που θίχτηκε το θέμα της μεταφοράς οι βουλευτές Αιτωλ/νίας κύνησαν γη και ουρανό για να μην μεταφερθεί; Και αφου όπως αποδεικνύεται έχουν τόση μεγάλη απήχηση στο Υπουργείο, γιατί τόσα χρόνια δεν πάλεψαν για την αναγνώριση των πτυχίων των τριών τμημάτων;

    Επομένως, αυτό με κάνει να σκέφτομαι ότι τα κριτήρια παραμονής των τμημάτων στο Αγρίνιο είναι ιδιοτελή και δεν έχουν ως στόχο την “διασφάλιση” των φοιτητών.

    Εξωτερικοί φορείς έχουν πιστωποιήσει ότι μόνον με τη μεταφορά των τμημάτων αυτά τα τμήματα μπορούν να αναπτυχθούν.Γιατί κανείς δεν συμερίζεται των αγώνα των φοιτητών αλλά και τα χρήματα των γονέων;

    Εφ’ όσον θίχτηκε το θέμα της μεταφοράς πρέπει να θιχτούν και άλλα σοβαρά θέματα αφού τα τμήματα θα παραμείνουν στο Αγρίνιο.Αν κατά την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους τα παιδιά δεν έχουν να φάνε ή να στεγασθούν, τότε αυτό σημαίνει ότι οι τοπικοί φορείς δεν ενδιαφέρονται για τα παιδιά αλλά για τα συμφέροντα του τόπου.

    Και είναι πραγματική ντροπή να βάζουμε τρικλοποδιές(αν μου επιτρέπετε) στο μέλλον της νέας γενιάς προς όφελος μας.Φοιτητές, γονείς, καθηγητές, Αγρινιώτες, Πατρινοί κλπ πρέπει να νοιαστούμε για το βέλτιστο αποτέλεσμα του συνόλου και όχι το προσωπικό όφελος.Μόνο έτσι θα καταφέρουμε να προοδεύσουμε και να βοηθήσουμε τα νέα παιδιά και τα όνειρα τους.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.