38 χρόνια πέρασαν από το γνωστό επεισόδειο με το διαιτητή Ράμμο στο Αγρίνιο και με το κόψιμο του αυτιού από φίλαθλο.
Γνωστή αθηναϊκή εφημερίδα φιλοξένησε σήμερα σχετικό ρεπορτάζ , το οποίο έκανε το γύρο του διαδικτύου (δείτε το ΕΔΩ). Αυτό όμως που παρατηρήσαμε και μας προκάλεσε διάφορους αναπόφευκτους συνειρμούς, ήταν μία διαφήμιση της google για ακουστικά βαρηκοΐας, η οποία φιλοξενούταν (έστω και στιγμιαία) στο εν λόγω άρθρο γνωστού αθλητικού site! Τυχαίο, διαβολική σύμπτωση ή…αφορμή για πραγματική διαφήμιση; Σε κάθε περίπτωση αποκλείουμε το τελευταίο. Απλά ο “δαίμων του διαδικτύου” έκανε για ακόμη μια φορά την εμφάνισή του…
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO