Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου, 2020

Το 2ο Λύκειο Μεσολογγίου “παι – ΖΕΙ με τη γλώσσα”

Οι μαθητές του Α3 και του Β2 του 2ου Λυκείου Μεσολογγίου ενημερώνουν:

αρχείο λήψηςΣτα πλαίσια του προγράμματος «Μαθητής – Αναγνώστης : Μια σχέση φιλότητας» την Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου στήθηκε στο 2ο Λύκειο Μεσολογγίου ένα εργαστήριο Δημιουργικής Γραφής.

Οι μαθητές του Α3 και του Β2 είχαμε την ευκαιρία να έχουμε ως δασκάλους μας τον κ. Γιώργο Παναγιωτίδη. ποιητή, συγγραφέα, διδάκτορα Δημιουργικής Γραφής στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας και τον κ. Βασίλη Ρούβαλη. ποιητή, δημοσιογράφο, διευθυντή του περιοδικού Poema.

Στο χώρο της βιβλιοθήκης μας οι μαθητές του Α3 με οδηγό τον κ. Παναγιωτίδη κατανοήσαμε τη δομή και το ιδιαίτερο ύφος ενός κειμένου, την περίσταση επικοινωνίας στην οποία εντάσσεται, αλλά κυρίως κάναμε δημιουργικά βήματα στο γραπτό λόγο. Απολαύσαμε την εμπειρία της ομάδας, βιώσαμε μια παιγνιώδη διαδικασία στην οποία ενεπλάκη και η φιλόλογός μας (κάθε ηλικίας μαθητές), γράψαμε τους δικούς μας διαλόγους, τους διαβάσαμε εις ευήκοον όλων – όπως λέει και η δασκάλα μας, η οποία διάβασε το δικό της διάλογο ζητώντας την κρίση μας με το άγχος του πρωτάρη.

Στην αίθουσα του Β2 το κλίμα ήταν πιο ποιητικό. Η έννοια της λέξης και της ποίησης ήταν η αρχή, για να ανταλλάξουμε απόψεις. Λέξεις – όπλα, αλήθεια, συναισθήματα, ρυθμός, ο ήχος, τα νοήματα, το Ωραίο και η ποίηση; Μια Επανάσταση! Το αποκορύφωμα ήταν ο δικός μας ποιητικός λόγος βάσει του ποιήματος του Ιβαν Γκολ. Κάθε γραφή είναι δημιουργική, αν είναι κατάθεση ψυχής.

Το πόσο πέτυχε αυτό το εγχείρημα του μαθήματος Δημιουργικής Γραφής φαίνεται από το ότι δεν κοιτάξαμε ούτε μία φορά το ρολόι μας για να δούμε πότε χτυπά το κουδούνι για διάλειμμα.

Κύριε Παναγιωτίδη, κύριε Ρούβαλη, ευχαριστούμε πολύ και σας περιμένουμε να έρθετε πάλι στο σχολείο μας. Εξάλλου, μας το υποσχεθήκατε.

ΥΓ: Κύριε Παναγιωτίδη, οι στίχοι σας «να μη φοβάστε τα κύματα και να τολμάτε τα άλματα» στολίζουν τον πίνακα της τάξης μας.

3

Θέματα που ενδιαφέρουν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.