1. Διαφήμιση όλες τις ώρες: 24/07/365. Οι πελάτες έχουν πρόσβαση στη διαφήμιση ή στην ίδια την εταιρεία σας και το προφίλ της, κάθε ώρα. Ανά πάσα στιγμή συνδέονται με το internet και έτσι, ανά πάσα στιγμή μπορούν να αντλήσουν πληροφορίες για εσάς. Το πλέον σημαντικό είναι όχι απλώς η κάθε στιγμή, αλλά και η κάθε στιγμή που ο καταναλωτής επιλέγει, που σημαίνει πως είναι η πιο βολική γι αυτόν, άρα, ιδανική και για εσάς και την επιρροή που θα του ασκήσετε.
2. Διαφήμιση με στόχο. Μέσω του Internet Marketing τα μηνύματα μπορούν να απευθυνθούν σε κοινό που εκ των προτέρων γνωρίζετε πως ενδιαφέρεται. Ταυτοχρόνως, τα μηνύματα μπορούν να απευθυνθούν και σε πιο διευρυμένο κοινό, ώστε η εταιρεία σας να διατηρείται σε υψηλά επίπεδα επικοινωνίας και τα προϊόντα της να παραμένουν επώνυμα.
3. Διαφήμιση σε πελάτες παντού. Μέσω του Internet Marketing τα μηνύματά σας δεν απευθύνονται μόνο στη χώρα ή τη γειτονιά σας, όπως συμβαίνει με ένα παραδοσιακό τοπικό έντυπο, αλλά παντού. Σε κάθε γεωγραφική θέση, σε κάθε κοινωνικό στρώμα, σε κάθε κοινό. Αυτό που χρειάζεστε, δηλαδή.
4. Διαφήμιση σε προμηθευτές παντού. Μέσω του Internet Marketing τα μηνύματά σας δεν απευθύνονται μόνο σε απ’ όλο τον κόσμο πελάτες, αλλά και σε απ’ όλο τον κόσμο προμηθευτές και επιχειρήσεις με τις οποίες μπορείτε να συνεργαστείτε. Άρα, η αγορά σας επεκτείνεται προς όλες τις πλευρές. Σε όλο τον κόσμο!
5. Διαφήμιση σε κοινό που μπορεί να καταναλώσει. Σύμφωνα με τις έρευνες ο μέσος χρήστης του internet ανήκει στις ηλικίες 18-34, ηλικίες δηλαδή με δυνατότητα, αλλά και διάθεση για αγορές. Το κοινό αυτό ψάχνει προϊόντα, αγοράζει προϊόντα και χρησιμοποιεί το Internet για να τα πράξει όλα αυτά, άρα σε αυτό το κοινό επιδρά το Internet Marketing.
6. Διαφήμιση που αλλάζει ταχύτατα. Οι προσφορές σας, οι εκπτώσεις σας, οι αλλαγές των τιμών στα προϊόντα σας, γίνονται γρήγορα, εύκολα και οικονομικά. Δεν τυπώνετε έναν νέο κατάλογο που ακυρώνει τον παλιό προκαλώντας σας ζημιά, απλώς ενημερώνετε εκ νέου έναν ήδη υπάρχοντα κατάλογο. Σχεδόν ανέξοδα.
7. Διαφήμιση εύκολη. Τα web sites και τα banners ως τρόποι διαφήμισης λειτουργούν αμφίδρομα, δίνοντας πληροφορίες στους πελάτες και συλλέγοντας πληροφορίες γι αυτούς. Ποιοι είναι και ποιες είναι οι αντιδράσεις τους, στοιχεία δηλαδή που σας χρειάζονται.
8. Διαφήμιση που αυξάνει την πελατεία. Μέσω του Internet Marketing υπάρχει αύξηση της πελατειακής βάσης, καθώς μεγάλο μέρος του κοινού αγοράζει μέσω internet, οπότε θα αγοράσει μέσω της ιστοσελίδας σας. Επιπλέον, μεγάλο μέρος του κοινού αγοράζει δια ζώσης από την εταιρεία σας, αφού όμως πρώτα έχει ψάξει στοinternet για τα προϊόντα της, για μια πρώτη σύγκριση τιμών και για κάθε χαρακτηριστικό τους. Αφού λοιπόν από εκεί θα βρει τις πληροφορίες που θέλει, πρέπει να βρει και εσάς εκεί.
Τελευταίος, αλλά ίσως ο πιο σημαντικός
9: Διαφήμιση χαμηλού κόστους. Με τη χρήση του Internet Marketing κάθε μήνυμα προωθείται σε μεγαλύτερο αριθμό καταναλωτών σε σχέση με τα παραδοσιακά μέσα, αλλά με πολύ μικρότερο κόστος σε σχέση με αυτό που θα απαιτούσαν τα παραδοσιακά μέσα. Και σε περισσότερους δηλαδή, και φθηνότερα. Ο καλύτερος συνδυασμός!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO