Όπως σωστά επεσήμανε το agrinionews διχάζει το εικαστικό Παπανδρέου στο Νεώριον Τέχνης στο Αγρίνιο.Η παρακάτω άποψη θα παρουσιάσει ένα άλλο “εικαστικό με Photoshop”. Ελευθερία λόγου δεν έχει η Τέχνη;
Το παραπάνω εικαστικό δείχνει την ίδια οικογενειακή φωτογραφία της οικογένειας Παπανδρέου, με πρωτοσέλιδο εφημερίδας τη Δευτέρα 24 Ιουνίου 1996, μια μέρα μετά το θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου. Η …αφαιρετική προσέγγιση λοιπόν του ψηφιακού εικαστικού αποκόβει τόσο την εφημερίδα, όσο τον ίδιο διάδοχο στην οικογενειακή φωτογραφία, τον Γιώργο διότι και οι δύο, δεν συνέχισαν την πολιτική του πατέρα τους…κατά τον ψηφιακό “καλλιτέχνη”.
Οι οικογενειακές λοιπόν αξίες συνέχισαν, άσχετα και αν ο “πρίγκιψ” που είναι πίσω του απέτυχε και κατακρίθηκε. Μπορεί να βρουν συνεχιστές και έξω από αυτό το οικογενειακό κάδρο.Όπως με αυτές παίζουν άλλοι αρνητικά, άλλοι μπορούν να παίξουν θετικά, όπως θέλει ο καθένας.
Τώρα το ποιες είναι αυτές, τις απαντήσεις να τις βρείτε στο βιοτικό επίπεδο και πότε αυτό άλλαξε. Αν κάποιος διαφωνεί μπορεί να φτιάξει άλλο εικαστικό έργο με καζανάκια, τουαλέτες και ότι θέλει. Αν κάποιος διαφωνεί αλλιώς και θεωρεί ικανό και τον πρίγκιπα ΓΑΠ μπορεί να τον εικονίζει.
Η τέχνη άλλωστε δεν έχει όρια…τα όρια βάζει η δημόσια μνήμη, η ιστορία και όπως αυτή αποτυπώνεται στην όποια τέχνη.
Άγριος
1 Σχόλιο
@Theodore Anastos
Αυτό ακριβώς!