Τέσσερις φέρονται να είναι οι σταθμοί των διοδίων στην Ιόνια Οδό σύμφωνα με το δημοσίευμα του ypodomes.
Δύο εξ αυτών αφορούν το Αγρίνιο στην κατεύθυνση του προς Πάτρα αν γίνουν στους κόμβους Μεσολογγίου και Γαβρολίμνης και κυρίως αν αφορούν όχι μόνο τα εισερχόμενα ΙΧ από τις επαρχιακές οδούς αλλά και εκείνα που κινούνται στο ίδιο ρεύμα. Μάλλον όμως ισχύει η ΄β περίπτωση καθώς γίνεται λόγος για “μετωπικά διόδια”.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα “Το κόστος θα υπολογίζεται με ηλεκτρονικά μέσα και θα είναι πλήρως ανταποδοτικό της απόστασης που κάποιος διήνυσε”
Ποιο το Κόστος των Διοδίων ως την Γέφυρα;
Σύμφωνα με την παραπάνω εκδοχή, Ο οδηγός από το Αγρίνιο θα περάσει δύο διοδία ( Μεσολογγίου-Γαβρολίμνης).
Το συνολικό μήκος Αντιρρίου-Νότιο Άκρο Παράκαμψης Αγρινίου είναι 42,9 χμ. Αν προσθέσουμε και τα 22 χιλιόμετρα, τότε η απόσταση μέχρι το Αντίρριο με την Ιόνια Οδό, χωρίς την κατασκευή παράκαμψης Αγρινίου είναι χονδρικά 65 χιλιόμετρα, 4 δηλαδή λιγότερα από την σημερινή απόσταση (69 χμ σύμφωνα μετο google map).
Υπολογίζοντας επομένως τις ίδιες περίπου χιλιομετρικές αποστάσεις (-4 χιλιόμετρα), αν ισχύσει 3 λεπτά ανά χιλιόμετρο που σχεδιάζεται για την Εγνατία , τότε Αγρίνιο Μεσολόγγι θα μπορούσε να είναι για παράδειγμα 36Χ3 λεπτά = 1 ευρώ και Μεσολόγγι- Γαβρολίμνη 20χμ τότε = 60 λεπτά
Το θέμα είναι αν η απόσταση αθροίζεται από τον έναν σταθμό διοδίων στον άλλον. Σε αυτή την περίπτωση το κόστος θα μπορούσε είναι ενδεικτικά 1 ευρώ και 60 λεπτά αν έρχεται κανείς από Αγρίνιο.
Αν η τιμή του χιλιομέτρου είναι περισσότερο ή λιγότερο από 3 λεπτά, το κόστος πολλαπλασιάζεται ή μειώνεται αναλογικά.
Μένει λοιπόν να δούμε τις επίσημες εξαγγελίες και το πως αυτές θα διαμορφώσουν εν τέλει τις τιμές διοδίων για τον Αγρινιώτη οδηγό στις κοντινές του αποστάσεις.
Ο Υπερ-βολικός
3 Σχόλια
Απλά, σήμερα για να πας Αγρινιο – Αθήνα πληρώνεις 22,40 € ή 19,60(13,20+2,50+1,40+2,50+2,80 αττικη οδο) μόλις τελειώσουν οι δρόμοι θα πληρώνεις 27,80 ή 25,00 € τουλάχιστο με ή χωρίς Αττική οδό. Χαιρέτα μας στον πλάτανο. Για να δούμε θα αφήσουν τον παλιό για να πηγαίνουμε έμεις οι φτωχο μπ.
Η Εγναντία οδός κατασκευάστηκε με χρηματοδότηση του κράτους και όχι με το καθεστώς συγχρηματοδότησης που γίνονται οι άλλοι οδικοί άξονες.Απλά το κράτος δίνει τη διαχείρηση-συντήρηση στους ιδιώτες γι’αυτό ενδεχομένως να μιλάνε για 3 λεπτά/χιλιόμετρο.Η τιμή που συμφωνήθηκε για ΠΑΘΕ,Ολυμπία,Ιόνιο κ.λ.π.στη ληστρική έναντι των πολιτών σύμβαση παραχώρησης, από τον Σουφλιά και συνεχίστηκε με τους επόμενους …υπουργούς του Μπόμπολα ήταν 4.08 λεπτά/χιλιόμετρο.Βέβαια με την ανεξέλεγχτη συμπεριφορά τους οι Μπομπολαίοι και την εσκεμένη ανακολουθία των υποτελών υπουργών, υπάρχει ασυδοσία και χρεώνουν παραπάνω.Επίσης είμαστε ο μοναδικός λαός στον πλανήτη που προπληρώνουμε διόδια σε δρόμο που θα γίνει[Κόρινθος-Πάτρα] και μάλιστα χωρίς να ξέρουμε, εδώ και 10 χρόνια τον ακριβή χρόνο παράδοσης.Υπάρχει τεράστια “βρωμιά” με τους εργολάβους,με την ανοχή των υποτελών.Νομίζω ότι η νέα κυβέρνηση,αφού όπως διατείνεται θα χτυπήσει την ανομία και το πανηγύρι των ληστών του ελληνικού λαού,θα ελέγξει την κατάσταση και θα βάλει φρένο και τάξη.Εκτός και συμβιβαστεί με την κατάσταση που υπάρχει,επειδή δεν μπορεί να κοντράρει το ληστρικό σύστημα της χώρας.Πάντως στο θέμα των προαναφερόμενων αξόνων και στις συμβάσεις υπάρχει “πεδίον δόξης λαμπρόν” για χτύπημα της διαπλοκής.
Ετσι οπως τα λες ειναι τους πληρωνουμε για να γινουν και μετα πληρωνουμε και διοδια στους λησταρχους.