Τετάρτη, Οκτώβριος 16, 2019

Το Πλατυγιάλι πύλη εισόδου απορριμμάτων από Ιταλία;

Τοξικά, άνθρακες, διαλυτήρια πλοίων, ΑΠΕ, αέρια, εργολάβους, τραπεζίτες και εμίρηδες έχει να επιδείξει η 30χρονη ιστορία του Πλατυγιαλίου Αστακού και τώρα ήρθε να προστεθεί κι άλλο ένα: Τα απορρίμματα από την Ιταλία θα έρχονται με πλοίο στον Αστακό και από εκεί θα πηγαίνουν στο Θριάσιο και στο Βόλο.
Ερωτηματικά και προβληματισμό προκαλούν οι μεθοδεύσεις με τις οποίες το Πλατυγιάλι ενδέχεται να μετατραπεί σε πύλη για τη μεταφορά σκουπιδιών τα οποία θα εισάγονται από τη Νάπολη της Ιταλίας.
Την Παρασκευή (15 Μαΐου 2013) στη Βουλή ο  βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ Νάσος Αθανασίου κατά την διάρκεια της συζήτησης για τη διαχείριση των απορριμμάτων αναφέρθηκε στο σχέδιο για τη δημιουργία εργοστασίου παραγωγής ενέργειας στον Βόλο με καύση απορριμμάτων τα οποία θα εισάγονται από την Ιταλία με ρυθμό 720.000 τον τόνο και αποκάλυψε ότι το εργοστάσιο καύσης στον Βόλο που θα εισάγει σκουπίδια από τη Νάπολη της Ιταλίας με πλοίο μέσω Αστακού, την κατασκευή θα πραγματοποιήσει εταιρεία υπό τον πρώην αρχηγό της ΕΥΠ, Γ. Αλεξάκη!..
Όποιος θέλει μπορεί να αναζητήσει στα πρακτικά της Βουλής, την πορεία που θα ακολουθούν τα σκουπίδια, καθώς ο Ν. Αθανασίου κατέθεσε μέχρι και το σκαρίφημα της διαδρομής τους.

Από τα Πρακτικά της Βουλής (15 Μαΐου 2013),
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ (ΝΑΣΟΣ) ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ: Κύριε Πρόεδρε, είμαι θαυμαστής του μότο της βρετανικής εφημερίδας «The Guardian»: «Τα σχόλια είναι ελεύθερα αλλά τα γεγονότα είναι ιερά». Και θα ήθελα να αναφερθώ σε γεγονότα και μόνο σε γεγονότα γιατί στην Ελλάδα τα γεγονότα τα κρύβουμε, τα διαστρεβλώνουμε, τα περιφρονούμε.
Θα μιλήσω υπό μορφή ερωτοαποκρίσεων. Αληθεύει, κύριε Υπουργέ, ότι εγκρίθηκε από τη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας η δημιουργία εργοστασίου παραγωγής ενέργειας στο Βόλο με καύση απορριμμάτων τα οποία θα εισάγονται από την Ιταλία με ρυθμό 720.000 τον τόνο; Και τι σημαίνει συγκεκριμένα; Η απάντηση είναι ναι. Θα σας καταθέσω την ειδική μελέτη.
Είναι τρομακτικό να βλέπει κανείς ότι έχουν σκαρίφημα της διαδρομής των σκουπιδιών. Είναι η εταιρεία Eco-Lautus από τη Νάπολη, η οποία δεν είναι μόνο πατρίδα της Σοφίας Λόρεν, αλλά και ορισμένων άλλων «φυντανιών».
Θα έρχονται με πλοίο στον Αστακό και από εκεί θα πηγαίνουν στο Θριάσιο και στο Βόλο. Θα το καταθέσω για τα Πρακτικά. Αυτό βρίσκεται στη σελίδα εννέα.
Αληθεύει, κύριε Υπουργέ, ότι ο ιδιοκτήτης αυτής της εταιρείας που προανέφερα είναι ο πρώην Αρχηγός της ΕΥΠ, κ. Αλεξάκης; Η απάντηση είναι ναι και θα σας καταθέσω την επίσημη απόφαση της ΡΑΕ.
Να σημειώσουμε ότι η τοπική κοινωνία παρακολουθεί εμβρόντητη τις εξελίξεις, η οποία μάλλον ξαφνιασμένη και οργισμένη αντιμετωπίζει το ενδεχόμενο να μετατραπεί το λιμάνι του Αστακού σε σκουπιδότοπο της Ευρώπης.
Οι κάτοικοι παίρνουν θέση ξεκάθαρη και απόλυτη: Ναι σε ένα λιμάνι εμπορικό και διαμετακομιστικό, με δραστηριότητες ήπιας και μέτριας όχλησης αλλά κατηγορηματικό όχι σε κέντρο σκουπιδιών.

xiromeronews.blogspot.gr

Θέματα που ενδιαφέρουν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.