Με επιστολή στους υπουργούς (Παιδείας, Οικονομικών, Εργασίας) τους βουλευτές Αιτωλοακαρνανίας, το οποίο κοινοποιείται στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Ιδιοκτητών Κέντρων Ξένων Γλωσσών(PALSO),ο Σύλλογος Ιδιοκτήτων Κέντρων Ξένων Γλωσσών Αιτωλοακαρνανίας, θίγει το θέμα των ιδιαίτερων μαθημάτων από τους “παρανόμως κατ’ οίκον διδάσκοντες” που πλήττουν τον κλάδο. Η λύση που προτείνει είναι “να μην είναι δυνατόν κανένας μαθητής κάτω των 18 ετών να συμμετάσχει σε εξετάσεις για την απόκτηση οποιουδήποτε και οποιασδήποτε βαθμίδος τίτλου γλωσσομάθειας από οποιοδήποτε φορέα, ελληνικό, δημόσιο, ιδιωτικό ή αλλοδαπό, χωρίς να δηλώνεται ο καθηγητής ή το ΚΞΓ στο οποίο έχει διδαχθεί τη γλώσσα για την οποία συμμετέχει στις εξετάσεις”.Αναλυτικά αναφέρει:
«Είναι γνωστή η μέχρι θανάτου ‘αιμορραγία’ και ο αθέμιτος ανταγωνισμός που υφίστανται τα νομίμως λειτουργούντα Κέντρα Ξένων Γλωσσών ανά την Ελλάδα, από τους παρανόμως κατ’ οίκον διδάσκοντες, οι περισσότεροι των οποίων δεν είναι καν εξοπλισμένοι με νόμιμους για διδασκαλία τίτλους ξένων γλωσσών.
Το πρόβλημα αυτό δεν είναι καινούριο και είναι σίγουρο ότι από ετών είναι γνωστό στην Ελληνική Πολιτεία, τόσο εξ ιδίας αντιλήψεως όσο και μέσω εγγράφων και επωνύμων καταγγελιών που πραγματοποιούν οι απανταχού ανά την Ελλάδα Σύλλογοι Κέντρων Ξένων Γλωσσών. Πλην όμως και μέχρι στιγμής, ουδεμία προσπάθεια έχει γίνει από την πλευρά της Πολιτείας για την προστασία των νομίμως λειτουργούντων ΚΞΓ, με αποτέλεσμα αφενός το αναγκαστικό κλείσιμο αυτών και αφετέρου την παράδοση της διδασκαλίας των ξένων γλωσσών σε αμαθείς, ακατάλληλους, χωρίς προσόντα και με μηδενική κοινωνική – φορολογική συνείδηση ‘δασκάλους’.
Επιπλέον, το κράτος χάνει, εξ αιτίας της αδιαφορίας του και της απροθυμίας του να αντιμετωπίσει το πρόβλημα, εκατομμύρια ευρώ, αφενός από τα νόμιμα και βαριά φορολογούμενα ΚΞΓ, λόγω της δραματικής συρρίκνωσης των μαθητών τους και επομένως και των εσόδων τους, και αφετέρου από την αδιάντροπη και επαίσχυντη φοροδιαφυγή στην οποία επιδίδονται οι ‘οικοδιδάσκαλοι’, οι οποίοι εισπράττουν παρανόμως εκατομμύρια ευρώ χωρίς να αποδίδουν τίποτα στο κράτος. Επιπλέον, χιλιάδες ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί που απασχολούνται ή θα μπορούσαν να απασχολούνται στα ΚΞΓ παραμένουν άνεργοι και ανίσχυροι μπροστά στη λαίλαπα των ‘ιδιαιτεράδων’ και ως αποτέλεσμα αυτού είναι να οδηγούνται κάποια στιγμή και οι ίδιοι ‘στην παράνομη δραστηριότητα’ της κατ’ οίκον διδασκαλίας χωρίς την έκδοση αποδείξεων.
Η Πολιτεία επί σειρά ετών έχει επιδεικτικά αδιαφορήσει για το ως άνω πρόβλημα, αντίθετα επίσης επιδεικτικά ενθαρρύνει όλους αυτούς να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα ΚΞΓ. Αλήθεια πώς ένα ΚΞΓ μπορεί να ανταγωνισθεί ένα ‘ψευτοκαθηγητή’ ή έναν καθηγητή που παρανόμως χωρίς άδεια διδάσκει κατ’ οίκον, όταν το μεν ΚΞΓ ξεκινά με μηνιαία έξοδα, μισθωμάτων, ασφαλιστικών εισφορών, μισθών, αγοράς υλικοτεχνικού εξοπλισμού, καταβολής φορολογικών βαρών, δαπανών ΔΕΠΑ κλπ, ενώ ο κατ’ οίκον ‘καθηγητής’ ξεκινά από μηδενική βάση εξόδων και ό,τι εισπράττει είναι έσοδό του και μάλιστα αφορολόγητο;
Οι Σύλλογοι ιδιοκτητών ΚΞΓ έχουν κουραστεί επί δεκαετίες να κρούουν τη θύρα της Πολιτείας, να κάνουν καταγγελίες, να κάνουν τον ντεντέκτιβ και να στέλνουν λίστες με ονόματα παρανόμως διδασκόντων κατ’ οίκον και η Πολιτεία να κωφεύει, ισχυριζόμενη ότι είναι δύσκολο να αποδειχθεί η παράνομη δραστηριότητα των ως άνω.
Υπάρχουν λύσεις και έχει υποχρέωση η Πολιτεία να τις βρει και να τις εφαρμόσει. Παρ’ όλα αυτά εμείς προτείνουμε μια λύση που είναι σίγουρο ότι θα οδηγήσει την πλειοψηφία των παρανομούντων να βγει στο φως και θα δώσει και μια ανάσα στα ΚΞΓ που παρά την περιφρόνηση του επίσημου Κράτους έχει μάθει ξένες γλώσσες γενιές ολόκληρες Ελλήνων, καθώς είναι γνωστό τοις πάσι ότι μέσα από τα Σχολεία οποιασδήποτε βαθμίδος μόνο ξένες γλώσσες δεν μαθαίνουν οι μαθητές, αντίθετα, πολλές φορές, οι καθηγητές του Δημοσίου, είναι πρωταγωνιστές στα κατ’ οίκον ιδιαίτερα μαθήματα.
Η λύση που προτείνουμε είναι να μην είναι δυνατόν κανένας μαθητής κάτω των 18 ετών να συμμετάσχει σε εξετάσεις για την απόκτηση οποιουδήποτε και οποιασδήποτε βαθμίδος τίτλου γλωσσομάθειας από οποιοδήποτε φορέα, ελληνικό, δημόσιο, ιδιωτικό ή αλλοδαπό, χωρίς να δηλώνεται ο καθηγητής ή το ΚΞΓ στο οποίο έχει διδαχθεί τη γλώσσα για την οποία συμμετέχει στις εξετάσεις. Πόσες πια μητέρες Ελληνοπαίδων διδάσκουν μόνες τους τα παιδιά τους ξένες γλώσσες;
Η Πολιτεία δεν έχει μόνο φοροεισπρακτικά δικαιώματα αλλά έχει υποχρέωση να προστατέψει τους βαρύτατα φορολογούμενους πολίτες της από τον αθέμιτο ανταγωνισμό και τους φοροφυγάδες και έχει συνταγματική υποχρέωση να μεταχειρίζεται με ίσους όρους όλους του πολίτες και όχι να προστατεύει με την αδιαφορία της μόνιμα και προκλητικά μόνο τους παρανομούντες . «
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
3 Σχόλια
ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ Η PALSO ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ PROFESSIONAL ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ. ΩΣΤΟΣΟ ΒΡΙΣΚΩ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ Κ ΧΑΜΕΝΑ ΠΙΘΑΝΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. ΘΕΩΡΩ Η ΕΥΘΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ. ΑΣ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΟΤΙ:
1). Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΜΗ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ(ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ)
2). ΠΟΛΛΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ ΣΕ ΜΗ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΕ ΠΡΟΑΣΤΙΑ-ΧΩΡΙΑ
3). ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΠΟΤΕ ΕΔΙΝΕ ΕΠΑΡΚΕΙΑ Κ ΑΔΕΙΑ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΣΕ ΚΑΤΟΧΟΥΣ PROFICIENCY. ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ Η ΑΓΓΛΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ. ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΛΑΞΕ Ο ΣΧΕΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ
4)ΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ/ΑΝΑΓΚΕΣ/ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΣΑΝ ΕΠΙΛΟΓΗ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ(ΜΠΛΟΚ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΗΔΗ ΠΡΟΩΛΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ΩΣ ”ΟΙΚΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ”) ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ.
ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ, ΑΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ PALSO ΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΠΡΩΤΟΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: ΑΣ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ(ΠΟΥ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΙ) ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΝΟΜΙΜΑ. ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΑ ΧΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΟΥΝ, ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΕΧΤRA ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΧΑΜΕΝΑ ΕΣΟΔΑ
ΠΑΡΕΠΙΜΠΤΟΝΤΩΣ, ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ PALSO ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΑΓΓΛΙΚΑ ΣΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΚΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΝΟΜΙΖΩ ΔΕΝ ΤΙΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ!!!!!!
ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΛΑΔΟΣ ΝΑ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΤΟΥ, ΟΠΩΣ ΚΙ ΑΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΥΤΑ, ΑΛΛΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΚΛΑΔΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ. ΛΙΓΗ ΟΜΟΝΟΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΟΣΩΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΛΑΠΤΕ ΘΕΩΡΩ.
ΔΙΟΡΘΩΣΗ:
”ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΛΑΔΟΣ ΝΑ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΤΟΥ, ΟΠΩΣ ΚΙ ΑΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΥΤΑ, ΑΛΛΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ** ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΚΛΑΔΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ.”
** ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ